Er zat laatst een Britney bij mij op het CB..de moeder zag er uit als een doorsnee Campina-koe, dat belooft niet veel goeds voor de kleine Brit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:20 schreef Ynske het volgende:
De meest voorkomende voornamen in België zijn Maria en Jean. Maar ondertussen tellen de Belgen ook 252 Britneys, 161 Shakira's en 32 Parissen. Twee zijn vernoemd naar Bumba, een clowntje uit peuterfilmpjes.
dat is echt wel heel erg
Bron: Frontpage
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er zat laatst een Britney bij mij op het CB..de moeder zag er uit als een doorsnee Campina-koe, dat belooft niet veel goeds voor de kleine Brit.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er zat laatst een Britney bij mij op het CB..de moeder zag er uit als een doorsnee Campina-koe, dat belooft niet veel goeds voor de kleine Brit.
Anneloes, Jasmijn, Karlijn, Lianne, Isis?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef Grijs het volgende:
Leuke namen die afvallen wegens voorkomend in de directe omgeving (familie/vrienden):
Iris, Loes, Lise, Anna, Jolijn
Een vroegere liefde van mij had in de tijd dat we verkering hadden als email adres mare@luna.nl. Ik vind het een heel lieve combinatiequote:
Anemoon?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef Grijs het volgende:
Leuke namen die afvallen wegens voorkomend in de directe omgeving (familie/vrienden):
Iris, Loes, Lise, Anna, Jolijn
Baukje vind ik ook echt leuk (voor jullie)! Past helemaal goed bij Jetske.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef sjak het volgende:
Wij hebben twee mooie meisjesnamen in de aanbieding:
Baukje
Lisanne
Wie ze wil mag ze hebben![]()
Lisanne is een samentrekking van de namen Elisabeth en Anneke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |