Nee, de speed 3x serverquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:48 schreef Platina het volgende:
ook server 4 bouncer?
Grondstoffen wegsturen met handelaren? Ik weet niet hoeveel je produceert.. in mijn geval werkt het en krijgen de aanvallers niks meequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:00 schreef Wunny het volgende:
God, wordt steeds aangevallen door iemand met steeds 1500 TD's.
Mijn schuilplaats trekt het amper, iemand een idee wat te doen?
Waar stuur je ze heen als je pas 1 dorp hebt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Nee, de speed 3x server
[..]
Grondstoffen wegsturen met handelaren? Ik weet niet hoeveel je produceert.. in mijn geval werkt het en krijgen de aanvallers niks mee
Al stuur je ze naar een volstrekt vreemde, als de aanvaller maar niets mee kan nemen, dan zal hij waarschijnlijk niet terug komen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Waar stuur je ze heen als je pas 1 dorp hebt?
Guess again, ik ha in het begin geen schuilplaatsen dus ben 3x geraid ofzo door 3 verschillende voor iets van 100 gs per soort iedere keer. Dat was like 1,5 week terug ofzo. Sindsdien wordt ik elke dag minimaal 5x aangevallen terwijl de opbrengst gewoon 0 is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Al stuur je ze naar een volstrekt vreemde, als de aanvaller maar niets mee kan nemen, dan zal hij waarschijnlijk niet terug komen...
Alhoewel ik er gewoonte van maak elke week wel een keer te checken
Als je net bezig bent? Ja! Pal ernaast. In verband met overhevelen (snel overhevelen dus) van gs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:28 schreef Wunny het volgende:
Wat raden jullie aan als 2e dorp, dicht in de buurt of niet?
Dat stopt vanzelf welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:53 schreef Platina het volgende:
[..]
Guess again, ik ha in het begin geen schuilplaatsen dus ben 3x geraid ofzo door 3 verschillende voor iets van 100 gs per soort iedere keer. Dat was like 1,5 week terug ofzo. Sindsdien wordt ik elke dag minimaal 5x aangevallen terwijl de opbrengst gewoon 0 is.
Oke, Residentie is dus niveau 10 nu, nu even de GS velden wat upgraden en daarna 3 Kolonisten maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je net bezig bent? Ja! Pal ernaast. In verband met overhevelen (snel overhevelen dus) van gs.
Als je een dorpje of 4 bij elkaar hebt, en dus een klein bolwerkje voor jezelf hebt gebouwd dat ook simpel te verdedigen is omdat je troepen binnen een paar minuten van de een naar de ander kunt sturen, kun je eens rustig gaan rondkijken naar croppers om je volgende, 5e dorpje, in te starten.
Ditto.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben ermee gekapt. Op het eind van de vorige s4 teveel gezeur binnen de ally gehad en het kostte me teveel tijd. Het was leuk, 2 servers lang, maar het is mooi geweest zo.
Dit en zonder goud is het eigenlijk niet leuk en kan je nooit serieus mee doen. Ik ga er dus ook niet meer aan beginnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het kostte mij ook teveel tijd toen. Ik ga er ook niet meer aan beginnen.
Oja, dat ook nog.. Ben voor de "goud" periodequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit en zonder goud is het eigenlijk niet leuk en kan je nooit serieus mee doen. Ik ga er dus ook niet meer aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |