Leo of Lea.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef Mammietje het volgende:
Help! We zoeken nog een leuke naam voor onze 3e telg, waarvan we nog niet weten of het een jongen of een meisje wordt. We hebben wel heel wat ideeën over wat we wel/niet willen, maar een naam komt er niet echt uit.
Ons uitgebreide 'eisenlijstje':
* Het moet een beetje passen bij Randy en Tinka
* Een naam met 2 lettergrepen heeft onze voorkeur
* Het mag NIET beginnen met een A, J, R of T, liever ook niet met een klinker (geldt vooral voor jongensnaam)
* Het moet niet te vaak voorkomen, liefst een originele naam dus.
* Er moet niet mee 'gespot' kunnen worden... (voorbeeld: Rick is leuk, maar viezeRick niet! Kenny is leuk, maar dat Ken nie...)
Iemand leuke suggesties?
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef bixister het volgende:
iets serieuzer: voor een jongen, is Linus niet iets voor jullie? (ken ik van die kinderserie van een tijdje geleden). en voor een meisje dan... Jip?
Klopt, ik woon in een uit de kluiten gewassen dorp net buiten Jeruzalem.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
SilkTie woont waarschijnlijk niet in Nederland?
Jeetje, na al die jaren niet gepost te hebben, zijn er nog mensen die mij niet vergeten zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef nebelung het volgende:
Jee, ik weet nog dat je ging trouwen SilkTie en nu heb je ineens 3 kinderen
Waarschijnlijk wel, maar niet noodzakelijk. Volgende keer dat ik in Nederland ben in ik kom haar tegen, zal ik het wel vragen.quote:
Ik heb zo'n hekel aan mijn naam!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef Coelho het volgende:
-Geen "gouden ketting" naam: Priscilla, Deborah, Kelly
-
Waarom niet? Of echt zover doordenken van Tim Allen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Principessa het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat Tim en Ellen misschien niet de beste combinatie is..
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Waarom niet? Of echt zover doordenken van Tim Allen?
Dat is ie ook, hahaha.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:59 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja![]()
Het bekte zo lekker en het klonk zo vertrouwd... en toen viel het kwartje. Maar je hebt gelijk hoor, zo erg is het nu ook weer niet. Er zijn maar weinig kinderen mensen die Tim Allen nog kennen.
Maar ik vind hem best wel een flapdrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |