abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57950632
Het is trouwens tóch goed nieuws, want nu verschijnt 'Two Hearts In Two Weeks' dus ook op CD.
pi_57951993
Ik weet niet in hoeverre de Japanse cd verschilt van de Amerikaanse/Europese?
pi_57952188
Bonus-track in dit geval, altijd een OBI-strip, soms ander artwork, en in het geval van Arctic Monkeys altijd een tekstboekje met extra info en Japanse én Engels teksten.
pi_57961536
quote:

OFFICIAL WEBSITE COMING SOON
pi_57980234
Oh My God:
quote:
Dear Customer,

We are emailing to let you know that the following order has been filled
and will be despatched within the next 48hrs (or to arrive in time for
release if you pre-ordered an item).

Order summary
-------------------------------------------------------------------------
Quantity Artist Title Format Price(GBP) Subtotal(GBP)
-------------------------------------------------------------------------
1 The Last Shadow Puppets The Age Of The Understatement LP 8.99 8.99
1 The Last Shadow Puppets The Age Of The Understatement CD 8.99 8.99

Domino Recording Company Online:
http://www.dominorecordco.com

Postal address:
Domino Recording Company
PO Box 47029
London
SW18 1WD
Fax:
(+44) 020 8875 1391
pi_57983167
Check http://www.theageoftheunderstatement.com/

Heel nice!
quote:
The Age Of The Understatement

Recorded live at Avatar Studios on March 4, 2008 in New York City.
edit:

De officiële website is nog steeds 'coming soon'.
Maar voor de mensen die niet kunnen wachten: http://www.thelastshadowpuppets.com/news

[ Bericht 37% gewijzigd door Aisumasen op 11-04-2008 15:41:31 ]
pi_57983674
En zoals gewoonlijk heeft Jo Whiley op BBC Radio 1 weer een primeur gekregen. 'Standing Next To Me' werd vanochtend gedraaid, en kun je op de site van de Beeb terugluisteren.

Show van vrijdag dus, minuut 54:38 .

Ik vind dit Miles-nummers best OK.
pi_57984265
Ik heb de OOR maar eens gehaald met een interview met Turner. Vooral omdat ik het niet door kon bladeren omdat er een cd bij zat in plastic, maargoed.
Was wel leuk om te lezen, maar weinig nieuws onder de zon.
pi_57984363
Eerder dan verwacht in de winkels dus.. Ik zag 'em ook liggen, en tot mijn grote verbazing was-ie ook al thuisbezorgd. Meestal moet ik daar 2 weken op wachten...

Interview met Alex dus, en ook een CD met 20 keer hetzelfde nummer 20 London Calling-nummers.

Komen ze vanavond nu al bij Jools? Ik denk volgende week dan, want er is niets aangekondigd? Ja, wel Goldfrapp en zo'n 13 in dozijn schoolbandje...
pi_57984886
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef Aisumasen het volgende:
een CD met 20 keer hetzelfde nummer 20 London Calling-nummers.
Heb je hem al geluisterd? Ik nog niet, ben het wel van plan.
Zo veel lijkt het als ik de beschrijving lees niet op elkaar, behalve dat het allemaal Brits/Britpop is.

Blood Red Shoes vind ik supersupersupervet, Get Cape enzovoorts is ook wel leuk.
pi_57985699
cd'tje van blood red shoes vandaag maar in huis gehaald.. klinkt zeker goed maar was wel te verwachten na al die nummers op hun myspace en youtube. dan nu wachten op het concert

edit: beetje offtopic :\ ... nja ik heb zin in volgende week.. dan the last shadow puppets binnenhalen ... zou die op luisterpaal komen .. een paar dagen voor de release ??
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:51:47 #212
192683 AMDB
Visionair.
pi_57986887
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Aisumasen het volgende:

Heel nice!
[..]

edit:

De officiële website is nog steeds 'coming soon'.
Maar voor de mensen die niet kunnen wachten: http://www.thelastshadowpuppets.com/news
Wat een geweldige video! Zie Alex soms zingen, hij gaat er soms echt eng in op, lijkt z'n gezicht helemaal te verkrampen. En Miles met z'n whammy, ik wil ook zo'n gitaar
pi_58001901
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef KneiterS het volgende:
Oh My God:
[..]
Zie je wel, het duurt niet zo lang meer . Aanstaande donderdag/vrijdag in de winkels.
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:44:14 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58005396
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:35 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Zie je wel, het duurt niet zo lang meer . Aanstaande donderdag/vrijdag in de winkels.
Ik voel binnen een paar dagen water door het plafond heen druppelen .
2000 light years from home
pi_58010796
Ah, de twee 7" vinyl singles zijn vandaag binnengekomen. Niet dat ik de tijd heb gehad om ze op te halen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:49:06 #216
192683 AMDB
Visionair.
pi_58011101
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, de twee 7" vinyl singles zijn vandaag binnengekomen. Niet dat ik de tijd heb gehad om ze op te halen.
Nepfan
pi_58015137
Zolang ik de muziek maar heb...
  zondag 13 april 2008 @ 13:23:30 #218
133369 Jivis
Critikut
pi_58019566
Heerlijke B-sides op die single, kan niet wachten op het album
Amen.
pi_58020254
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

The Age Of The Understatement

Recorded live at Avatar Studios on March 4, 2008 in New York City
But there is more! Schijnt dat ze het hele album akoestisch gespeeld hebben.
Check hun site voor 'Standing Next To Me' en 'My Mistakes Were Made For You'.
pi_58023143
Ik moet even wennen aan de "stijl" , maar My Mistakes pakt me toch wel gelijk, die teksten en zinsbouw, en dan dat Quentin Tarentino achtige "riedeltje" er door heen, heerlijk

Overigens Aisumasen; ik zat laatst de NME te lezen en daarin werden de AM verkozen als de band die de festivals moesten gaan headlinen, maar hoe groot word die kans geacht? Dat ze moe zijn oke, maar als je zeg, 10 grote festivals doet in de zomer is dat natuurlijk ook weer niet zo'n grote aanslag op hun energieniveau. Dus gaan ze het doen, of gaan ze inspiratie opdoen of het 3e album al gelijk opnemen ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zondag 13 april 2008 @ 17:20:30 #221
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_58023311
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef febster het volgende:
Ik moet even wennen aan de "stijl" , maar My Mistakes pakt me toch wel gelijk, die teksten en zinsbouw, en dan dat Quentin Tarentino achtige "riedeltje" er door heen, heerlijk

Overigens Aisumasen; ik zat laatst de NME te lezen en daarin werden de AM verkozen als de band die de festivals moesten gaan headlinen, maar hoe groot word die kans geacht? Dat ze moe zijn oke, maar als je zeg, 10 grote festivals doet in de zomer is dat natuurlijk ook weer niet zo'n grote aanslag op hun energieniveau. Dus gaan ze het doen, of gaan ze inspiratie opdoen of het 3e album al gelijk opnemen ?
Que? Waarom heb ik die niet?
pi_58023742
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:20 schreef Haunter het volgende:

[..]

Que? Waarom heb ik die niet?
Gewoon even naar de site gaan zoals hierboven gezegd wordt hoor
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_58033018
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik voel binnen een paar dagen water door het plafond heen druppelen .
3/4 van de emmer is gevuld... Ik herhaal: De wolf is los! Maar ik kan mij inhouden.
quote:
[..]
Aan de 'moeite' om weer op tour te gaan zal het niet liggen, inderdaad. Het ligt meer aan wat goed is voor het opbouwen van hun 'legende'. Is het goed voor ze om voor het derde jaar achter elkaar op alle festivals te staan? Ook als ze geen nieuwe(re) songs hebben? Ze denken vast goed na over het vermijden van 'overkill'. Dit is vast en zeker al gepland sinds ze het TLSP-album opnamen.

TLSP doen de komende maand(en) hier en daar vast wel wat (al dan niet geheime) gigs. Ze zullen - denk ik - niet op tour gaan, omdat zoiets nogal lastig gaat met een compleet orkest dat meespeelt op een album. Hun geheime gigs zijn altijd kort en akoestisch. Dat ze het belangrijk vinden om het bombastische geluid van de plaat op het podium te reproduceren, blijkt uit het feit dat ze bij Jools Holland hun nummers met een 12-koppig strijkorkest gespeeld hebben, en dus uit dat ze akoestisch maar weinig nummers doen.

Geen optredens voor TLSP dus deze zomer. Mede doordat The Rascals hun album gaan uitbrengen en Miles vast en zeker 'op eigen kracht' naam wil maken. The Rascals gaan dan ook touren binnen een paar maanden. (Dat is al zeker, in ieder geval). En ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat Alex deze zomer stil blijft zitten. Onthoud ook dat Arctic Monkeys wederom nieuwe nummers hebben opgenomen in Liverpool, ten minste 2 maanden ná hun laatste optreden samen. Vrij recent dus. Arctic Monkeys gaan dus ook gewoon door.

Persoonlijk verwacht ik dat ze deze zomer een EP, of deze herfst een nieuwe album, uitbrengen. Met bijbehorende (korte) tour. En ja, het zou bijna wel moeten dat ze deze zomer weer op de bühne staan...
  maandag 14 april 2008 @ 00:58:37 #224
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58035268
A Wondrous Place.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 14 april 2008 @ 01:42:48 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58035729
quote:
Wel grappig dat je dat zegt eigenlijk, alsof Tarantino riedeltjes maakt .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')