Hij heeft ook de stem gedaan van de hoofdpersoon in de film Robots (ook Fender geheten)quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:57 schreef pinquit het volgende:
net als eddy zoey die zn zoon fender heeft genoemd
Een oud-collega van me noemde zijn dochter Djoelita (spreek uit djoolieta). Vond ik ook nietsquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:02 schreef KD-fotografie het volgende:
Fender vind ik nog wel gaan, niet mijn smaak maar ook niet superafschuwelijk.
Zildjian is echt afschuwelijk.
Zo zag ik een geboortebord staan met de naam Djylano, waarom in vredesnaam die J ertussen, staat en klinkt echt niet naar mijn mening...
jee, weet je zeker dat 't niet Irvin is? dat is wel een veel gangbaarder schrijfwijze van die naam dacht ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat dacht je van Urvin?
Zo heet de man van mijn (Amerikaanse) collega en ik dacht altijd dat het 'Erwin' op z'n amerikaans uitgesproken was, maar hij heet dus echt Urvin!
Ik vind het zelf niet zo'n leuke naam trouwens, maar ik moest er ineens aan denken toen ik je Rubin zag staan.
Ik vind het op zich wel een leuke naam (Fender dan hè, niet Zildjian) maar ook een beetje té.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:57 schreef pinquit het volgende:
zildjian omg
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef Vivi het volgende:
"Lente" hoor je best vaak hoor, tegenwoordig, ik ken er iig een paar.
Ik was zondag op een feestje en daar was een jongetje van drie: "Enrique".
Helemaal geen rare naam op zich, maar hij kon het zelf niet uitspreken en stelde zich consequent voor als "EngeRik"
Uhuh. Ik heb het echt gechekt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:33 schreef bixister het volgende:
[..]
jee, weet je zeker dat 't niet Irvin is? dat is wel een veel gangbaarder schrijfwijze van die naam dacht ik.
Wat is dat toch met die J's in de namen? Ik zag vanochtend de naam Steffiejquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een oud-collega van me noemde zijn dochter Djoelita (spreek uit djoolieta). Vond ik ook niets
Ik moet zeggen dat ik Liorah ook redelijk gezocht vind persoonlijk... Is het een veel voorkomende naam?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fons zijn nichje 'Liorah' noemde zichzelf eerst 'Lolli'.
Nee, ze houden van een beetje vreemde namen, zusjelief heet 'Ianthé' en de derde zal ik binnenkort ook weten, ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Liorah ook redelijk gezocht vind persoonlijk... Is het een veel voorkomende naam?
Poeh... Iejantee dus fonetisch? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de derde danquote:Op donderdag 3 april 2008 16:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, ze houden van een beetje vreemde namen, zusjelief heet 'Ianthé' en de derde zal ik binnenkort ook weten, ben benieuwd.
Het is ook mijn smaak niet, maar 'Fons' is de hunne dus ook niet...
Ik vind Ianthe ('Jantuh') wel weer leuk maar Ie-jan-tee (echt zo?) wat minder, het lijkt wel Chinees (quote:Op donderdag 3 april 2008 16:46 schreef Bass-Miss het volgende:
jep, iejantee. Ze hebben ook nog tweelingbroertjes Arin en Elryck, maar die zijn overleden.
Als je in Israel woont wel. De naam betekent 'licht' (net zoals Lucie). Het is de exclusief vrouwelijke vorm van de zowel voor jongens als meisjes te gebruiken Hebreeuwse naam Lior.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Liorah ook redelijk gezocht vind persoonlijk... Is het een veel voorkomende naam?
Het is Marick geworden.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Poeh... Iejantee dus fonetisch? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de derde dan
Wanneer onze achternaam niet 'van der ..' was geweest, hadden we Fender gekozenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:57 schreef pinquit het volgende:
zildjian omg
Er zat laatst een Britney bij mij op het CB..de moeder zag er uit als een doorsnee Campina-koe, dat belooft niet veel goeds voor de kleine Brit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:20 schreef Ynske het volgende:
De meest voorkomende voornamen in België zijn Maria en Jean. Maar ondertussen tellen de Belgen ook 252 Britneys, 161 Shakira's en 32 Parissen. Twee zijn vernoemd naar Bumba, een clowntje uit peuterfilmpjes.
dat is echt wel heel erg
Bron: Frontpage
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er zat laatst een Britney bij mij op het CB..de moeder zag er uit als een doorsnee Campina-koe, dat belooft niet veel goeds voor de kleine Brit.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er zat laatst een Britney bij mij op het CB..de moeder zag er uit als een doorsnee Campina-koe, dat belooft niet veel goeds voor de kleine Brit.
Anneloes, Jasmijn, Karlijn, Lianne, Isis?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef Grijs het volgende:
Leuke namen die afvallen wegens voorkomend in de directe omgeving (familie/vrienden):
Iris, Loes, Lise, Anna, Jolijn
Een vroegere liefde van mij had in de tijd dat we verkering hadden als email adres mare@luna.nl. Ik vind het een heel lieve combinatiequote:
Anemoon?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef Grijs het volgende:
Leuke namen die afvallen wegens voorkomend in de directe omgeving (familie/vrienden):
Iris, Loes, Lise, Anna, Jolijn
Baukje vind ik ook echt leuk (voor jullie)! Past helemaal goed bij Jetske.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef sjak het volgende:
Wij hebben twee mooie meisjesnamen in de aanbieding:
Baukje
Lisanne
Wie ze wil mag ze hebben![]()
Lisanne is een samentrekking van de namen Elisabeth en Anneke.
Nee hoor! Haha! Moet er nu echt niet aan denken! Zo is het druk genoegquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:48 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nee hoor! Haha! Moet er nu echt niet aan denken! Zo is het druk genoegMaar in mijn achterhoofd heb ik wel die mooie foto van Maneki's kroost
En dat ik de naam van Manlief niet mag noemen, geeft mij nog een sprankje hoop.
Ik heb een collega die haar zoontje Mec heeft genoemd.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef cattie het volgende:
Laatst op tv voor een jongen: Mauck.![]()
Vrienden van ons hebben hun zoontje Sverre genoemd. Vind ik een leuke naam, alleen met de uitspraak is hij niet makkelijk. (Toen ik tegen iemand Sverre zei, vroeg diegene: "Wat? Zwerm?")
quote:
Bij Sverre zou ik eerder aan een meisje denkenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef cattie het volgende:
Vrienden van ons hebben hun zoontje Sverre genoemd. Vind ik een leuke naam, alleen met de uitspraak is hij niet makkelijk. (Toen ik tegen iemand Sverre zei, vroeg diegene: "Wat? Zwerm?")
Dat is dan ook een hele mooiequote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik bennog steeds helemaal gelukkig met de naam die wij ons meisje gegeven hebben, het past helemaal bij haar
Ik dacht gewoon Saartjequote:Op donderdag 24 april 2008 09:37 schreef pinquit het volgende:
oeh mag ik ook weten hoe saartje heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |