En hier een Tumierquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag in de krant: Pink.
Hadden ze al een duim en ringeling?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag in de krant: Pink.
Is dat niet de Nederlandse uitspraak, of is dat Feube? Ik heb wel eens Feebie en Fiebie gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde van de week van een Febe, voor een meisje...
Ik dacht eerst nog een vaag uitgesproken Phoebe, maar nee...
Zowel geschreven als uitgesproken vind ik het maar zozo.
Ik had een Fébe bij mij in de klas zitten en ook een neefje heeft ooit zo'n vriendinnetje gehadquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde van de week van een Febe, voor een meisje...
Ik dacht eerst nog een vaag uitgesproken Phoebe, maar nee...
Zowel geschreven als uitgesproken vind ik het maar zozo.
wat grappig is dat tochquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:29 schreef Reinhilde het volgende:
Ik kan wel 10 dochters krijgen en dan nog houd ik namen over.
Jongens daarentegen vind ik echt heel moeilijk.
Ja, weet ik ook welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat komt wel Reinhilde. Mijn ervaring is dat je wel een "gevoel" krijgt bij het kind. En dat er dan ook ineens een naam is die past....
Kan je niet beiden apart van elkaar een top 5 maken, en die proberen in elkaar te schuiven?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook wel
Maar mijn doel is om 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen te selecteren die we het allerleukst vinden, en dan zodra de baby geboren is te kiezen.
Ik had ook al een hele poos namen in mijn hoofd voor later....nu ben ik zwanger en vind ik het allemaal weer niksquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef Reinhilde het volgende:
Met namen voor kinderen ben ik een beetje vreemd, als in: je hebt van die meisjes/vrouwen die op hun 5e al wisten hoe hun bruiloft eruit zou gaan zien, welke taart, welke jurk, etc. Nou, ik heb dat een klein beetje met kindernamen, ik loop al jaren met een lijstje namen in mijn hoofd
Zelfs mannen doen dat, niets vreemds aanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef Reinhilde het volgende:
Met namen voor kinderen ben ik een beetje vreemd, als in: je hebt van die meisjes/vrouwen die op hun 5e al wisten hoe hun bruiloft eruit zou gaan zien, welke taart, welke jurk, etc. Nou, ik heb dat een klein beetje met kindernamen, ik loop al jaren met een lijstje namen in mijn hoofd
Ik had jaaaaren een naam in mijn hoofd die ik zeker-te-weten aan mijn eerste dochter zou geven. Twee seconden nadat ik haar gezien had, wist ik al dat die naam niet bij haar paste. Waarom? Gevoel, niets anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat komt wel Reinhilde. Mijn ervaring is dat je wel een "gevoel" krijgt bij het kind. En dat er dan ook ineens een naam is die past....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |