abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58709907
Na het kijken van de laatste Lost aflevering valt dit gauw tegen.

Buiten dat ze de hele Superman mythe om zeep helpen door Lex de geheime identiteit van Clark te laten ontdekken lijkt het verhaal ook niet ergens naar toe te gaan.

Ik vrees met grote vreeze voor Seizoen 8
pi_58710131
Weak!! Geen wonder dat Micheal Rosenbaum het zinkend schip wil verlaten
pi_58717121
September 2008 al? Da's aardig snel ja, gelukkig!

Zolang je niet eraan denkt dat Clark later Superman wordt is het nog best een gaaf einde. Als je het orginele verhaal moet volgen is het inderdaad raar dat ie er nu al achter is dat Clark van Krypton komt enzo, maar als je het los ziet is het nog wel oke, i guess

Wel stom van Kara: Ze komt terug van krypton, valt in de melk en 2 episodes later is ze ineens Brainiac, hadden ze wel wat beter mogen brengen imo.

"I love you like a brother Clark, but it has to end this way.. I'm sorry.."
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:31:32 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58718981
Ik heb net afl 19 gezien, maar wordt er een beetje flauw van hoe makkelijk superman eigenlijk te vermoorden is. In dit deel ook weer. Die Teague met een beetje kryptonite en hoppa. Als hij gewild had was het voor de zoveelste keer exit Superman. Chloe moest er weer aan te pas komen om hem te redden. Het is zo makkelijk om het te doden dat het een godswonder is dat er zoveel seizoen Smallville zijn geweest
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:33:37 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58719022
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Purky het volgende:
Zolang je niet eraan denkt dat Clark later Superman wordt is het nog best een gaaf einde. Als je het orginele verhaal moet volgen is het inderdaad raar dat ie er nu al achter is dat Clark van Krypton komt enzo, maar als je het los ziet is het nog wel oke, i guess
Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.
pi_58719701
Bweh..Slechte season finale.
Helemaal niet spannend oid
En nu worden er ook al tig mensen uit de cast geflikkerd
pi_58722255
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.
Precies ja.. een gevalletje geheugenveries op het juiste moment is altijd een redder in nood voor de Smallville schrijvers.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58722858
Ik vond het maar tegenvallen, de finale
Had wel meer verwacht.

Ik vond de hug scene van lois en clark wel weer heel lief

Opzich valt het toch wel mee wie er allemaal uit gaan? Alleen Lex en Lana....nou Lana was toch al niet zoveel meer in S7 en voegde toch geen reet toe. Lex is dan wel jammer, want Michael deed Lex erg goed.

Gelukkig blijft Chloe er gewoon nog in. Hopen dat S8 een knaller wordt.

Nu 4 maand wachten
Correct en tevens juist...
pi_58723797
Matige finale. Lex die weet dat Clark Kal-el is vergeet hij heus wel weer in de seizoen 8 premiere, dat kan gewoon niet anders. Smallville is het spoor een beetje bijster, Al Gough en Miles Millar moeten serieus ingrijpen vind ik, want anders gaat seizoen 8 (laat het alsjeblieft het slotseizoen zijn) echt ruk worden, vrees ik.

Probleem is dat SV het best bekeken gescripte programma op The CW is, wat het gevolg kan hebben dat ze het willen uitmelken voor elke cent die ze ervoor kunnen krijgen

Maar nu ik al 7 seizoenen lang kijk, wil ik weten hoe het eindigt ook
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_58725197
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
Matige finale. Lex die weet dat Clark Kal-el is vergeet hij heus wel weer in de seizoen 8 premiere, dat kan gewoon niet anders. Smallville is het spoor een beetje bijster, Al Gough en Miles Millar moeten serieus ingrijpen vind ik, want anders gaat seizoen 8 (laat het alsjeblieft het slotseizoen zijn) echt ruk worden, vrees ik.

Probleem is dat SV het best bekeken gescripte programma op The CW is, wat het gevolg kan hebben dat ze het willen uitmelken voor elke cent die ze ervoor kunnen krijgen

Maar nu ik al 7 seizoenen lang kijk, wil ik weten hoe het eindigt ook
Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8, The CW er dan ook mee moet kappen. Want die kampt al met problemen, wat kan resulteren in veel einde van series
Correct en tevens juist...
  zondag 18 mei 2008 @ 00:58:30 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58736662
De zwakste season final tot nu toe.
  zondag 18 mei 2008 @ 00:59:26 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58736676
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8,
Zou kunnen, want er werd in deze finale niet voor niets al door Lois aan Clark gevraagd of hij niet ook bij de Daily Planet wilde komen werken.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:14:07 #113
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_58736837
Volgens mij is Supernatural het best bekeken programma op The CW en daarna pas Smalliville.
Live for the moment. Because it may never come again.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:32:21 #114
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58761715
Mannn echt een slechte season final zeg :/ Enigste goede stuk was dat video bericht van Lana, ook al vond ik dat raar, Clark had net brainiac gedood en toen was Lana al gelijk weg, mahjah.

Dat einde echt brak, er zijn voor volgende aflevering maar 2 mogenlijkheden. Of Clark dood Lex wat toch niet gebeurd of Lex vergeet alles....

Mjah ik vond deze ep totaal niet spannend en zelfs bij de laatste shot had ik niet het gevoel dat het een echte cliffhanger was... Nee van mij mag het na S08 ophouden
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_58767655
quote:
Op zondag 18 mei 2008 01:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Volgens mij is Supernatural het best bekeken programma op The CW en daarna pas Smalliville.
Neen, SV trekt steevast rond de 3,5 a 4 miljoen kijkers, SPN 2,5 a 3 miljoen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 20 mei 2008 @ 01:12:39 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58773433
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik vond deze ep totaal niet spannend en zelfs bij de laatste shot had ik niet het gevoel dat het een echte cliffhanger was... Nee van mij mag het na S08 ophouden
Dat het een zwakke finale was, is voor mij geen reden om dan maar geen 9e seizoen meer te willen.
pi_58773736
Is nogal afhankelijk van wat ze de komende seizoenen nog te vertellen hebben. Laat ze Clark nou maar een echt Superman worden (en een verklaring vinden voor het feit dat niemand hem nog herkent met een glad kapsel).

Wat me de laatste tijd irriteert aan SV is dat het verhaal nergens naartoe lijkt te gaan en dat ze steeds maar weer excuses bij verzinnen om maar te blijven uitzenden.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:19:57 #118
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_58926076
Zo na in zo'n 6 weken er 7 seizoenen doorheen te hebben gejaagd, kan ik ook niet anders zeggen dat ik het een heel slecht einde vind! Zwak gewoon! Echt een dieptepunt.
En wetende dat Lex verdwijnt, maakt S8 er niet beter op ben ik bang.
Denk dat ik de Adventures of Superman maar weer ga downen, dan zie ik tenminste Superman echt in actie :-D
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:58:27 #119
3767 Herald
Come get some
pi_60030833
ik ben op 15 mei begonnen met Smallville en heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 7 gezien.

Wat me opviel is dat:

• Chloe alles kan vinden wat je vraagt
    Medische gegevens, strafbladen, geheime projecten, alles staat op internet of in de Daily Planet database. Het allerergste:
    "Chloe ik heb de koper van een stripboek nodig"
    "Oh makkie, ik klop de code van de comic in, en krijg dan groot op mijn scherm de koper en zijn adres"

• Chloe is altijd aan het werk.
    Zijn er ook dagen dat ze niet tot diep in de nacht zit te werken? Zelfs voor het schoolkrantje The Torch maakte ze massa's overuren.

• Chloe kan alles met een computer
    Weet je nog hoe Clark sterfelijk was en met Chloe ging inbreken bij LutherCorp? Clark zegt zovan "woei en dan neem je de security tape op en dan laat je die infinite loopen.." en Chloe zovan "gekkie dat kan toch helemaal niet ik hack met mijn met alles compatible laptop in de elektriciteits toevoer en zet de stroom af!".
    Mainframe hacken? Doet Chloe niet moeilijk over, net zoals inloggen op alle satellieten in de wereld. En net als je dacht dat het niet meer zou gebeuren wist ze in seizoen 7 ook nog een pixelplaatje om te toveren tot haarscherpe foto. Als de PC maar krachtig genoeg is eh.

• Elke foto wordt uitgeprint op A4 fotopapier
    Is jou vast ook opgevallen, dat elke foto, zelfs die met een vga cameraatje in een telefoon haarscherp kan worden uitgeprint tot A4 formaat. Zal vast door het mooie glanzende papier komen.

• Iedereen is welkom in Luthor Mansion
    Weet je nog dat Lex het altijd heeft over zijn security team? Waarom kan elke nozem dan zijn woonkamer binnenwandelen? Zelfs als hij er zelf niet is.

• Clark komt overal binnen
    Maakt niet uit hoe diepgeheim de research facility is, Clark zoeft met gemak naar de kamer waar iemand op een tafel ligt vastgebonden.

• Geheugenverlies heb je sneller dan verkoudheid
    Zijn er personage's in Smallville die er nooit last van heeft gehad?

• Oorzaak n1 van geheugenverlies? Jezelf niet zijn!
    toppunt is seizoen 4, waar maar liefst 6 afleveringen gaan over personage's die zichzelf niet zijn. Heksen, rood kryptoniet, een geest, slechte Lex, geheugenverlies en uiteraard de obligate lichaamsruil . In één seizoen zijn alle personage's een keer zichzelf niet geweest. En uiteraard herinneren ze zich niks na afloop.

• Iedereen mag Clark's geheim weten
    Behalve zijn vrienden. Tegen elke meteorfreak onthult ie met gemak zijn krachten, maar zijn grote liefde opbiechten dat ie de immer kapotte tractor met gemak kan optille doet ie niet

• Slechterikken verklappen Clark's geheim nooit
    Clark gebruikt altijd zijn krachten om de slechterik tegen te houden. Maar geen enkele slechterik die het overleeft verklapt dat Clark superkrachten heeft. Zelfs de zoon van Tim Allen verteld niet verder dat Clark een verbrandingsoven overleefde.

• Na highschool hoef je nooit meer naar school
    Net als Chloe's computerskillz, zijn de tieners in Smallville op geheel typische Amerikaanse serie manier erg snel volwassen. Lana is op haar 15e al zelfstandig ondernemer, en na high school hoeft niemand meer verder te studeren. Banen worden je toch wel aangeboden, vooral als je krantenartikelen schrijft kom je gemakkelijk bij elke krant aan de bak.

• Loden doosjes zijn overal te koop
    Iedereen heeft wel een loden doosje waar heel mooi één meteorrock in past.

• Kryptoniet heeft 1001 verschillende toepassingen
    Je kan het bakken, smelten, planten, blenden, tatoeëren, injecteren, inhaleren en de resultaten zijn elke keer anders!

• Lex overleeft alles
    In elk seizoen wordt ie neergeschoten of neergestoken. Gelukkig heeft ie teh best medical team there is. Waarom wordt ie dan altijd naar Smallville Medical Center gebracht, zelfs als ie is neergeschoten in Metropolis?

• de Kents hadden 12 dezelfde rode trucks
    Ze waren dan wel erg arm, maar op een of andere manier hadden ze elke keer een nieuwe truck nadat de vorige was gecrasht, aangereden of over de kop was gegaan.

• Clark is een lulletje
    Serieus gast, je kan alles en dan zit je zielig te doen dat je niet 'normaal' bent. Ondankbare hond.
    De hoofdpersoon van de serie is lang niet zo tof als gastrol Green Arrow

• Justice League FTW!!!
    Best episode ever.

• Het verhaal van de week is na 30 minuten afgelopen
    Daarna komt 10 minuten epiloog om met een muziekje af te sluiten

Uiteraard is de serie vermakelijk genoeg om door te blijven kijken (anders had ik dat niet gedaan) vooral als er weer herkenbare dingen waren. Clark die superkrachten ontdekt, verwijzingen naar de comics, bekende personages die eens langs komen.

De cast is niet bijzonder groot, maar op een of andere manier toch te groot om ze wat meer diepgang te geven. Ik snap dat de serie over Clark Kent gaat, maar in de eerste paar seizoenen kregen Chloe en Pete wel erg weinig screentime. En dan scheen Pete ook nog de zogenaamd beste vriend te zijn van Clark. Dat merkte je niet met zijn aanwezigheid van 3 minuten per aflevering. En Chloe was alleen maar een excuus om informatie te winnen. "ik zoek de naam/adres/biografie van iemand, Chloe zoek eens op!".

De verstandhouding tussen Lex en Lionel werd veel beter uitgewerkt. Vond Lionel ook een van de leukste karakters, vooral nadat hij werd vrijgelaten. Jammer dat seizoen 7 alles retconned en doet alsof Lionel altijd al de goodguy is geweest.

En het duurt 7 seizoenen voordat Lana en Clark eindelijk bij elkaar komen. Like ZOMG WTF? Dat is minstens 5 seizoenen te lang. En dan ontdekt ze zijn geheim op zo'n übersuffe manier.

Maar goed seizoen 8 schijnt minder Lana, Lex en meer Oliver Queen te hebben

Wat ik me nog wel afvraag, hoe zit het nou met die zwangerschap van Lana? Wat was daar de bedoeling van?
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 07:45:52 #120
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60034720
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef Herald het volgende:
    ik ben op 15 mei begonnen met Smallville en heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 7 gezien.

verhaal
    Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      vrijdag 11 juli 2008 @ 15:12:14 #121
    3767 Herald
    Come get some
    pi_60042468
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 07:45 schreef Karina het volgende:
    Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.
    misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.

"zeg Chloe, kun je iets vinden over ene John Smith?"
    "Natuurlijk, met zo'n unieke naam is het snel gevonden Clark. Ik klop gewoon John Smith in de zoekmachine en de eerste hit die ik krijg gaat over die persoon. Ah gevonden, Dr John Smith, gestudeerd op Metropolis University, cum laude geslaagd in medical science, zijn afstudeerproject ging over het hergenereren van ledematen zoals reptielen dat doen. Is daarna naar de jungle vertrokken omdat er een nieuwe hagedis werd gevonden.
    Werkt nu aan een topgeheim nog niet gepubliceerd onderzoek over het hergenereren van ledematen bij mensen. Hij heeft een serum ontwikkeld wat mogelijk maakt om cellen te laten hergroeien. Zijn werkgever is..."
    "LutherCorp"
    "Inderdaad Clark, en weet je wanneer hij in Smallville is gekomen?"
    "The day of the meteor shower!! Dat verklaart waarom ik zijn arm eraf kon rukken en dat ie weer terug groeide. Waar kan ik hem nu vinden?"
    "Even naar beneden scrollen, ah hier staat zijn huidige adres, naast die foto van hem. Wacht eens even wat zie ik daar in zijn jaszak zitten..."
    "Kun je inzoomen Chloe?"
    "Ja natuurlijk, ik druk wat willekeurige toetsen in en voila, ik zoom in op de opgevouwen factuur in zijn jaszak... Op mijn toetsenbord zit gelukkig een pixel2picture generator knop <klik> hopla het adres van een geheime LuthorCorp installatie."
    "Bedankt Chloe *zoef*"
    "OMG Clark kom terug, helemaal onderaan de pagina staat dat John Smith allergisch is voor noten.
    Jimmy haal snel een zak ongezoute pinda's voor me!"
    "Waarom?"
    "Dat kan ik niet zeggen..."
    "Het heeft zeker weer met Clark te maken eh "
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_60042521
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:

[..]

misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.

"zeg Chloe, kun je iets vinden over ene John Smith?"
    "Natuurlijk, met zo'n unieke naam is het snel gevonden Clark. Ik klop gewoon John Smith in de zoekmachine en de eerste hit die ik krijg gaat over die persoon. Ah gevonden, Dr John Smith, gestudeerd op Metropolis University, cum laude geslaagd in medical science, zijn afstudeerproject ging over het hergenereren van ledematen zoals reptielen dat doen. Is daarna naar de jungle vertrokken omdat er een nieuwe hagedis werd gevonden.
    Werkt nu aan een topgeheim nog niet gepubliceerd onderzoek over het hergenereren van ledematen bij mensen. Hij heeft een serum ontwikkeld wat mogelijk maakt om cellen te laten hergroeien. Zijn werkgever is..."
    "LutherCorp"
    "Inderdaad Clark, en weet je wanneer hij in Smallville is gekomen?"
    "The day of the meteor shower!! Dat verklaart waarom ik zijn arm eraf kon rukken en dat ie weer terug groeide. Waar kan ik hem nu vinden?"
    "Even naar beneden scrollen, ah hier staat zijn huidige adres, naast die foto van hem. Wacht eens even wat zie ik daar in zijn jaszak zitten..."
    "Kun je inzoomen Chloe?"
    "Ja natuurlijk, ik druk wat willekeurige toetsen in en voila, ik zoom in op de opgevouwen factuur in zijn jaszak... Op mijn toetsenbord zit gelukkig een pixel2picture generator knop <klik> hopla het adres van een geheime LuthorCorp installatie."
    "Bedankt Chloe *zoef*"
    "OMG Clark kom terug, helemaal onderaan de pagina staat dat John Smith allergisch is voor noten.
    Jimmy haal snel een zak ongezoute pinda's voor me!"
    "Waarom?"
    "Dat kan ik niet zeggen..."
    "Het heeft zeker weer met Clark te maken eh "
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_60042734
    Welke aflevering was dat?
    A little bit hateful
    pi_60084133
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:
    -verhaaltje-
      zondag 13 juli 2008 @ 22:34:27 #125
    221380 RoyalFuss
    zo goed als nieuw
    pi_60085066
    Clark is een superwhimp. Supersterk, onkwetsbaar, X-ray, heatvision, supersnel, maar durft niet te vliegen. Duuuh. Dat gezever met Lana slaat/sloeg ook nergens op. Gewoon zeggen dat je superkrachten heb, wtf.

Zou wel leuk zijn om wat meer van superman te zien. Er was eens een episode waarin een knul de toekomst kon zien, werd suup (nou ja zijn cape dan) in beeld gebracht, vliegend door de wolken. Erug cool
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')