Kom maar opquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:41 schreef blessed19 het volgende:
ik verwachtte hier allemaal leuke knusse relaxte kamers te kunnen zien, maar ik zie alleen maar statische en rechtlijnige foto's... Leven jullie allemaal zo, of ben ik 1 van de enige die niet bang is voor een beetje wanorde?
Ik zal zo wel eens een foto posten, ben benieuwd naar jullie afkeurende reacties
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Erg leuk! Hier in het studentenhuis waar ik woon zijn we ook dol op spulletjes van Blond!
Sowieso leuk om al die foto's te zien, krijg meteen zin om foto's te plaatsen van mijn studentenkamer, waar ik overigens ontzettend trots op ben! Ongeveer 18 m2, 8 huisgenoten, hartje centrum in Leeuwarden
Mijn tv hoekje
[ afbeelding ]
Mijn tafel, die vet mooie zilvergrijze poten heeft die helaas niet te zien zijn op de foto
[ afbeelding ]
Wastafel en koelkast
[ afbeelding ]
Mijn uberchille superzachte bedje
[ afbeelding ]
Mijn 'pronk'kast, waar ik een deel van mn Blond servies heb uitgestald
[ afbeelding ]
En mn uitzicht.. erg leuk in de zomer
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een studiootje van 24m2. Met katten werkt het wel maar dan moet je er wel heel gek op zijn en je huis er een beetje naar inrichten. De poezen kunnen hier niet naar buiten, dus ik heb het zo ingericht dat de poezen overal kunnen komenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:02 schreef Sodium het volgende:
[..]
He katten! Hoeveel ruimte heb je? Je woont in een studio? Ik zelf namelijkwel en ik overweeg ook een kat in huis te nemen, maar heb ergens gelezen dat die beestjes minimaal twee ruimten nodig hebben. Nu heb ik naast mijn woon-/slaapkamer een aparte hal en badkamer, maar dat zijn meer twee grote inloopkasten. Dus mijn vraag: hoeveel ruimte heb je en werkt het een beetje met katten in een studio? Kunnen die van jou naar buiten?
Dan is het juist geen studio, want een studio heeft toch geen eigen douche?quote:Op maandag 7 april 2008 08:22 schreef Ewelina het volgende:
Alle voorzieningen zijn voor mezelf, het is namelijk een studio
Een studio is geheel zelfstandig, echter heb je maar 1 kamer om in te wonen (slaap/woonkamer).quote:Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dan is het juist geen studio, want een studio heeft toch geen eigen douche?
Hoe dan?quote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Jep, E115,- per maand. Icm een huur van E367,- maakt dat een netto huur van E252,- exclusief internet en tv.
quote:U krijgt geen huurtoeslag
Omdat u jonger bent dan 23 jaar, mag uw huur niet hoger zijn dan ¤ 343,49 per maand.
Ik vind het afschuwelijkquote:Op maandag 7 april 2008 14:39 schreef Ewelina het volgende:
JepMaar wat vindt iedereen er nou van?
Keuken is nog niet helemaal af, moeten nog 2 planken komen en een kruidenrek. Op de planken komt dan mijn apparatuur te staan zoals een waterkoker, combimagnetron en broodrooster
En er moet nog wat aan de muur, maar ik heb geen inspiratie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit! Klein, maar fijn. Is het een nieuw gebouw? Alles ziet er namelijk nog erg nieuw en fris uit. Ik vroeg me af waarom je geen bovenkasten in je keuken hebt. Dat scheelt erg veel opbergruimte en vooral wanneer je klein woont is die ruimte zeer welkom. Hoe meer je achter gesloten deuren opbergt, hoe groter de ruimte lijkt. Planken in je keuken zijn een goed alternatief.quote:Op maandag 7 april 2008 14:39 schreef Ewelina het volgende:
JepMaar wat vindt iedereen er nou van?
Keuken is nog niet helemaal af, moeten nog 2 planken komen en een kruidenrek. Op de planken komt dan mijn apparatuur te staan zoals een waterkoker, combimagnetron en broodrooster
En er moet nog wat aan de muur, maar ik heb geen inspiratie
quote:Op maandag 7 april 2008 15:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijkdat is het voordeel van geen kamer huren maar iets zelfstandigs.. Als mijn vriendin en ik niet zo lekker bijwerken waren we voor 202 euro excl. klaar samen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, ik betaal liever iets meer huur elke maand zonder huurtoeslag en wel een lekker inkomen, dan wel huurtoeslag maar geen inkomen![]()
Het is idd nieuwbouw. Keuken zit er standaard in, mocht niet veranderd worden. Dus dan maar plankenquote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Klein, maar fijn. Is het een nieuw gebouw? Alles ziet er namelijk nog erg nieuw en fris uit. Ik vroeg me af waarom je geen bovenkasten in je keuken hebt. Dat scheelt erg veel opbergruimte en vooral wanneer je klein woont is die ruimte zeer welkom. Hoe meer je achter gesloten deuren opbergt, hoe groter de ruimte lijkt. Planken in je keuken zijn een goed alternatief.
Ik heb nog eens de afmetingen van mijn studio erbij gepakt en heb toch meer totaaloppervlak dan ik zelf altijd dacht. Dus dat hele poezenverhaal moet goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |