quote:
Je hebt wel gelijk hoor, die Chloe kan schijnbaar alles hacken, zelfs de satellieten van de CIA en weet ik veel wat allemaal. Leuk stukje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.
Ja, dat was die gast die, als hij iemand aanraakte, in een visoen hun laatste momenten zag. Bij Lana zag hij bijvoorbeeld dat ze, oud en grijs, vredig in bed stierf, en bij Clark zag-ie niets, alleen die cape. "Het is alsof jij geen einde hebt" omschreef-ie het.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef RoyalFuss het volgende:
Er was eens een episode waarin een knul de toekomst kon zien, werd suup (nou ja zijn cape dan) in beeld gebracht, vliegend door de wolken. Erug cool
waar ze de gedekryptonatiseerde ketting om haar hals droeg! Ze had die ketting wel gevonden ooit in Clark's kamer, maar ze heeft 'm nooit terug gekregenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:04 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was die gast die, als hij iemand aanraakte, in een visoen hun laatste momenten zag. Bij Lana zag hij bijvoorbeeld dat ze, oud en grijs, vredig in bed stierf
Ik zag het, ik heb hem net binnen, even overzetten op mijn laptop en dan vanmiddag kijken! Ik zag al wat nieuwe figuren voorbijkomen toen ik er net even doorheen ging.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:20 schreef Liquidootje het volgende:
het is echt en smallville neemt de volgende stap
Ik begon net met kijken en dacht "okay hoe zit het ook al weer?". Gelukkig had ik de laatste aflevering van vorig seizoen bewaard en ik heb nog even het laatste stukje bekeken, nu snap ik het weer en kan ik weer verder kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, trek hem ook gelijk even van usenet af, in HD wel te verstaan.
Alleen even denken hoe seizoen 7 ook alweer afliep
Right, ik keek even terug in het topic daar werd druk over het einde gediscussieerd, en nu herinner ik het me ook weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begon net met kijken en dacht "okay hoe zit het ook al weer?". Gelukkig had ik de laatste aflevering van vorig seizoen bewaard en ik heb nog even het laatste stukje bekeken, nu snap ik het weer en kan ik weer verder kijken.
Me too! Eindelijk geen farmboy meer!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, na het einde van deze season premiere krijg ik nu toch wel erg veel zin in dit seizoen
Op welke zender en hoe laat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
Vandaag de nieuwe afleveringBen benieuwd, Clark als reporter
Hij bedoeld de amerikaanse uitzending. Die is gisteren geweest en dus vandaag te downloaden. Ook net binnen en nu maar even kijken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Op welke zender en hoe laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |