Ditto.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben ermee gekapt. Op het eind van de vorige s4 teveel gezeur binnen de ally gehad en het kostte me teveel tijd. Het was leuk, 2 servers lang, maar het is mooi geweest zo.
Dit en zonder goud is het eigenlijk niet leuk en kan je nooit serieus mee doen. Ik ga er dus ook niet meer aan beginnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het kostte mij ook teveel tijd toen. Ik ga er ook niet meer aan beginnen.
Oja, dat ook nog.. Ben voor de "goud" periodequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit en zonder goud is het eigenlijk niet leuk en kan je nooit serieus mee doen. Ik ga er dus ook niet meer aan beginnen.
De S3 van 2009? Daar heb ik lange tijd eerste gestaan, geeindigd met 30+ dorpenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Oksel het volgende:
Hmm.. blij dat ik het niet meer speel. Heb destijds met mijn clan S3.nl gewonnen..
Ah kom op! Maak een account aan en dan ''sitteren'' we elkaar?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik durf niet meer.. op een gegeven moment ging ik ook snachts om de drie uur me bed uit
Ik heb gewoon geen zin om er weer zo veel tijd in te stekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik durf niet meer.. op een gegeven moment ging ik ook snachts om de drie uur me bed uit
Veel tijd? Je logt gewoon 2x per dag in en hopsakeequote:Op woensdag 13 juli 2011 20:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om er weer zo veel tijd in te steken
Ik ken het principe van de held wel, maar zo uitgebreid ken ik het niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef SchaapjeNL het volgende:
Ja inderdaad lijkt er veel op ;p
[..]
Travian is het laatste jaar nogal verandert aangezien het spel ook verandert is.
Je hebt nu een held, daarmee kun je; vechten, dieren vangen, grondstof laten produceren en avonturen spelen waarmee je weer andere voorwerpen kunt krijgen.
Het is het wel even waard om het uit te proberen.
Ja, zo begon het ooit. En op het eind logde ik midden in de nacht, hoogzwanger, nog even in omdat ik toch al slecht sliep in die tijd en er anders even niemand was om het WW-graan te bewakenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:36 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Veel tijd? Je logt gewoon 2x per dag in en hopsakee
Heb net account aangemaakt op nlxquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:18 schreef mar456 het volgende:
Die helden van nu zijn total fags -,-. De bazen zijn weg. Maar speelt er nog iemand nlx?
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Letstalk het volgende:
Topic staat al een tijdje stil zo te zien, spelen er hier nog mensen op s6/s2?
Gewoon je doelen bijstellen en genieten van het spel, moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ga niet weer 30 dorpen runnende houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |