Zo'n groot stadion heeft gewoon niets in Nederland te zoeken.quote:Het zou toch geweldig zijn als Feyenoord het grootste stadion van Europa heeft?"
Voetbalgek zijn we.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo'n groot stadion heeft gewoon niets in Nederland te zoeken.
Daar is Nederland niet voetbalgek genoeg voor en gewoon simpelweg te klein.
Valt reuze mee in Nederland hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
Voetbalgek zijn we.
Kom nou. De Kuip zat vorig jaar al niet eens vol, tijdens dat rampjaar. 100.000+ krijg je nooit vol in Nederland. Niet op regelmatige basis althans.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ach als er al 20.000 naar een 1e training gaan kijken....weet je het nooit
Zolang 'we' maar comfortabel, uit de wind, op goede stoeltjes in stilte voetbal kunnen kijken zijn 'we' erg voetbalgek.quote:
Omdat Feyenoord supporters dan steeds weer hoop hebben dat het misschien iets wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ach als er al 20.000 naar een 1e training gaan kijken....weet je het nooit
de kuip moet gewoon zo worden zoals ik al 2 jaar terug een foto van maakten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Kom nou. De Kuip zat vorig jaar al niet eens vol, tijdens dat rampjaar. 100.000+ krijg je nooit vol in Nederland. Niet op regelmatige basis althans.
Zit er niet uit zeg, de Kuip uitbouwen gaat sowieso niet meer werken en het mag toch ook niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de kuip moet gewoon zo worden zoals ik al 2 jaar terug een foto van maakten.
[ afbeelding ]
En hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een feit is gewoon dat ze 106duizend plaatsen nooit vol gaan krijgen, ook al zijn de kaarten 10 euro per stuk.
Foeilelijk, ze kunnen beter de ringen 2x zo groot maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de kuip moet gewoon zo worden zoals ik al 2 jaar terug een foto van maakten.
[ afbeelding ]
ben jij ook op dat forumquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En dat willen ze graag zo houden ook.
klik
Nee, ik zit niet op dat forum maar ik vind het wel prachtige projecten allemaal (zeker als ze allemaal worden uitgewerkt). Die nieuwe kuip past daar ook wel bij natuurlijk. De gemeente gaat daar ook best ver in mee gok ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ben jij ook op dat forummaastoren is wel mooi project
Gelukkig weten we allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:59 schreef Yozzz het volgende:
Een beetje ambitie is nooit weg in Nederland. De grote visionairs lijken te zijn verdwenen na het vertrek van Karel Aalbers.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:27 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou?
Alleen de ondernemende Rotterdammers hebben dit land groot gebracht, de rest is puin.
Als Feyenoord tegen Heracles speelt zijn er weinig lege stoeltjes; als Ajax tegen Heracles speelt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
En 40.000 fans voor een beker die je zeker gaat winnen is echt niet veel hoor, vorig jaar was de kuip uitverkocht tijdens AZ Ajax...
Jammer voor jou maar Ajax - Heracles was uitverkochtquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Als Feyenoord tegen Heracles speelt zijn er weinig lege stoeltjes; als Ajax tegen Heracles speelt...
Nutteloze discussie over de omvang van de nieuwe Kuip trouwens, het zo mooie stadiontopic wordt aardig vergald zo
als het zo simpel was, komen nogal wat andere kosten bij natuurlijk, rente onderhoud etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef DRD het volgende:
[..]
Anders bekeken: vanaf het tiende seizoen gaan ze dus winst maken. En als die stoelen er 30 jaar blijven staan.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |