Dankjewel! Ik ben ook echt een meisje meisje, draag vaak rokjes en hakken enzoquote:Op woensdag 2 april 2008 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Wauw dat uitzicht, nice lovegrrl! En mooie inrichting ^^. Lekker meisjemeisje. Maar 18 m2 en geen tweepersoonsbed?
Wel een mooi bedframe trouwens ^^.
Wat betaal je ervoor if i may ask?.
Ja, meer foto's pl0x!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:40 schreef Borne het volgende:
Ook maar eens foto's plaatsen dan hier (op aantal foto's moeten de plinten nog even gelakt worden).
Ben ook nog student maar het is niet echt een kamer, meer een appartement.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer en keuken kunnen ook nog geplaatst worden bij interesse.
maten:
woonkamer: 6,5 x 3,5
Hal: 2,5 x 1,5
Keuken: 3 x 2
slaapkamer 3x3
Badkamer 3x3
Haha, dan moet je wel een paar km verhuizen om bij me te komen wonenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, meer foto's pl0x!
Maar ik ben al overtuigd hoor: hallo, ik wil wel bij jou komen wonen! Je hebt toch ruimte zat XD. Daaamn! Erg netjes ook, tof ingericht
. Welke stad zit je? ^^.
Studentenkamer of is jouw stulpje ook meer een eigen appartementquote:Op donderdag 3 april 2008 14:15 schreef Muncky het volgende:
Ik post vanaaf ook wel even mijn stulpje!
*Jaloers isquote:Op woensdag 2 april 2008 19:40 schreef Borne het volgende:
Ook maar eens foto's plaatsen dan hier (op aantal foto's moeten de plinten nog even gelakt worden).
Ben ook nog student maar het is niet echt een kamer, meer een appartement.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer en keuken kunnen ook nog geplaatst worden bij interesse.
maten:
woonkamer: 6,5 x 3,5
Hal: 2,5 x 1,5
Keuken: 3 x 2
slaapkamer 3x3
Badkamer 3x3
Ben 23, en dit is mijn eerste "eigen" woning, in de inrichting en aankleding/verbouwing is wel een bult geld gaan zitten dat moet ik toegeven, maar ik wil wel fatsoenlijk wonen. En niet in een huis wonen met een zwarte tafel en een blauwe tv kast enz enz, alles moet wel bij elkaar passen. Heb alles zelf opnieuw gedaan en ben ruim een maand aan de gang geweest.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
*Jaloers is![]()
Hoe oud ben je? Heb je hiervoor nog ergens anders gewoond dan je ouders?
Een kruising van...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Mooi Borne!
[..]
Studentenkamer of is jouw stulpje ook meer een eigen appartement?
Dat ligt eraan. Als je een gezamelijke woonkamer en keuken hebt en jij op die kamer alleen hoeft te slapen en eventueel huiswerken, dan kan het prima. Moet je echt alles in die kamer doen, dus ook eten en tv kijken whatever. zou ik het persoonlijk wat klein vinden en wachten op wat groters.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:19 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb bij een vriend een kamer van 12 m2 aangeboden te krijgen, en omdat het hier over kamers gaat vroeg ik me af of daar een beetje op te leven is?
Ik woon zelf (vooralsnog) op 12 m2 het is leefbaar maar daarmee is alles gezegd. Zorg in ieder geval dat je een hoogslaper hebt anders kan er naast je bureau geen bank/TV mee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:19 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb bij een vriend een kamer van 12 m2 aangeboden te krijgen, en omdat het hier over kamers gaat vroeg ik me af of daar een beetje op te leven is?
En je keukentje enzo dan? Staat dat ook op die 12m2? Anders is het wel te doen, ik ben ook begonnen met dat oppervlak ongeveer. In die ruimte stond een bed (1-pers.) bureau, wastafel, klerenkast, combikoelkast en een bank (+ LCD-tv)quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:45 schreef Game_Error het volgende:
ik ben niet in nood, daarom vroeg ik het me af, maar ik moet voor december een kamer hebben, dus ik heb nog even, en ik geloof helaas dat er geen gemeenschappelijke ruimte is...
He katten! Hoeveel ruimte heb je? Je woont in een studio? Ik zelf namelijkwel en ik overweeg ook een kat in huis te nemen, maar heb ergens gelezen dat die beestjes minimaal twee ruimten nodig hebben. Nu heb ik naast mijn woon-/slaapkamer een aparte hal en badkamer, maar dat zijn meer twee grote inloopkasten. Dus mijn vraag: hoeveel ruimte heb je en werkt het een beetje met katten in een studio? Kunnen die van jou naar buiten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:30 schreef Ewelina het volgende:
Leuke studio, grappige douche
Eigen stulpje:
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
keuken toilet ed. zijn natuurlijk gedeeld, anders zou het helemaal belachelijk klein wordne, maar als ik dit topic zo doorkijk hoor ik alleen maar verhalen over kamers van 20+m2quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:07 schreef Muncky het volgende:
[..]
En je keukentje enzo dan? Staat dat ook op die 12m2? Anders is het wel te doen, ik ben ook begonnen met dat oppervlak ongeveer. In die ruimte stond een bed (1-pers.) bureau, wastafel, klerenkast, combikoelkast en een bank (+ LCD-tv)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |