Maar dan kun je je nog gedragenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering josti, die politie is gewoon nodig omdat het een groot evenement is.
Het gaat hier anders ook wel erg veel over psv. Zonder of met lampjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Verkeerde topic lampjes
Nog nooit bij Chelski gebeurd zeker?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef mcyodogg het volgende:
Zit nou niet zo op de PSV supporter te zeuren, MrDoegewoon. Zoal ik al zei, die van West Ham verlaten na een half uur al hun stadion als ze een paar goals achterstaan
Voor PSV komt de wedstrijd tegen Ajax ook gunstig,quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef Jnk18 het volgende:
Als die teringlijers dit keer weer gaan staken precies op het moment dat ajax tegen psv moet wordt je toch echt ziek van, lijkt er wel op dat het meerendeel voor PSV is en bang is om te verliezen!
ACABquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Red_85 het volgende:
Liegende hoerenkinderen zijn het, allemaal.
Eerst zeggen dat ze niet meer het voetbal aan gaan pakken en toch doen. Het komt allemaal weer lekker uit zo. Als je een smeris bent en je leest dit, ik hoop dat je ligt te creperen van de honger, tyfusjong!
Neej, heb gewoon een hekel aan dat pipi langkous en carnavals gedoe op de tribunes in Eindhoven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Das het enige wat ie kan. Klagen over zangtalent van supporters. Henk Jan Smits wannabe.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Red_85 het volgende:
Eerst zeggen dat ze niet meer het voetbal aan gaan pakken en toch doen. Het komt allemaal weer lekker uit zo. Als je een smeris bent en je leest dit, ik hoop dat je ligt te creperen van de honger, tyfusjong!
Man die gasten lokken ook veel uit, moet je is kijken op een gemiddeld dance event. Mensen worden behandeld als vee en moeten zich vaak voor 1 pilletje geheel uitkleden. Nee het zijn echt geweldige gasten die van de politie en hun vrinden van de beveiliging.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan kun je je nog gedragen
Oh ja omdat ze met 0-1 winnen is het opeens gunstig? Durf te wedden dat je dat nooit had gezegd voor de wedstrijd, mjaquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor PSV komt de wedstrijd tegen Ajax ook gunstig,
Vooral na vanavond
Alsof Ajax de enigste hier nadeel van heeft,
Iedereen zijn eigen ervaringen, maar als je ze niet opzoekt dan gaat er ook niks mis.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man die gasten lokken ook veel uit, moet je is kijken op een gemiddeld dance event. Mensen worden behandeld als vee en moeten zich vaak voor 1 pilletje geheel uitkleden. Nee het zijn echt geweldige gasten die van de politie en hun vrinden van de beveiliging.
Die gasten denken alles te mogen, mooi was het radio verslag ooit van een kampioenschap feest van Ajax wat toen verboden was op het L-plein. Maar toch was daar feest en geen rellen, totdat de politie om onverklaarbaare reden ingreep.
Journaliste: "Het is hier een groot gezellig feest, maar toch komt de ME hierheen met een voor mij totaal onbekende reden" (zo ongeveer was de tekst)
PSV boekt een prima resultaat waar je vertouwen uit kunt halen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Oh ja omdat ze met 0-1 winnen is het opeens gunstig? Durf te wedden dat je dat nooit had gezegd voor de wedstrijd, mja![]()
Laten we hopen dat het niet gebeurd zeg!
In Amsterdam bijv zoeken ze je wel opquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen ervaringen, maar als je ze niet opzoekt dan gaat er ook niks mis.
Dat zijn mijn ervaringen dan.
Zolang we er elke wedstrijd één meer maken dan de tegenstander maakt het me geen reet uit.quote:
Ach ajax heeft 3 overwinningen op een rij nu, dus die hebben ook veel vertrouwen. PSV zal nu wel de wedstrijd van vandaag in de benen hebben, hopelijk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV boekt een prima resultaat waar je vertouwen uit kunt halen.
Dat moeten ze meenemen naar zondag.
Als ze hadden verloren dan waren de omstandigheden anders geweest, maar dat is niet zo
Ligt eraan, als Ajax er volop tegen aan gaat hebben we kans ja, maar PSV is altijd gevaarlijk.. vooral als gomes weer 1 van zn dagjes heeft...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Spurs was gewoon slecht. Zondag winnen we heus wel.
Ik wil je bij deze uitnodigen om een keer te komen optreden in Carré onder het mom van een cabaret avond.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Nu van Basten en Cruijf komen zal het vast allemaal stukken beter gaan![]()
Nog meer aanvallen en nog meer tegendoelpunten krijgen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
Zie nou nog maar eens te winnen Tyvus Ajax
PSV
Als Kennedy in de basis staat weten we het zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Brammie het volgende:
Ajax heeft flink wat dagen om zich voor te bereiden op de komende belangrijke pot, ze zitten echter ook met een trainer die met gedachten al bij volgend jaar zit ben ik bang
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PSV''ers zijn nog erger dan onze vrienden uit Duitsland.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Nashje het volgende:
Dit wordt gewoon weer zo'n lucky psv week. Bah bah.
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
200% inzet, dat moeten we zien. We moéten winnen.
Ach we zullen het deze week waarschijnlijk niet weten, politiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.
Ligt er aan hoe groot de bonus is die hij krijgt als PSV volgend jaar Champions League speelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoop dat Koster dat ook in ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |