Met de koppeling of de koppelaar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:34 schreef Fastmatti het volgende:
Goed, ik ga er eens een nachtje over slapen
Heel goed, je gaat vooruit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:36 schreef Aoristus het volgende:
Doe dat maar, dan neem ik een bakkie koffie
De dampende pot Douwe Egberts staat er tochquote:
Precies, geen linkse Max Havelaar hier.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De dampende pot Douwe Egberts staat er toch
Bespoten fruit smaakt gewoon beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies, geen linkse Max Havelaar hier.
Ik proost altijd op broeder-leider Khadafi met zijn vrouwenleger aan bodyguardsquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Koffie drinken is arabisering. Of is Mutant al weg?
Dhimmitudequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik proost altijd op broeder-leider Khadafi met zijn vrouwenleger aan bodyguards
Zeg dat je nog moet rijpen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Subtiel ja. Wil diegene die de poging onderneemt niet tegen me in het harnas jagen.
En nu schijten.quote:
Hoe staan de overige partijen eigenlijk tegenover het voorstel van de SP?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Terstall: het is God eruit of ik eruit
Relletje in de PvdA. Dat was ook de bedoeling.
http://www.d66.nl/9359000(...)ofq?ctx=vghpm7u9vdeaquote:D66 had in 2004 een motie ingediend om artikel 147sr - dat smalende godslastering strafbaar stelt - te schrappen.
De PvdA heeft meer mensen als Terstall nodig, de braverikken blijven te lang zitten en dat leidt elke keer tot problemen binnen die partij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Terstall: het is God eruit of ik eruit
Relletje in de PvdA. Dat was ook de bedoeling.
Tsja, dat soort mensen zijn vaak opeens een stuk minder consequent als je stelt dat je mensen 'in het diepst van hun geloof krenkt' door lacherig te doen over Xenu en Thetans.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:13 schreef Gabry het volgende:
Ik zie ook niet in waarom mensen godslastering op hun eigen persoon moeten betrekken. Laatst had ik hier nog een discussie over. Die gast bleef maar herhalen dat je mensen 'in het diepste van hun geloof krenkte', maar ik snapte zijn redenatie niet.
Jij bent dan ook geen gelovige. Denk ik. En er zijn natuurlijk ook gelovigen die zich niet gekwetst voelen. Het punt is alleen dat ze zich inderdaad behoorlijk gekrenkt voelen. Dan kun je zeggen dat dat onzin is, dat dat niet zou moeten, goed, dat kan, maar dat verandert niet dat het gewoon wel zo is. Als zij dat althans zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:13 schreef Gabry het volgende:
Ik zie ook niet in waarom mensen godslastering op hun eigen persoon moeten betrekken. Laatst had ik hier nog een discussie over. Die gast bleef maar herhalen dat je mensen 'in het diepste van hun geloof krenkte', maar ik snapte zijn redenatie niet.
Of je vervolgens een wet moet optuigen (of behouden) om krenking van geloof te beschermen is weer heel wat anders. Mensen worden voortdurend gekrenkt in Nederland door allerlei zaken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:31 schreef Monidique het volgende:
Jij bent dan ook geen gelovige. Denk ik. En er zijn natuurlijk ook gelovigen die zich niet gekwetst voelen. Het punt is alleen dat ze zich inderdaad behoorlijk gekrenkt voelen. Dan kun je zeggen dat dat onzin is, dat dat niet zou moeten, goed, dat kan, maar dat verandert niet dat het gewoon wel zo is. Als zij dat althans zeggen.
Ach er zijn ook mensen bij wij je 'God' in dat verhaaltje kunt vervangen door een willekeurige voetbalclub. Het probleem ligt hem gewoon in de volstrekte afwezigheid van relativeringsvermogen en een irrationele geloof in een absolute waarheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen gelovige. Denk ik. En er zijn natuurlijk ook gelovigen die zich niet gekwetst voelen. Het punt is alleen dat ze zich inderdaad behoorlijk gekrenkt voelen. Dan kun je zeggen dat dat onzin is, dat dat niet zou moeten, goed, dat kan, maar dat verandert niet dat het gewoon wel zo is. Als zij dat althans zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |