16-08-2006quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:43 schreef Wessiej het volgende:
Mijn 360 is van 10-12-2006 en Bully werkt perfect.
quote:
quote:Now they are also in the very early stages of designing the fourth generation Xbox 360 called Valhalla.
At the heart of a Valhalla Xbox 360 is a combined 65nm CPU and 65nm GPU on a unified super chip. This also would only need one cooling system and be much quieter and hopefully more reliable than previous Xbox systems (if they include hardware JTAG testing reporting into the design).
Eerst komt de Opus nog, en die komt eind dit jaar/begin 2009. En de Valhalla komt pas eind 2009/begin 2010.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
doe mij die maar![]()
jij hebt alleen een 65nm cpu maar je gpu is nog steeds 90nm en wordt nog steeds lekker heet
Vriend van me had ze 360 al 5 keer opgestuurd en heeft nu geloof ik een gloednieuwe Falcon gekregen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Als je een RROD krijgt krijg je dan weer zo een oude kut ding?
Op de achterkantquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
En waar kan je bouwjaar van je Xje zien?
Volgens mij ondersteund de 360 geen NTFS.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe sluit ik trouwens een externe harde schijf aan? Ding is USB 2.0 en NTFS.
Als ik hem in de voorkant USB gaten doe of aan de ene aan de achterkant zie ik hem niet staan bij Media enzo? Of bij Settings/Memory?
zeg toch ook dat ik een oud kreng heb niet gelijk zo happen of heb je nog niet gegeten ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eerst komt de Opus nog, en die komt eind dit jaar/begin 2009. En de Valhalla komt pas eind 2009/begin 2010.
Daartussen komt de Jasper () nog met een 65 nm gpu over een paar maanden. Maar voordat die eindelijk te koop zijn moeten eerst de falcons nog op. Hier in de winkels staan nog tientallen oude krengen uit 2006.
En je kan wel stoer zeggen tegen mij dat me gpu 90nm maar jouw cpu én gpu zijn 90nm, én bij jou is het risico VEEL groter dat je een RRoD krijgt, misschien maakt ie zelfs nog krassen op disks
Nou dat is dan mooi kut.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteund de 360 geen NTFS.
Als ie een falcon board heeft heeft ie HDMI ja. Mijne heeft dus HDMI.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
hebben die nieuwe modellen zoals de falcon een HDMI aansluiting?
alleen de falcon ja , en alles wat erna komt ook dan natuurlijk .quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
hebben die nieuwe modellen zoals de falcon een HDMI aansluiting?
Dus de kans dat ik er ooit 1 terug krijg met een HDMI aansluiting is 0,0?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen de falcon ja , en alles wat erna komt ook dan natuurlijk .
en als je een nieuw moederbord krijgt krijg je geen bord met hdmi er in simpel weg omdat die niet pas in je case
Misschien dat als je case spontaan uit elkaar valt en je moederbord plotseling doormidden breekt en jij kan bewijzen dat het niet jouw schuld was geven ze je een nieuw exemplaar. Dan heb je dus wel HDMI.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus de kans dat ik er ooit 1 terug krijg met een HDMI aansluiting is 0,0?
Wie is dat?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Lyzio het volgende:
Er is toch ook eens zo'n zwartgroene versie van de 360 uitgekomen? Hoe heet die en heeft iemand daar een plaatje van toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |