Kopen en zelf knutselenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:14 schreef makkie88 het volgende:
super mooie bak...
als het stuur links zat had ik het meteen gedaan
Vind ik ook, maar als de koper er daarna mee gaat knutselen vind ik het ook prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:43 schreef invine het volgende:
stuur hoort rechts in zo'n wagen..
Helaas niet in termijnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Redis het volgende:
Als in termijnen zou kunnen betalen kom ik em morgen ophalen![]()
Erg dikke wagen succes met de verkoop
probeer het eens op http://www.automaxx.nl/forum/ of http://forum.sr4000.com/ daar zitten allemaal liefhebbersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Helaas niet in termijnenOm eerlijk te zijn verwacht ik het niet om deze auto via Fok! te verkopen, maar goed je weet maar nooit
Ze houden er niet zo van bij Automaxx als je iets verkoopt zonder dat je echt wat post daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:39 schreef Redis het volgende:
[..]
probeer het eens op http://www.automaxx.nl/forum/ of http://forum.sr4000.com/ daar zitten allemaal liefhebbers
Als een auto met zulke platen uit de fabriek is gekomen, keuren ze dat in nederland ook gewoon goed.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:22 schreef don-diablo het volgende:
Pure interesse, maar heb je nooit problemen gehad omdat je een amerikaans stijl kenteken hebt? Staat geen landencode op en het nummerbord zelf is erg klein.
Strakke auto btw
Dat dus.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als een auto met zulke platen uit de fabriek is gekomen, keuren ze dat in nederland ook gewoon goed.
Ligt eraan hoe je rijdt, maar 1:9 - 1:10 zou haalbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:01 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is het verbruik?
als je je voet kunt tegenhouden en als je standaard alleen op de snelweg rijd?...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je rijdt, maar 1:9 - 1:10 zou haalbaar moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je de jackpot wint kun je beter een GTR kopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
*hoopt op de Jackpot en dat er alleen maar trage beslissers onder de Skyline liefhebbers zijn*
Dat zou ik ook doen, dan wordt deze mijn boodschappen- woon/werkautoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als je de jackpot wint kun je beter een GTR kopen![]()
verder wel mooie wagen
Jamaartochquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef rudedeltadude het volgende:
Toffe kar!!
@Elegy: En een auto als deze parkeer je niet.. daar rij je mee...
Ik zit te kijken, ik rij wel ruim 500 kilometer per week dus de slurpfactor zit hem enorm tegen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:10 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bij serieuze interesse valt er altijd wel wat te regelen.
Alto 1 litertje voor het dagelijkse verkeer kopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, ik rij wel ruim 500 kilometer per week dus de slurpfactor zit hem enorm tegen...
Maar toch
Ik wil er nog steeds eentje (vooral de GT-R R33!) maar ik kan het domweg niet betalenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:30 schreef tevebe het volgende:
Naja volgens mij is de hele Skyline hype een beetje over..
Goeie kickquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef Lexjuuuh het volgende:
Respect voor de dikke bak, skyline's zijn echt top ! (echter als ik ooit het geld had voor een werd het toch echt een GTR-R34)
het is geen gtr hoor...quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:45 schreef Crashcat het volgende:
12k euro is geen geld voor zo'n auto..
Nee, gister sprak een bekende van me me aan. Een vriend van hem heeft misschien interesse. Veel mensen willen alleen even 'proef'rijden.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 september 2008 11:23 schreef don-diablo het volgende:
Nog steeds een toffe en nette Skyline
Op zich ook niet zo raar. Want ik zelf heb nu helemaal niets aan zo'n auto. Ik zou niet weten wanneer ik er in zou moeten rijden en voor dagelijks gebruik verbruikt ie gewoon te veel. Als ik geld over zou hebben zou ik zeker zoiets erbij nemen voor de fun, maar zoveel verdien ik nog niet hahah.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
DankjeAlleen jammer dat daar vaak de interesse stopt.
Nee het is ook logisch. Je merkt ook wel dat de Skylinehype over aan het gaan is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo raar. Want ik zelf heb nu helemaal niets aan zo'n auto. Ik zou niet weten wanneer ik er in zou moeten rijden en voor dagelijks gebruik verbruikt ie gewoon te veel. Als ik geld over zou hebben zou ik zeker zoiets erbij nemen voor de fun, maar zoveel verdien ik nog niet hahah.
Is er een hype geweest dan? Dan is het langs mij gegaan. Ik heb de Skyline altijd een interessante auto gevonden omdat je er motorisch zo veel mee kan. En in mijn ogen is het toch een auto voor de liefhebber.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:00 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nee het is ook logisch. Je merkt ook wel dat de Skylinehype over aan het gaan is.
De afgelopen jaren zag je ze ineens overal op shows en meetings verschijnen. Toen wou iedereen er eentje hebben. Nu is het -volgens mij- rustiger met de import van Skylines.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is er een hype geweest dan? Dan is het langs mij gegaan. Ik heb de Skyline altijd een interessante auto gevonden omdat je er motorisch zo veel mee kan. En in mijn ogen is het toch een auto voor de liefhebber.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |