abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:58:56 #77
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60351964
Dit is wel een cool spel. Ben nu een tijdje bezig en ik heb het geluk dat ik terecht ben gekomen in een omgeving bestaande uit allemaal n00bs . Straks maar eens her en der wat damage aanrichten !
pi_60618316
ben net na een tijdje gestopt te zijn weer begonnen

hoe krijg ik met romeinen ook alweer die extra grondstoffen geleverd in het begin?
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:57:23 #79
8781 crew  Frutsel
pi_60671289
misschien dat dat veranderd is?
geen idee precies wat je bedoeld,aangezien alle nieuwkomers nu een soort van 'tutorial opdrachten" moeten doen en daar ook een beloning voor krijgen
pi_60795184
ik ben ook weer is begonnen.

Ben een gallier in Server 8

ik bedoel germaan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60818124
Ben op 8 ook maar begonnen als romein
pi_60818276
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Ben op 8 ook maar begonnen als romein
welke coordinaten zit je ?
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_60818324
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

welke coordinaten zit je ?
16/82

Beetje zoeken op mijn naam en je had me al gevonden
jij?
pi_60818929
5 / -111

Dorp heet: El-Loco
Ik luister NL-Talig
pi_60819386
Lekker druk bij jou ook... word je al aangevallen of heb je nog beschermde status?
pi_60820649
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:10 schreef Frutsel het volgende:
Lekker druk bij jou ook... word je al aangevallen of heb je nog beschermde status?
beschermde status.
Gister pas begonnen.

Klopt inderdaad met drukte. Heb al wel 1 rat
Gratis gekregen na de opdracht.
Moet nu alle velden upgraden enzo.
Ik luister NL-Talig
pi_60821566
ja die opdrachten zijn nieuw
wel jammer dat ze op een gegeven moment stoppen
soort van "quests" zou wel leuk zijn
pi_60823578
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Frutsel het volgende:
ja die opdrachten zijn nieuw
wel jammer dat ze op een gegeven moment stoppen
soort van "quests" zou wel leuk zijn
jah inderdaad, extra toevoeging
Ik luister NL-Talig
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:05:13 #89
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60835539
Oja, je krijgt beest-soldaten als beloning hè. Dat had ik al ergens op forum.travian.nl gelezen
pi_60836453
speel jij ook nog dan jojo ?
Ik luister NL-Talig
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:55:15 #91
4177 Jojogirl
pi_60837145
Ja, nog steeds alleen op s7. Heb nu 16 dorpen en zodra ik genoeg cp heb komt er weer een nieuwe bij. Er wordt verwacht dat het eindspel binnen een week of 2 gaat losbarsten daar dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn. Het is mijn eerste server dus daar heb ik nog helemaal geen ervaring mee.

Vooral veel graan en def sturen gok ik
pi_60837383
ok succes

ik ben rustig bezig in S8, bijna alle velden nu op N1 gebracht
Ik luister NL-Talig
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:42:14 #93
4177 Jojogirl
pi_61006122
En de Natardorpen zijn er op s7
pi_61010761
tvp, school is weer begonnen ik doe weer een server mee
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:44:28 #95
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_61036270
Ik zit op stage, eerste keer dat ik dit probeer dus ik ben nog een beetje aan het kutten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:00:42 #96
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61036682
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, je krijgt beest-soldaten als beloning hè. Dat had ik al ergens op forum.travian.nl gelezen

1 (één) rat.......................
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61036927
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:00 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

1 (één) rat.......................
die van mij is alweer dood
Ik luister NL-Talig
pi_61039736
Wat ik wel vervelend vind van het spel, is dat je maar één keer per keer kunt bouwen (tenzij ik iets verkeerd doe). Ik ben in het begin vooral bezig geweest om mijn grondstoffenproductie lekker op te krikken, zodat ik niet iedere keer tegen tekorten aanloop. De productie is nu mooi op peil, maar ik kan maar één gebouw bouwen of upgraden per keer. Daardoor wordt het spel heel erg langdradig en is het niet anders dan af en toe even kijken, een actie uitvoeren en weer vertrekken omdat er niets meer te doen is.
pi_61039778
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Laat je niet blij maken met een dode mus, of laat ik zeggen: één levende rat . Maar eerlijk is eerlijk, die rat is nog best wel sterk. Heeft zijn dienst bewezen in de verdediging door toch een redelijk aantal aanvallende tegenstanders te doden. Maar nu is hij zelf ook dood.
pi_61039812
Totdat je straks 30 dorpen hebt, er continu aanvallen naar je toe komen en je zelf ook bezig bent om te timen om een dorp van je tegenstander over te nemen.

Ik speel het niet meer, kostte te veel tijd op een gegeven moment.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61039854
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:46 schreef servus_universitas het volgende:
Wat ik wel vervelend vind van het spel, is dat je maar één keer per keer kunt bouwen (tenzij ik iets verkeerd doe). Ik ben in het begin vooral bezig geweest om mijn grondstoffenproductie lekker op te krikken, zodat ik niet iedere keer tegen tekorten aanloop. De productie is nu mooi op peil, maar ik kan maar één gebouw bouwen of upgraden per keer. Daardoor wordt het spel heel erg langdradig en is het niet anders dan af en toe even kijken, een actie uitvoeren en weer vertrekken omdat er niets meer te doen is.
romeinen kunnen 2 tegelijk upgraden
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:11:59 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_61060480
nooit geweten dat er op FOK! ook een travian-forum was
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_61306592
wordt momenteel geregeld aangevallen, binnenkort maar is troepen gaan maken
stuur meestal mijn grondstoffen net voor een aanval weg
Ik luister NL-Talig
pi_61311625
is iemand op S8?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_61312885
Jah ik zit er
Ik luister NL-Talig
pi_61324936
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
Jah ik zit er
Onder welk naam?
pi_61327853
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:22 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Onder welk naam?
dorp heet el loco
naam crazym
Ik luister NL-Talig
  woensdag 10 december 2008 @ 18:25:31 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63911437
Is er iemand hier die me kan helpen? Ik ben nog maar net begonnen maar wordt steeds aangevallen door:

shinmalu (Hoofddorp) 725 (13|140)
Shinmalu 2 580 (14|141)
Shinmalu 2.1 438 (7|145)
Shinmalu 2.1.1 270 (4|150)
Shinmalu 2.1.1.1 73 (3|118)

Eerst kwam hij all1 farmen wat niet zo erg is want daar heb ik schuilplaatsen voor. Maar hij komt nu ook met cata's Ik heb bewust al geen leger omdat dat toch nutteloos is in mijn geval. Ik ben all1 bang dat ik na vanavond geen dorp meer heb. Hij komt ff 5x langs uit zn dorp 2.1
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 10 december 2008 @ 18:41:17 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_63911828
Kan helaas niet helpen. Maar je hoofddorp kan toch niet overgenomen worden?

En anders stoppen met dit dorp en met een ander dorp opnieuw beginnen, en dan hopen dat je dan in een rustiger gebied zit.
Fuck the EBU.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:53:39 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63912164
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan helaas niet helpen. Maar je hoofddorp kan toch niet overgenomen worden?

En anders stoppen met dit dorp en met een ander dorp opnieuw beginnen, en dan hopen dat je dan in een rustiger gebied zit.
Hij zal t ook niet overnemen maar zo kan ik toch niks opbouwen. Als hij steeds mn gebouwen komt slopen. Hij doet er 3 en een half uur over om bij me te komen dus ik snap t zo wie zo niet.

Hoe kan je stoppen dan? En welke server is het beste om als beginner te beginnen?
  woensdag 10 december 2008 @ 19:16:36 #111
4177 Jojogirl
pi_63912790
Hoofddorp kan niet overgenomen worden, maar wel platgegooid en daar doe je weinig tegen zonder leger. heb je toevallig al een oase? Want dan kan je daar troepen stallen.
En als je opnieuw wil beginnen: account verwijderen kan bij Profiel - Account en dan onderaan, en volgensmij is s3 net gestart en kan je dus het best daar opnieuw beginnen.

S7 is klaar en we (OOTS) hebben helaas niet gewonnen. Ik heb wel nog ff een WW gesit (totdat ik ging bevallen en geen tijd meer had), maar dat heeft 3x op 99 gestaan en het telkens net niet gered. Echt jammer.

Nu even een mini-accountje op s8 en dan straks weer s7 als die opnieuw start.
pi_63913155
Gewoon een berichtje sturen, hij denkt misschien dat je niet actief bent. Of hij wordt zelf aangevallen door een nog grotere speler en wil z'n leger niet verliezen en stuurt het continu weg.
Klik dan als je durft
  woensdag 10 december 2008 @ 19:42:54 #113
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63913547
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:16 schreef Jojogirl het volgende:
Hoofddorp kan niet overgenomen worden, maar wel platgegooid en daar doe je weinig tegen zonder leger. heb je toevallig al een oase? Want dan kan je daar troepen stallen.
En als je opnieuw wil beginnen: account verwijderen kan bij Profiel - Account en dan onderaan, en volgensmij is s3 net gestart en kan je dus het best daar opnieuw beginnen.

S7 is klaar en we (OOTS) hebben helaas niet gewonnen. Ik heb wel nog ff een WW gesit (totdat ik ging bevallen en geen tijd meer had), maar dat heeft 3x op 99 gestaan en het telkens net niet gered. Echt jammer.

Nu even een mini-accountje op s8 en dan straks weer s7 als die opnieuw start.
ok dat laatste van je verhaal daar snap ik niks van. Ik zal wel opnieuw moeten starten ben ik bang. Al zou ik mn legers steeds ergens anders stallen tot het groot genoeg is en ik m keer kan verslaan komt ie vanzelf terug met meer. Hij lijkt gewoon er op uit te zijn me te slopen. En als beginner kan je weinig beginnen tegen zo een tegenstander.
Ik vind eigenlijk dat dat soort gasten gesloopt moeten worden door een grotere oid. Dit slaat nergens op. Hoe kan ik nou ooit groter worden.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:29 schreef Suijk het volgende:
Gewoon een berichtje sturen, hij denkt misschien dat je niet actief bent. Of hij wordt zelf aangevallen door een nog grotere speler en wil z'n leger niet verliezen en stuurt het continu weg.
Heb ik ook geprobeerd maar dat werkte dus ave rechts. Als hij wordt aangevallen door een grotere speler dan kan hij zn legers toch ook in 1 van zn andere dorpen plaatsen?
  zaterdag 13 december 2008 @ 02:51:53 #114
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63979545
Gelukkig een PA gevonden die me wilde helpen en sterk genoeg was om me te kunnen helpen

Ik besta dus nog.

Thx pamellen je bent een toppertje!
pi_63983792
Spelen er nog mensen op S2?

Gaan we bijna het eindspel in denk ik..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_64096859
2 topics?

Ik speelde als MoRDoR @ S4.nl, leider van .BAD. (Back Another Day).. heb S4 gewonnen, persoonlijk het WW gebouwd, en heel brutaal een eindsprintje ingezet en gegokt dat iedereen te traag zou reageren. Dat klopte, en toen was de server na een jaar spelen in 1 keer over..
pi_64096962
Gaat er iemand beginnen op Speed?
  woensdag 17 december 2008 @ 19:28:21 #118
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64097093
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef Oksel het volgende:
2 topics?

Ik speelde als MoRDoR @ S4.nl, leider van .BAD. (Back Another Day).. heb S4 gewonnen, persoonlijk het WW gebouwd, en heel brutaal een eindsprintje ingezet en gegokt dat iedereen te traag zou reageren. Dat klopte, en toen was de server na een jaar spelen in 1 keer over..
Netjes! Als je nog tips hebt.....
pi_64100233
Tips? Goed leiderschap. Veel communicatie. Mensen aan kunnen sturen en kunnen motiveren. Ik ben zelf geen geniale speler (wel top 50, geen top 10), maar dat is ook niet nodig. Ik had mensen in mijn clan die een dorp konden overnemen in 1 (ja, 1!!) seconde. 6 leiders, veel fakes, en goed plannen. Ik niet, was te lui. Deed het binnen een minuut..

Verder: FAKES. Heel veel aanvallen faken. Andere: Hoofddorpen vernietigen.. Daar staan vaak de legers (beginnersfout, zorg dus dat je hoofdleger NIET in je hoofddorp staat). Zorg dat er iemand is met 500 kata's, wij hadden mensen met 2500 kata's. Bouw vanaf het begin megalegers op, die door de rest van de clan worden onderhouden. Wij hadden legers, enorm.. dat kost tijd, energie en aansturing

Ennuhm, groei monitoren. Mensen moeten groeien.. geen groei = niet actief = kick. Top 500 = actief genoeg.

Kleine clans gebruiken voor stalling van jouw legers..

Veel scouten.. ook op lange afstanden..

In elk dorp minimaal 5 scouts..

Zorg voor "farms".

Achja.. best leuk, een server winnen.. Op mijn externe HDD heb ik screenshots, post wel eens wat.
pi_64100403
Oh, VEEL faken.. mensen gek maken..

Iedereen MASS IGM rechten geven binnen de clan. Reageren op ELKE aanval op iemand in jouw clan. Aanval op clanlid = massaal faken. Dan stopt men HEEL snel.

Wij hadden soms 1000+ fakes lopen op 1 dorp Men kan niets terug doen.. Ook soms gewoon vragen of men nog wat "rest" legertjes had, die men kapot gooide.

Oh; sponsoring. Vraag mensen om grondstoffen voor het opbouwen van grote legers..

Andere tip: Verplicht iedereen 2 sitters laten hebben, en dit in kaart brengen.

Ik had weken dat NIEMAND in mijn alliantie ook maar 1 aanval kreeg.. ik werd gevreesd! Aanval op mijn alliantielid = vernieting van een speler van de aanvallende alliantie.

We namen altijd wraak.. Massaal faken en 1 speler door 10 betrouwbare spelers terug laten pakken. 10 dorp overnames en vernietiging hoofddorp, speler stopt.. Ik speelde het spel hard, HEEL hard.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:12:43 #121
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64106932
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:55 schreef Oksel het volgende:
Tips? Goed leiderschap. Veel communicatie. Mensen aan kunnen sturen en kunnen motiveren. Ik ben zelf geen geniale speler (wel top 50, geen top 10), maar dat is ook niet nodig. Ik had mensen in mijn clan die een dorp konden overnemen in 1 (ja, 1!!) seconde. 6 leiders, veel fakes, en goed plannen. Ik niet, was te lui. Deed het binnen een minuut..

Verder: FAKES. Heel veel aanvallen faken. Andere: Hoofddorpen vernietigen.. Daar staan vaak de legers (beginnersfout, zorg dus dat je hoofdleger NIET in je hoofddorp staat). Zorg dat er iemand is met 500 kata's, wij hadden mensen met 2500 kata's. Bouw vanaf het begin megalegers op, die door de rest van de clan worden onderhouden. Wij hadden legers, enorm.. dat kost tijd, energie en aansturing

Ennuhm, groei monitoren. Mensen moeten groeien.. geen groei = niet actief = kick. Top 500 = actief genoeg.

Kleine clans gebruiken voor stalling van jouw legers..

Veel scouten.. ook op lange afstanden..

In elk dorp minimaal 5 scouts..

Zorg voor "farms".

Achja.. best leuk, een server winnen.. Op mijn externe HDD heb ik screenshots, post wel eens wat.
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:58 schreef Oksel het volgende:
Oh, VEEL faken.. mensen gek maken..

Iedereen MASS IGM rechten geven binnen de clan. Reageren op ELKE aanval op iemand in jouw clan. Aanval op clanlid = massaal faken. Dan stopt men HEEL snel.

Wij hadden soms 1000+ fakes lopen op 1 dorp Men kan niets terug doen.. Ook soms gewoon vragen of men nog wat "rest" legertjes had, die men kapot gooide.

Oh; sponsoring. Vraag mensen om grondstoffen voor het opbouwen van grote legers..

Andere tip: Verplicht iedereen 2 sitters laten hebben, en dit in kaart brengen.

Ik had weken dat NIEMAND in mijn alliantie ook maar 1 aanval kreeg.. ik werd gevreesd! Aanval op mijn alliantielid = vernieting van een speler van de aanvallende alliantie.

We namen altijd wraak.. Massaal faken en 1 speler door 10 betrouwbare spelers terug laten pakken. 10 dorp overnames en vernietiging hoofddorp, speler stopt.. Ik speelde het spel hard, HEEL hard.
Dat zijn heel veel tips die ik goed ga gebruiken en regelmatig ga na lezen ! THX
pi_64144104
Gaat er iemand op Speed?
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:39:34 #123
4177 Jojogirl
pi_64148839
Ik niet. Ben nu op s8 bezig om te kijken hoe ik zo snel mogelijk kan opbouwen en verder ga ik pas op de nieuwe s7 weer voor het echie spelen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:41:24 #124
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64148904
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Silver_Shark het volgende:
Gaat er iemand op Speed?
Ik zat al op speed, redelijk wat opgebouwd en toen werd ie afgekapt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:51:10 #125
4177 Jojogirl
pi_64149221
Afgekapt? Geen gewoon eindspel enzo?
pi_64174424
ik heb me acc verwijderd op S8 ik zat in Unie-Q toen dat werdt opgeheven werdt door oud leden die na woest zijn gegaan helemaal vernietig omdat ik 2 9 graan croppers had
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:36:39 #127
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64174941
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:09 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb me acc verwijderd op S8 ik zat in Unie-Q toen dat werdt opgeheven werdt door oud leden die na woest zijn gegaan helemaal vernietig omdat ik 2 9 graan croppers had
En nu in duidelijker Nederlands svp.
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:39:37 #128
4177 Jojogirl
pi_64191074
Grrr, ff vergeten al m'n troepen ver weg te sturen toen ik een fiks aantal uren niet online was vandaag en ja hoor, precies toen werd ik aangevallen: alles weg Domdomdomdomdom.
  zondag 21 december 2008 @ 03:15:56 #129
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64198910
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:39 schreef Jojogirl het volgende:
Grrr, ff vergeten al m'n troepen ver weg te sturen toen ik een fiks aantal uren niet online was vandaag en ja hoor, precies toen werd ik aangevallen: alles weg Domdomdomdomdom.
auch pijnlijk idd. Ik ga er van uit dat je al bij een alliantie zit maar mocht je ze ergens willen stallen mag dat altijd bij mij. Je moet dan all1 wel voldoende graan mee sturen want ik ben nog niet groot genoeg om je leger te kunnen onderhouden. En nee ik wordt niet meer gefarmd. Door mn PA in mn profiel te hebben staan zijn er maar weinig die dat nog aan durven.
  zondag 21 december 2008 @ 08:20:20 #130
4177 Jojogirl
pi_64200460
quote:
Op zondag 21 december 2008 03:15 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

auch pijnlijk idd. Ik ga er van uit dat je al bij een alliantie zit maar mocht je ze ergens willen stallen mag dat altijd bij mij. Je moet dan all1 wel voldoende graan mee sturen want ik ben nog niet groot genoeg om je leger te kunnen onderhouden. En nee ik wordt niet meer gefarmd. Door mn PA in mn profiel te hebben staan zijn er maar weinig die dat nog aan durven.
Neuh, ik zit niet bij een ally, ben daar nog veel te klein en alle allies in de buurt zijn inactief en klein. Ik moet gewoon beter nadenken als ik langer offline ben.
  zondag 21 december 2008 @ 12:25:20 #131
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64203445
quote:
Op zondag 21 december 2008 08:20 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Neuh, ik zit niet bij een ally, ben daar nog veel te klein en alle allies in de buurt zijn inactief en klein. Ik moet gewoon beter nadenken als ik langer offline ben.
Ik had dat ook en kon ze dan stallen bij een bevriende travian speler. Mocht het nodig zijn kan dat dus. Ik weet niet precies of je dorp in mijn buurt ligt. Maar als je besluit het toch te doen liever mn 1e dorp dan mn 2e dorp. Oja ik weet niet eens of je wel op de zelfde server zit. Ik speel op server 8.
  zondag 21 december 2008 @ 14:07:23 #132
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64206851
Newbee's..

Tip; in het begin geen 15 croppers, maar een 9 cropper. Die 15 croppers neem je later maar over..
  zondag 21 december 2008 @ 14:23:21 #133
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64207464
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef Oksel het volgende:
Newbee's..

Tip; in het begin geen 15 croppers, maar een 9 cropper. Die 15 croppers neem je later maar over..
wat bedoel je in hemels naam met een cropper?

* Outpost76 =newbe learning fast but wil never know it all
pi_64207767
Die dorpjes met 9 graanvelden (ipv de standaard verdeling) of 15 graanvelden. Levert dus veel meer graan op, dus kan je er veel meer legers in kwijt. Nadeel is, dat je dus veel minder andere grondstoffen binnenkrijgt, dus voordat je die goed kunt onderhouden zul je toch een aantal goed uitgebouwde normale dorpen moeten hebben.
Klik dan als je durft
  zondag 21 december 2008 @ 14:49:14 #135
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64208403
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Suijk het volgende:
Die dorpjes met 9 graanvelden (ipv de standaard verdeling) of 15 graanvelden. Levert dus veel meer graan op, dus kan je er veel meer legers in kwijt. Nadeel is, dat je dus veel minder andere grondstoffen binnenkrijgt, dus voordat je die goed kunt onderhouden zul je toch een aantal goed uitgebouwde normale dorpen moeten hebben.
ow ok op die manier. Ja zo ver ben ik nog lang niet om me daar mee bezig te houden. Eerst maar mn 1e dorp verder bouwen en 2e dorp een goede start geven. Dan kijk ik wel weer verder.

Edit : Met een plus account kan je die extra graan die dat oplevert zo herverdelen voor de andere gs. (voor 3 goud) dus op zich is het niet zo dom om daar een dorp te stichten als je een plus account hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Outpost76 op 21-12-2008 14:55:46 ]
  zondag 21 december 2008 @ 15:01:20 #136
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64208815
Ik speel niet meer sinds Plus is ingevoerd. Verneukte het spel zodanig..:{
pi_64209238
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:49 schreef Outpost76 het volgende:

Edit : Met een plus account kan je die extra graan die dat oplevert zo herverdelen voor de andere gs. (voor 3 goud) dus op zich is het niet zo dom om daar een dorp te stichten als je een plus account hebt.
Jep, met veel geld kun je dus veel winst boeken. Zonde van het spel.
Klik dan als je durft
  zondag 21 december 2008 @ 15:25:50 #138
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64209650
quote:
Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef Oksel het volgende:
Ik speel niet meer sinds Plus is ingevoerd. Verneukte het spel zodanig..:{
quote:
Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jep, met veel geld kun je dus veel winst boeken. Zonde van het spel.
Allebij waar maar ze moeten ergens geld vandaan halen voor de verdere ontwikkeling en onderhoud van t spel.
pi_64634047
ik ben vanavond eens begonnen met dit spel...
het schiet niet echt op... moet nu een uurtje of 11 wachten op een legertje voordat ik verder kan met mn opdrachten...
het wordt vast nog wel leuker

hoeveel tijd moet je in dit spel steken om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen? moet je dagelijks inloggen of kan je gerust een weekje wegblijven? (ik heb geen tijd voor een nieuwe tijdrovende verslaving )
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 4 januari 2009 @ 11:04:55 #140
4177 Jojogirl
pi_64639679
Als je echt goed wilt spelen, moet je meerdere keren per dag inloggen en zit je dus zo een paar uur/dag te spelen. Met eens per week word je een farm en kan je net zo goed meteen kappen.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:34:40 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64640122
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef droomkoningin het volgende:
ik ben vanavond eens begonnen met dit spel...
het schiet niet echt op... moet nu een uurtje of 11 wachten op een legertje voordat ik verder kan met mn opdrachten...
het wordt vast nog wel leuker

hoeveel tijd moet je in dit spel steken om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen? moet je dagelijks inloggen of kan je gerust een weekje wegblijven? (ik heb geen tijd voor een nieuwe tijdrovende verslaving )
Het is idd tijd rovend en het duurt een paar weken voor je echt wat kan. Dus als je geen tijd hebt voor een tijdrovend spel kan je beter meteen stoppen. Anders word je een farm zoals Jojogirl al zei.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:50:36 #142
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64641968
Zijn er hier trouwens nog mensen die spelen op de classic server?
Fuck the EBU.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:15:34 #143
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64644687
Als je in de top 50 staat speel je 24/7.. Zet je je wekker om overnames te plannen of om graan in je dorpen te pompen. Geloof me, -50.000 staan met graan is geen fijn gevoel..

zondag 4 januari 2009 @ 14:21:19 #144
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64644872
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:15 schreef Oksel het volgende:
Als je in de top 50 staat speel je 24/7.. Zet je je wekker om overnames te plannen of om graan in je dorpen te pompen. Geloof me, -50.000 staan met graan is geen fijn gevoel..

-50.000????????? Damn ik ben al blij als ik wakker word en t staat op 10.000. Daar heeft mn dorp dan wel de hele nacht voor moeten sparen maar toch.

16u per dag 7 dagen per week genoeg als newbee?
  maandag 5 januari 2009 @ 16:15:50 #145
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_64690303
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
yip...

edit: speel jij toevallig onder de naam "Luctor"??
Mja... dusch...
  maandag 5 januari 2009 @ 18:42:05 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64697025
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Trance-Force het volgende:

[..]

yip...

edit: speel jij toevallig onder de naam "Luctor"??
ja dat is zeg maar mijn internet-naam

Onder welke naam speel jij?

Of stuur ff een IGM

[ Bericht 2% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 05-01-2009 18:48:14 ]
Fuck the EBU.
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:14:53 #147
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65041747
Waar ben ik toch aan begonnen
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:30:47 #148
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65045228
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef Ad_rem het volgende:
Waar ben ik toch aan begonnen
Hoezo?

Verslavend?
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:17:40 #149
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65047251
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hoezo?

Verslavend?
Mijn tentamenmaand begint net. En dan lees je die verhalen daarboven en hoevaak je online moet komen en hoevaak je wilt kijken..

Maargoed heb toch nog maar 60 inwoners en nu nog redelijk weinig te doen. Graanproductie van 22 per uur.
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:37:33 #150
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65058650
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Mijn tentamenmaand begint net. En dan lees je die verhalen daarboven en hoevaak je online moet komen en hoevaak je wilt kijken..

Maargoed heb toch nog maar 60 inwoners en nu nog redelijk weinig te doen. Graanproductie van 22 per uur.
Klopt maar wil je geen farm worden zal je wel moeten en das niet echt handig in je tentamen maand. Je kan toch over een maand starten? dan haal je dit dorp weg.
pi_65079904
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit ook op de classic, rond plekje 900, beetje aankloten
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:20:19 #152
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65201341
Ok ik heb alle veldjes op 3, schuilplaats op niveau 8, 2 mensen die me proberen te farmen maar wat ze niet lukt Verder heb ik nu 5 legionairs. Denk dat ik er ze er 8 maak in totaal en die een beetje in de buurt op pad stuur? Al moeten ze iets van 12 keer plunderen voordat je de kosten eruit hebt? Bij elke plundering verlies je er toch ook wel wat?

Hoe verder? Ideen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')