Zit ook op de classic, rond plekje 900, beetje aanklotenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die spelen op de classic server?
Productie ophogen. 8 legionairs schiet niet echt op natuurlijk. Als je een keertje niet online bent en ze staan thuis, zijn ze zo weg. Erg duur ook in vergelijking met de knuppeltjes van de Germanen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ad_rem het volgende:
Ok ik heb alle veldjes op 3, schuilplaats op niveau 8, 2 mensen die me proberen te farmen maar wat ze niet luktVerder heb ik nu 5 legionairs. Denk dat ik er ze er 8 maak in totaal en die een beetje in de buurt op pad stuur? Al moeten ze iets van 12 keer plunderen voordat je de kosten eruit hebt? Bij elke plundering verlies je er toch ook wel wat?
Hoe verder? Ideen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Productie ophogen. 8 legionairs schiet niet echt op natuurlijk. Als je een keertje niet online bent en ze staan thuis, zijn ze zo weg. Erg duur ook in vergelijking met de knuppeltjes van de Germanen.
Romeinen komen vaak wat langzaam op gang, maar een grote Romeinse speler is behoorlijk irritant.
Wel geregd. maar ga niet heel actief spelen, pas weer wanneer een 100% nieuwe versie travian startquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Jojogirl het volgende:
Gaan er nog meer mensen hier op s4 spelen?
* Jojogirl gaat voor NO met haar oude ally van s7.
Kom dan op server 8.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Puala het volgende:
tvp, speel nu niet meer, wel veel gedaan. Wie weet begin ik straks wel weer
Ik speel alleen speedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom dan op server 8.en in de buurt van mijn dorp 2 dan ben je meteen veilig tegen farmen enzo
Ik zou er voor gaan om je residentie naar 10 te krijgen. En kolonisten gaan maken voor een 2e dorp. al moet je die wel even ergens anders stallen als ze gemaakt zijn. anders ben je die ook zo weer kwijt.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef Ad_rem het volgende:
Ok de helft van het veld op 7 nu. Maar wat zal ik eens gaan doen, wordt de hele dag overvallen (zonder resultaat trouwens) dus een leger opbouwen is nu nog niet echt een mogelijkheid. Heb al een molen. Alvast de verschilllende ontwikkelstappen maken voor nieuwe eenheden?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
TVP. Met een 54 inwoners grote metropool...
13483 met 20 dorpen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
5192 inwoners met 11 dorpen. En overmorgen misschien 12
We kennen elkaar, dus dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
13483 met 20 dorpen.
En nu?
Beetje erg flauw om iemand uit te lachen die net begonnen is.
Is een maatje van me!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
13483 met 20 dorpen.
En nu?
Beetje erg flauw om iemand uit te lachen die net begonnen is.
Dat hangt toch af van welk volk je bent?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Klei en hout zijn prioriteit, daarna ijzer, daarna graan. Dus zorg dat je vooral hout en klei bouwt.
Als galier zijnde, kan ik wel bevestigen dat hij gelijk heeft in deze.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt toch af van welk volk je bent?
Danku!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Klei en hout zijn prioriteit, daarna ijzer, daarna graan. Dus zorg dat je vooral hout en klei bouwt.
Ga gewoon dorpen mollenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef Ad_rem het volgende:
20 dorpenkomop ik wil niet vaker dan 2x per dag 5 minuten online komen eigenlijk. Heeft het nog zin om te blijven spelen? (Alles op level 9 nu en 200 troepen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |