Je zegt den haag - den haag laan van noiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef bork het volgende:
Tussenstandje, niet met google maar met de reisplanner van de DB (HAFAS)
Waddinxveen - Waddinxveen Noord -> 2 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen
Duivendrecht - Bijlmer ArenA -> 3,4 kilometer, dit komt omdat je van de DB niet over het spoor mag lopen, hemelsbreed 2 kilometer volgens mij
Diemen Zuid - Duivendrecht -> 2,9 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen,1200 hemelsbreed imho
Groningen - Groningen Europark -> geeft de DB niks, durf het zelf niet te zeggen, ik weet niet waar dat staton exact ligt maar toch meer dan 2 kilometer.
Den Haag - Laan van Nieuw Oost Indie -> geeft de DB ook geen afstand, bijna 5 kilometer volgens hun kaartje.
Hilversum - Hilversum sportpark -> 1,4 km, DB geeft geeft aan andere reismogelijkheid in hun planner: lopen, hemelsbreed 1200 met ongeveer, deze dus met Diemen Zuid - Duivendrecht zullen de meest kort op elkaar zittende stations (stops zoals u wilt) zijn.
dan is hengelo - hengelo oost korter denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:45 schreef thats-me het volgende:
Nog niemand heeft Almelo -> Almelo de rietook iets van een goede Kilometer
Er hangt iemand deels uit het raampje, iets wat bij de GTW niet kanquote:
Beide perronnetjes liggen enkele honderden meters uit elkaar en de trein past als ie er stopt vaak niet geheel langs het perronquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef knars het volgende:
Best wel bizarre halte / stopplaats eigenlijk, dat Achter de Hoven. Enige bestaande "station" waar ik ooit langs ben gekomen zonder het me te beseffen, denk ik.
Ik vind de overeenkomst veel mooierquote:
Gaaf die Asito-bak op beide foto'squote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Wadloper is van 7 april 2007, de Spurt is van 1 maart 2008
Er zijn geen werkzaamheden aan de zeekering, dus die zou gewoon moeten rijden met een lichte vertragingquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef Socios het volgende:
Leuk ook op z´n Duits gezegd, ziet er ook wel wat Duits uit. Hoe zit het eigenlijk met de Inselzug deze zomer?
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
den haag hollandsche spoor
Vind t juist leuk als ze t zo zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.
Moet je voor de gein eens op een vrijdagmiddag in de PE gaan zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vind t juist leuk als ze t zo zeggen
hoor ook wel eens: dames en heren volgende station is den haag ha-es of laan van noj
Zullen we maar niet beginnen met de handmatige omroep van Prorail in Arnhem voor de ICE internationaaaaal. Met steden als Doesburg, Duusburg, Koooln en Frankfoert. En dan als toetje de bak en vak combinatie....quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.
ja, dat duurt wel ff, zeker als je dat in 4 talen doet. Nou en?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef Brembo het volgende:
Moet maar is die van moskwa aan aanhoren, volgens mij wel eff bezig.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens op een vrijdagmiddag in de PE gaan zitten.
"Majne daamen oent herren, glauben sie es ooder niegt, DEVENTER!"
ook zijn ze daar nogal vrijgevig met het overlaten van de omroep aan kinderen van reizigers
Blijkbaar een conducteur van voor 1937. Je had destijds Den Haag SS (StaatsSpoor) en HS (Hollands Spoor). De HSM (of HIJSM) werd ook wel het Hollandse Spoor genoemd volgens mij, dus als je een HC uit vroeger tijd hebt, kan het voorkomen dat ie dat nog zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Precies. Dat gebeurt ongeveer NUL keer in de honderd jaar dus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Duvel het volgende:
Blijkbaar een conducteur van voor 1937. Je had destijds Den Haag SS (StaatsSpoor) en HS (Hollands Spoor). De HSM (of HIJSM) werd ook wel het Hollandse Spoor genoemd volgens mij, dus als je een HC uit vroeger tijd hebt, kan het voorkomen dat ie dat nog zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |