Heeeeeeerlijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoe voelt het verder, die vrijheid Euc?
Ik kom jou nog wel eens tegen in de AHquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, ik sluit niets uit voor de toekomst..............ik vind het wel super gezellig hier en het feit dat je je passie voor koken en voedsel kunt delen met mensen die dezelfde passie hebben is toch wel enorm cool!
Kom je nooit in Vwaard of Waalre Steer? Daar ben ik meerdere malen per week te vinden in allerlei soorten winkelsquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom jou nog wel eens tegen in de AH
Philips High Tech Campus is wel ongeveer mijn limietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kom je nooit in Vwaard of Waalre Steer? Daar ben ik meerdere malen per week te vinden in allerlei soorten winkelsen cafe's
en sportkantines
en het bos
Een kroeg in het Westland waar op woensdagavond mensen zijn?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo even een berichtje vanuit het Westland, waar ik zo naar de kroeg ga en allemaal hardwerkende boeren en kassenbouwers ga ontmoeten![]()
Wie weet geef ik wel weer mijn neppe-telefoonnr weg, net als met de schuurfeesten afgelopen zomer hier![]()
Slaap lekker Tezzquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik ging slapen.
Zal ik het erger maken? Ik woon in het Westland.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Even een groetje aan allen.
@ Lie > Westland om de hoek ey, da's niet ver, mss kun je ook ff naar de "boerenkroeg" gaan

Als het leesgedeelte idd niet goed is, het niet aan mij ligt, ben ik er klaar mee. Geld terug eisen hoeft niet, IZZ zou betalenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
Waardeloos van je bril zeg Bluezz. Ik zou het ding terug brengen, mn geld terug eisen en naar een andere opticien gaan. Wat een gedoe zeg.
Hé! Jij ging achter je vent aan!quote:
Quality timequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:28 schreef DarkElf het volgende:
Hello beebs
ik heb een heerlijke avond gehad met Mr DE. Lekker gegeten, fijn gepraat, wijntje, badje... gewoon heerlijk
En zaterdag gaan we lekker uit eten... ff lekker samen weg. Das echt soms ff fijn
Bij mij wil nooit iemand voor mn bril betalen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het leesgedeelte idd niet goed is, het niet aan mij ligt, ben ik er klaar mee. Geld terug eisen hoeft niet, IZZ zou betalen
Heb al een ander plannetje, ga morgen in mijn pauze naar een ander filiaal, en laat hem daar doormeten... es kijken wat ze er daar van zeggen.
Nog maar een troostwijntje erin giet
Je verzekering betaald altijd een gedeelte of helemaal hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Liejannuh het volgende:
Bij mij wil nooit iemand voor mn bril betalen!
Maar afijn, het blijft waardeloos. Succes ermee morgen, ik ga nu echt mn bed opzoeken.
Ah kijk, NU wordt het interessant om te reageren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef AKnynke het volgende:
He, reageren we niet meer????(DH hier
)
Is er al een WOW gaande?????quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef AKnynke het volgende:
He, reageren we niet meer????(DH hier
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |