quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat zo'n headsetcommunicationhelmpje?
Eehm.. nee. Tis gewoon een wat betere headset inplaats van dat standaard ding waar ik niemand door versta.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat zo'n headsetcommunicationhelmpje?
quote:
Begin met de slechtste en werk toe naar de beste, dan heb je geen teleurstellingen:Pquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef toma het volgende:
Pffff ik weet niet waar ik moet beginnen. Heb hier nu Halo3, Forza2, Dead Rising, Mass efect, Godfather, FEAR Files en Perfect Dark voor mn neus liggen.. Dilemma dilemma
Wat zijn de slechtste dan? En wat zijn de beste?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Begin met de slechtste en werk toe naar de beste, dan heb je geen teleurstellingen:P
Slecht naar goed :quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef toma het volgende:
[..]
Wat zijn de slechtste dan? En wat zijn de beste?
Volgens mij van goed naar slecht:
Halo 3, Forza2, Mass Efect, Perfect Dark, Fear Files, Godfather, Dead Rising ??
Triest inderdaad, maar lozers heb je in iedere game wel hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die het veel spelen een beetje kinderachtig. Ze laten je stikken als je bijvoorbeeld down bent. Alleen omdat je per ongeluk 1 kill van ze hebt gestolen.
1 kill..
Heb COD4 gister gekocht. Echt tofquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Triest inderdaad, maar lozers heb je in iedere game wel hoor.
Als ik mag aanraden voor MP shooter fun zou ik gaan voor Halo3 en CoD4.. in willikeurige volgorde hoewel mijn persoonlijke voorkeur iets meer bij Halo ligt
Bigore of Wouter op de GoW fanclub dagquote:
Laat maar ff weten hoe het is oke? Met name of het lijkt op een main missie of op een side missie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef Un4 het volgende:
Nog 4 dagen en dan de eerste Mass Effect downloadable content!
Trouwens, over dat niemand je gamertag heeft: Dat is toch gewoon DJerize?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:35 schreef Boef het volgende:
[..]
Trouwens, over dat niemand je gamertag heeft: Dat is toch gewoon DJerize?
Je staat bv. gewoon in de Fok Rankingquote:
28 maart toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:59 schreef Chocobo het volgende:
Condemned 2 komt pas 2 april uitDacht volgende week al,.................. !
jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef Boef het volgende:
[..]
Je staat bv. gewoon in de Fok Ranking
Je moet wel ff naar beneden scrollen, hehe.
Heb jij nou nog problemen ermee? Lage framerates enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Wessiej het volgende:
Bully binnen, ge-wel-dig.
bugh spel ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Wessiej het volgende:
We hebben een Bquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef Wessiej het volgende:
Voor zover ik las op NEOgaf waren dat ook enkel meldingen van NTSC versies. Hopelijk is het dus voor alle PAL versies dan goed, ik krijg hem morgen .quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef Wessiej het volgende:
Nee, hoor veel over crashes, lage framerate's ed, na 3 uur spelen nog niks nada noppes.
En mijn Xbox komt denk ik uit 2006, dus tja.
Videokaart is geen probleem...die is zwaar genoeg... een asus X1950XTX (512mb)quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.fraps.com/
hint serial/crack
je moet nadat je ze opgenomen hebt wel de films converten naar een andere formaat , want je krijgt echt films van een paar GB groot .
beste is xilisoft video converter ( zelfde hint)
en zorg ervoor dat je de frames perseconden waar die mee opneemt die te hoog is
want je pc kan er door gaan laggen als je geen zware videokaart hebt .
ziet er tof uit in de reviewsquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef swasfy het volgende:
[..]
Voor zover ik las op NEOgaf waren dat ook enkel meldingen van NTSC versies. Hopelijk is het dus voor alle PAL versies dan goed, ik krijg hem morgen .
Heeft ie bij mij ook wel vaker. Vooral met PES.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij gaat mijn 360 dood
zit ik lekker Army of Two te spelen geeft hij een foutmelding dat de disc onleesbaar is
heb je geen gamerOSD op je cdtje staan dan ? ( kan zijn dat dat alleen bij Nvidia kaarten zo is maar dat lijkt me nogal maf )quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Videokaart is geen probleem...die is zwaar genoeg... een asus X1950XTX (512mb)
Heb ik vaak met Gears Of War....even rebooten dan doet ie et weer perfectquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij gaat mijn 360 dood
zit ik lekker Army of Two te spelen geeft hij een foutmelding dat de disc onleesbaar is
Dan zou er wel een RJ45 poort op zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:01 schreef SteelDogg het volgende:
Misschien om te internette op je gitaar? (A)
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan zou er wel een RJ45 poort op zitten.
Maar waar is het nou voor? Om een wireless controller wired te maken?
Voor een eventuele effect pedaal uitbreiding die wellicht in de toekomst zou gaan komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh, oke.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:33 schreef Un4 het volgende:
[..]
Voor een eventuele effect pedaal uitbreiding die wellicht in de toekomst zou gaan komen.
Effects-pedal voor de X-plorer Guitar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |