Misschien goed om de auto te verkopen ja. Alleen jammer dat er dan waarschijnlijk weer veel mensen inspiratie op doen om hun eigen auto te 'verfraaien'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:12 schreef Jimmeh het volgende:
Fast and the Furious deel 4 komt er aan. Die hype komt wel weer
Ja of een Integra Type R uit 98. Dan heb je nieuwere auto's. Daarom is het moeilijk zo'n auto te verkopen. Zeer beperkte doelgroep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:59 schreef Sloper het volgende:
Het is ook echt een ontzettend mooie liefhebbers auto. De prijs is ook echt marktconform. Alleen voor 12,5k kan je heel veel moois halen. Bv een mooie BMW M3 3.2 uit '96. Ik denk dat dat mensen ervan weerhoud van het aanschaffen van deze prachtbak...
Klopt ja. Auto moet echt weg.quote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef leolinedance het volgende:
De vraagprijs is verlaagt naar 9.500? Volgens die website waar hij op staat..
De auto is ook te bezichtigen op meetings. Heeft onlangs op Automaxx gestaan en staat binnenkort ook weer op enkele meetingsquote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef makkie88 het volgende:
wat misschien kan, is met je car naar een meeting gaan, en daar duidelijk maken dat je em verkoopt?
cool,quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
De auto is ook te bezichtigen op meetings. Heeft onlangs op Automaxx gestaan en staat binnenkort ook weer op enkele meetings
Zou leuk voor je zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:39 schreef GWD het volgende:
als ie er in maart nog staat dan weet ik al wat mijn verjaarskadotje wordt
Klote kredietcrisisquote:
quote:De auto is rechtstreeks uit Japan gehaald, dus het vochtiger (en zouter, in de winter) Europese klimaat heeft geen vat gehad.
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:44 schreef Rejected het volgende:
Is de eigenaar van deze auto toevallig L.H.?
Nu is ook niet echt meer de tijd voor de verkoop. Hij blijft in de verkoop staan, maar zal niet tot nauwelijks meer rijden tot het 'winter'seizoen over is.quote:Op maandag 3 november 2008 00:59 schreef aaipod het volgende:
Ik geloof niet dat het probleem echt in het 'willen' zit
Klopt. Je kunt o.a. een M3 kopen voor dat geld, maar dan rij je wel iets dat minder exclusief is. Niet dat het daarom minder ofzo is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:31 schreef F35 het volgende:
Sorry hij ziet er nog goed uit, maar ik heb betere auto's voor minder weg zien gaan! Uit duitsland heb je voor dat geld veel leuk speelgoed!
Interesse is er alleen van mensen zonder geld en van mensen die de auto niet mogen kopen van de vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:19 schreef Redis het volgende:
Is deze nou nog niet weg :|
Met een beetje geluk staat die er over een paar maanden nog en heb ik het geld er wel voor :p
Opzich wel logisch, als ik het geld ervoor zou hebben zou ik er al één hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef tevebe het volgende:
[..]
Interesse is er alleen van mensen zonder geld en van mensen die de auto niet mogen kopen van de vrouw/vriendinDe kans is nu wel groot dat ie er over een paar maanden nog staat. Winter is niet echt de tijd voor de verkoop. Auto zal ook niet meer veel rijden tot na de winter.
Alles is mogelijk. Je zult er alleen heel veel geld tegenaan moeten gooien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:57 schreef BYM het volgende:
Is het mogelijk er een lefthand driven car van te maken?
Ja dat is eigenlijk onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:49 schreef Bill_E het volgende:
uber car! zijn volgensmij ook kant en klare kits op de markt geweest voor stuur ombouw. Maar vrij kostbaar omdat je dashboard ook veranderd moet worden
Btw helaas heb ik geen geld*
leeftijd v. <20quote:
Thanksquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
leeftijd v. <20
student +
---------------------
geen geld
Maar nonetheless succes met de verkoop
R33 voor 6k? Moest je ze zelf importeren en zonder kenteken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef robinkoert het volgende:
hm zijn skylines zo duur?
ik kon laatst een r33 (dus niet de bekende r34) krijgen voor 6000 en een hele mooie spierwitte r33 met minder dan 100000km voor 8000..
wat is er zo speciaal aan deze dan?
Lol. De GTST versie zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef robinkoert het volgende:
ik kon laatst een r33 (dus niet de bekende r34) krijgen voor 6000 en een hele mooie spierwitte r33 met minder dan 100000km voor 8000..
Reken op 1:8. Minder zuinig zul je minder moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
tevebe, kan je (als je een keer tijd hebt) wat interieurfoto's voor me maken?
(..en heb je trouwens enig idee wat het verbruik hiervan is?)
Dat zal wel de goedkope, eenvoudigste versie zijn dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef robinkoert het volgende:
Foto's hou je tegoed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
tevebe, kan je (als je een keer tijd hebt) wat interieurfoto's voor me maken?
(..en heb je trouwens enig idee wat het verbruik hiervan is?)
Geloof er niet zoveel van maargoed. Er moeten extra kosten bijkomen, kan niet anders.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:56 schreef robinkoert het volgende:
nee die was net geimporteerd.
r33 met 350 pk en die van 8000 had 450pk en dat is geen gelul.
ik vond het zelf ook een zeer goede prijs.
de witte zag er echt superstrak uit de zwarte wat minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |