Toch staan ze haar goed..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef Amokzaaier het volgende:
Lizzie heeft neptieten gekregen..
Scheelt weer..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:49 schreef Mark het volgende:
Korn
Mocht ie willenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:52 schreef Amokzaaier het volgende:
Onno Hoes?
Dat is ze zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:56 schreef ChopperMick het volgende:
Is dat niet Hanja Maij-Weggen?
De gebroeders McDonald tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:04 schreef ChopperMick het volgende:
zou voor de hand liggen maar: Nee
die dacht ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:21 schreef ChopperMick het volgende:
Gwen Stefani, What are you waiting for?
Kan niet missen, he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:21 schreef ChopperMick het volgende:
Gwen Stefani, What are you waiting for?
ben weer s te laat met gokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:49 schreef Amokzaaier het volgende:
dat zal wel. zo niet: MIddelandse zee
Dan liever yakitori...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef avotar het volgende:
Kamikaze voor de tweede.
Vermoed dat de eerste iets is met het samengaan van de chinese dynastieen tot een keizerrijk.. maar mss gooi ik japan en china door elkaar..
wat me eraan doet denken dat ik zin heb in sateh
dat eerste (de tweede vraag dus) lijkt me goed.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef avotar het volgende:
Kamikaze voor de tweede.
Vermoed dat de eerste iets is met het samengaan van de chinese dynastieen tot een keizerrijk.. maar mss gooi ik japan en china door elkaar..
wat me eraan doet denken dat ik zin heb in sateh
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
Walcheren
quote:en Tholen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |