En hij was toen zeker ook highquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:14 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Patrick zal idd. wel zeggen dat-ie dit gelogen heeft. Hij deed het om indruk te maken op die tv-interviewers
idd, lijkt me dus gelul. Of joran zit met patrick samen de hele wereld voor de gek te houden, of het is gelul.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:01 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat ik dan niet begrijp als ie dit allemaal al wist, wat voor vertoning dat dan moest zijn in die auto. Als Patrick toen al wist wie zn handlanger was, had ie er niet naar gevraagd (dus toen wist ie 't kennlijk nog niet).
En tijdens dat gesprek had Joran 't over een Daury en na dit alles had ie Joran niet meer gesproken, laat staan dat Joran hem dan alsnog ging vertellen wie zn handlanger was.
Zal niet zeggen dat die 100% waar is maar zal ook zeker niet 100% onzin zijn bedoel als de vertaling is gedaan zoals jij zegt was er allang iemand dat opgevallen en waarom zwijgt Patrick van der Eem nu in alle talenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef spijker4ever het volgende:
Ik snap niet dat heel nederland op de loop gaat met dit verhaal.
de vertaling is door de nieuwe revu gedaan![]()
.
De nieuwe revu is gewoon commercieel en wil gewoon meeliften op deze hype, niemand ons kent Papiamento en niemand kan deze vertaling dus ook bevestigen.
ik denk eerder dat de nieuwe revu dit filmpje heeft gekregen en de koffie jongen de opdracht heeft gegeven hier een mooi verhaal bij te verzinnen.
niemand hier op fok weet wat ze zeggen, mischien praten ze wel gewoon over de uitzending of over het weer![]()
de beelden die De Telegraaf linkt onderaan het artikel staan al vanaf 2 maart online.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:19 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat die 100% waar is maar zal ook zeker niet 100% onzin zijn bedoel als de vertaling is gedaan zoals jij zegt was er allang iemand dat opgevallen en waarom zwijgt Patrick van der Eem nu in alle talen
een Pa vd sloot lichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat zal dit voor nieuw licht op de zaak werpen?
Dat zou echt een stunt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:11 schreef henkway het volgende:
Hij wil gewoon die ouwe Pa van der sloot afpersen
Afwachten dus nog maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:31 schreef Caesu het volgende:
[..]
de beelden die De Telegraaf linkt onderaan het artikel staan al vanaf 2 maart online.
komt van een uitzending van zondag op de Arubaanse TV. vanavond wordt de rest pas uitgezonden.
als de beelden Patrick's verhaal onderuit zouden halen was hij dan gister nog bij Jensen verschenen?
(de opnames van Jensen waren dinsdag)
of ging Patrick ook 'normaal doen net alsof er niets aan de hand is', had hij dat van Joran geleerd?
http://www.telegraaf.nl/b(...)gooide___.html?p=2,1
dus ik neem die Revu nog maar even met een korreltje zout.
Peter R. deed er bij Boulevard ook losjes over.
misschien weten we morgen meer na de vervolg-uitzending op Arubaanse TV of na een reactie hierop van Patrick zelf en is het gewoon een hoax of volledig uit de context gerukt.
Zeker te weten.... Wat er ook speelt.. het ziet er niet goed uit voor Joranquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Maar wel intressant om te volgen
quote:'Ik weet wie Natalee in zee heeft gegooid'
Ook Patrick van der Eem in het geheim gefilmd
Patrick van der Eem kende Joran 'al zoveel jaren'. Zeven maanden werkte hij aan de operatie die Joran een bekentenis moest ontlokken. 'Ik heb alles bedacht. Van verscholen mini-cameraatjes in planten tot zelfs de internet- en telefoonverbinding die afgetapt waren.'
Deze opmerkelijke uitspraken doet Patrick van der Eem tegenover de presentator van het Arubaanse TV-programma Un Dia Den Bida. Het filmpje met het off the record-gesprek circuleerde sinds enkele dagen op YouTube. Nieuwe Revu liet het gesprek vertalen en zette vandaag de volledige transcriptie op haar website revu.nl
In het geheime gesprek vraagt de presentator: 'Welke partijen zijn hierin betrokken als het komt op uitbetalingen?' Patrick: 'Ik geef beide partijen hetzelfde, maar het is een grote groep. De pers krijgt wat maar ook de betrokken politieagenten.'
Van der Eem zegt ook te weten 'wie het lichaam in zee heeft gegooid'.
Als dit waar blijkt te zijn ook niet voor Patrick en Peterquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zeker te weten.... Wat er ook speelt.. het ziet er niet goed uit voor Joran
Maargoed laten we het allemaal maar even wachten, want misschien is het nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt te zijn ook niet voor Patrick en Peterdan denk ik dat Joran er weer beter vanaf komt
Welke houding?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef JohnDope het volgende:
[...]
Ofschoon Peters` houding mij wel opviel [...]
Ik wil dus uiteraard niet zeggen of peter niet liegt of wel liegt, alleen z`n houding viel mij wel op.quote:
Klopt dat zei Peter inderdaad, maar als het niet zo is, heeft Joran een heel groot probleem dunkt mij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:23 schreef Caesu het volgende:
Peter R. de Vries zei net in Hart van Nederland dat het één groot vertaalmisverstand is heb ik van horen zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |