TLSP is kickerquote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, dat is toch net zo mooi! Maar ja, in Nijmegen draaiden ze én Arctic Monkeys én TLSP én The Rifles.Jammer van die band die tussendoor speelde.
-equote:Op zondag 30 maart 2008 03:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik moest het met de Reifels doen in de Melkweg.
Mogen ze hier ook wel doen, als het maar niet zo geheim is dat ik er niet van weet.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
TLSP hebben donderdagavond in het geheim akoestisch opgetreden in Madrid.
Linkje via Google Translate hierrr.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Markeerstift het volgende:
Ik las dit op de hyves van TLSP maar zag het nog niet hier dus bij deze:
Dinsdag 15 april spelen The Last Shadow Puppets, onder begeleiding van een 12-koppig strijkersorkest, tracks van hun album in de show van Jools Holland op BBC2 om 23.00 uur Nederlandse tijd.
Deze uitzending wordt herhaald op vrijdag 18 april om 23.35 uur.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:16 schreef Aisumasen het volgende:
Het gerucht gaat dat ze binnenkort optreden in de show van Jools Holland, inclusief strijkorkest.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:42 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat hij binnenkort lekt.. Zodat we alvast kunnen voorgenieten
Die zal ergens dit weekend wel verschijnen op internet dan lijkt me?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
En de 7de komt de digitale single uit. Hopelijk al met B-kanten.
Nee dus. Geen B-kanten digitaal te downloaden vandaag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
En de 7de komt de digitale single uit. Hopelijk al met B-kanten.
Daar was ik ook al bang voor, ja.quote:
En niet over de rest.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:42 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat hij binnenkort lekt.. Zodat we alvast kunnen voorgenieten
Ach, ik mag toch wel hopen dat hij snel lekt?quote:Op maandag 7 april 2008 20:54 schreef belsen het volgende:
Het gaat mij om deze opmerking:
[..]
En niet over de rest.
Any minute now, aangezien de promo's vandaag zijn uitgedeeld.quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, ik mag toch wel hopen dat hij snel lekt?
Dat je het verder niet uit mag wisselen ed. weet ik ook wel, na het Arctic Monkeys debacle
*PF gaat alvast voor zijn brievenbus zitten*quote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Any minute now, aangezien de promo's vandaag zijn uitgedeeld.
Dat is juist goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb navraag gedaan en was dus de promo.
Maar nu wél in de Amerikaanse iTunes-store.quote:Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee dus. Geen B-kanten digitaal te downloaden vandaag.
[..]
Eindelijk eens wat nummers volledig en in goede kwaliteit kunnen horen. Productie is echt heel goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar nu wél in de Amerikaanse iTunes-store.
Arme jongenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:48 schreef Aisumasen het volgende:
Ze doen het écht om mij te pesten. Op de Japanse versie van het album staat 'Two Hearts in Two Weeks' als bonus-track. De Japanse CD komt al dit weekend uit. Ik hoop dat...
quote:Dear Customer,
We are emailing to let you know that the following order has been filled
and will be despatched within the next 48hrs (or to arrive in time for
release if you pre-ordered an item).
Order summary
-------------------------------------------------------------------------
Quantity Artist Title Format Price(GBP) Subtotal(GBP)
-------------------------------------------------------------------------
1 The Last Shadow Puppets The Age Of The Understatement LP 8.99 8.99
1 The Last Shadow Puppets The Age Of The Understatement CD 8.99 8.99
Domino Recording Company Online:
http://www.dominorecordco.com
Postal address:
Domino Recording Company
PO Box 47029
London
SW18 1WD
Fax:
(+44) 020 8875 1391
edit:quote:The Age Of The Understatement
Recorded live at Avatar Studios on March 4, 2008 in New York City.
Heb je hem al geluisterd? Ik nog niet, ben het wel van plan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef Aisumasen het volgende:
een CD met 20 keer hetzelfde nummer 20 London Calling-nummers.
Wat een geweldige video! Zie Alex soms zingen, hij gaat er soms echt eng in op, lijkt z'n gezicht helemaal te verkrampen. En Miles met z'n whammy, ik wil ook zo'n gitaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Aisumasen het volgende:
Check http://www.theageoftheunderstatement.com/
Heel nice!
[..]
edit:
De officiële website is nog steeds 'coming soon'.
Maar voor de mensen die niet kunnen wachten: http://www.thelastshadowpuppets.com/news![]()
Ik voel binnen een paar dagen water door het plafond heen druppelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zie je wel, het duurt niet zo lang meer. Aanstaande donderdag/vrijdag in de winkels.
Nepfanquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, de twee 7" vinyl singles zijn vandaag binnengekomen. Niet dat ik de tijd heb gehad om ze op te halen.
But there is more!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Aisumasen het volgende:
Check http://www.theageoftheunderstatement.com/
[..]
The Age Of The Understatement
Recorded live at Avatar Studios on March 4, 2008 in New York City
Que? Waarom heb ik die niet?quote:Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef febster het volgende:
Ik moet even wennen aan de "stijl" , maar My Mistakes pakt me toch wel gelijk, die teksten en zinsbouw, en dan dat Quentin Tarentino achtige "riedeltje" er door heen, heerlijk
Overigens Aisumasen; ik zat laatst de NME te lezen en daarin werden de AM verkozen als de band die de festivals moesten gaan headlinen, maar hoe groot word die kans geacht? Dat ze moe zijn oke, maar als je zeg, 10 grote festivals doet in de zomer is dat natuurlijk ook weer niet zo'n grote aanslag op hun energieniveau. Dus gaan ze het doen, of gaan ze inspiratie opdoen of het 3e album al gelijk opnemen?
Gewoon even naar de site gaan zoals hierboven gezegd wordt hoorquote:
3/4 van de emmer is gevuld... Ik herhaal: De wolf is los! Maar ik kan mij inhouden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel binnen een paar dagen water door het plafond heen druppelen.
Aan de 'moeite' om weer op tour te gaan zal het niet liggen, inderdaad. Het ligt meer aan wat goed is voor het opbouwen van hun 'legende'. Is het goed voor ze om voor het derde jaar achter elkaar op alle festivals te staan? Ook als ze geen nieuwe(re) songs hebben? Ze denken vast goed na over het vermijden van 'overkill'. Dit is vast en zeker al gepland sinds ze het TLSP-album opnamen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef febster het volgende:
[..]
Overigens Aisumasen; ik zat laatst de NME te lezen en daarin werden de AM verkozen als de band die de festivals moesten gaan headlinen, maar hoe groot word die kans geacht? Dat ze moe zijn oke, maar als je zeg, 10 grote festivals doet in de zomer is dat natuurlijk ook weer niet zo'n grote aanslag op hun energieniveau. Dus gaan ze het doen, of gaan ze inspiratie opdoen of het 3e album al gelijk opnemen?
Wel grappig dat je dat zegt eigenlijk, alsof Tarantino riedeltjes maaktquote:Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef febster het volgende:
Ik moet even wennen aan de "stijl" , maar My Mistakes pakt me toch wel gelijk, die teksten en zinsbouw, en dan dat Quentin Tarentino achtige "riedeltje" er door heen, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |