Als Kennedy in de basis staat weten we het zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Brammie het volgende:
Ajax heeft flink wat dagen om zich voor te bereiden op de komende belangrijke pot, ze zitten echter ook met een trainer die met gedachten al bij volgend jaar zit ben ik bang
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Red_85 het volgende:
Liegende hoerenkinderen zijn het, allemaal.
Eerst zeggen dat ze niet meer het voetbal aan gaan pakken en toch doen. Het komt allemaal weer lekker uit zo. Als je een smeris bent en je leest dit, ik hoop dat je ligt te creperen van de honger, tyfusjong!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PSV''ers zijn nog erger dan onze vrienden uit Duitsland.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Nashje het volgende:
Dit wordt gewoon weer zo'n lucky psv week. Bah bah.
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
200% inzet, dat moeten we zien. We moéten winnen.
Ach we zullen het deze week waarschijnlijk niet weten, politiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.
Ligt er aan hoe groot de bonus is die hij krijgt als PSV volgend jaar Champions League speelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoop dat Koster dat ook in ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |