Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Purky het volgende:
Zolang je niet eraan denkt dat Clark later Superman wordt is het nog best een gaaf einde. Als je het orginele verhaal moet volgen is het inderdaad raar dat ie er nu al achter is dat Clark van Krypton komt enzo, maar als je het los ziet is het nog wel oke, i guess
Precies ja.. een gevalletje geheugenveries op het juiste moment is altijd een redder in nood voor de Smallville schrijvers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet anders dat er in het begin van seizoen 8 dan iets gebeurt waardoor hij het niet meer weet. Lijkt me logisch. Anders helpen ze echt het hele Superman verhaal omzeep. Dus er zal wel een soort geheugenverlies of wat dan ook volgen.
Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8, The CW er dan ook mee moet kappen. Want die kampt al met problemen, wat kan resulteren in veel einde van seriesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
Matige finale. Lex die weet dat Clark Kal-el is vergeet hij heus wel weer in de seizoen 8 premiere, dat kan gewoon niet anders. Smallville is het spoor een beetje bijster, Al Gough en Miles Millar moeten serieus ingrijpen vind ik, want anders gaat seizoen 8 (laat het alsjeblieft het slotseizoen zijn) echt ruk worden, vrees ik.
Probleem is dat SV het best bekeken gescripte programma op The CW is, wat het gevolg kan hebben dat ze het willen uitmelken voor elke cent die ze ervoor kunnen krijgen
Maar nu ik al 7 seizoenen lang kijk, wil ik weten hoe het eindigt ook
Zou kunnen, want er werd in deze finale niet voor niets al door Lois aan Clark gevraagd of hij niet ook bij de Daily Planet wilde komen werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ben ook bang dat als Smallville stopt met S8,
Neen, SV trekt steevast rond de 3,5 a 4 miljoen kijkers, SPN 2,5 a 3 miljoen.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Volgens mij is Supernatural het best bekeken programma op The CW en daarna pas Smalliville.
Dat het een zwakke finale was, is voor mij geen reden om dan maar geen 9e seizoen meer te willen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik vond deze ep totaal niet spannend en zelfs bij de laatste shot had ik niet het gevoel dat het een echte cliffhanger was... Nee van mij mag het na S08 ophouden
Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef Herald het volgende:
ik ben op 15 mei begonnen met Smallville en heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 7 gezien.
verhaal
misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:45 schreef Karina het volgende:
Leuke samenvatting, maar 9 van de 10 dingen die je opnoemt komen bijna in elke serie voor. Iedereen weet alle computers te kraken, alle deuren te openen en weet hoe alle computerprogramma's werken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Herald het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik 2 a 3 afleveringen per dag keek, maar ik kan me niet herinneren dat in andere series in elke aflevering iemand zijn/haar 1337 computerskillz liet zien. In Smalville werd absurd vaak de PC gebruikt voor de meest onmogelijke dingen.
"zeg Chloe, kun je iets vinden over ene John Smith?"
"Natuurlijk, met zo'n unieke naam is het snel gevonden Clark. Ik klop gewoon John Smith in de zoekmachine en de eerste hit die ik krijg gaat over die persoon. Ah gevonden, Dr John Smith, gestudeerd op Metropolis University, cum laude geslaagd in medical science, zijn afstudeerproject ging over het hergenereren van ledematen zoals reptielen dat doen. Is daarna naar de jungle vertrokken omdat er een nieuwe hagedis werd gevonden.
Werkt nu aan een topgeheim nog niet gepubliceerd onderzoek over het hergenereren van ledematen bij mensen. Hij heeft een serum ontwikkeld wat mogelijk maakt om cellen te laten hergroeien. Zijn werkgever is..."
"LutherCorp"
"Inderdaad Clark, en weet je wanneer hij in Smallville is gekomen?"
"The day of the meteor shower!! Dat verklaart waarom ik zijn arm eraf kon rukken en dat ie weer terug groeide. Waar kan ik hem nu vinden?"
"Even naar beneden scrollen, ah hier staat zijn huidige adres, naast die foto van hem. Wacht eens even wat zie ik daar in zijn jaszak zitten..."
"Kun je inzoomen Chloe?"
"Ja natuurlijk, ik druk wat willekeurige toetsen in en voila, ik zoom in op de opgevouwen factuur in zijn jaszak... Op mijn toetsenbord zit gelukkig een pixel2picture generator knop <klik> hopla het adres van een geheime LuthorCorp installatie."
"Bedankt Chloe *zoef*"
"OMG Clark kom terug, helemaal onderaan de pagina staat dat John Smith allergisch is voor noten.
Jimmy haal snel een zak ongezoute pinda's voor me!"
"Waarom?"
"Dat kan ik niet zeggen..."
"Het heeft zeker weer met Clark te maken eh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |