Allemaal!quote:
Vermoedelijk zal die 15 minuten versie van hogere kwaliteit zijn dan die van gekke Geertje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allemaal!
Zomaar wat beelden die in me opkwamen. Zou ik hier een 15 minuten versie van kunnen maken?
We zullen zien. Of niet. Een race tegen de klok. Balkenende doet volop mee om te dramatiseren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vermoedelijk zal die 15 minuten versie van hogere kwaliteit zijn dan die van gekke Geertje.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palestijnen die scholieren slopen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef Gabry het volgende:
Jammer dat er momenteel weinig boeiend nieuws is.
American Beautyquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef Xtreem het volgende:
Maar niet zo'n kwaliteit als American Beauty
Zeg dat je hetero bent geworden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie tips om een koppelpoging subtiel af te kappen
Subtiel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie tips om een koppelpoging subtiel af te kappen
Waarom zeg je niet gewoon: doe eens niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Subtiel ja. Wil diegene die de poging onderneemt niet tegen me in het harnas jagen.
Omdat ik dan mijn eigen glazen ingooi.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon: doe eens niet.
Als je zegt 'o joh, laat toch, van mij hoeft het niet' dan ben je toch geen botte boer? Daarom vraag ik al, hoe oud is die liefdesmakelaar, acht? Of van glas?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Fastmatti het volgende:
Je snapt toch wel dat als ik me nu als een botte boer gedraag er nooit meer actie voor mij ondernomen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |