SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef bar_rel het volgende:![]()
spoiler over Lex en Lana;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik zat precies hetzelfde te denken inderdaad! Wel een spannende aflevering verder, ben benieuwd naar volgende week.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
Het is wel een groot Da Vinci Code avontuur zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het maar in spoilertags
Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Nou Allison Mack a.k.a Chloe komt dus wel terug in S8, zeggen meerdere officiele berichten.
Volgens mij was daar al bericht over dat ze alleen in een aantal episodes terugkomt. Maar niet als regular.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Goed nieuws! Al wat meer duidelijkheid over Lana? Ik hoop dat ze weg gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |