Heb je vanavond tenminste een goed eetlustquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben net een broodje aan het eten, bah!
M'n broodje is op hoor!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wilde net een foto posten van onze huidige wasbak, want ik merkte net weer dat er heel veel haar van mijn huisgenote erin ligt. Ik blijf haar er gewoon mee confronteren maar het helpt niet.
Wees daar maar niet bang voor! Heb de hele dag al continue honger!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb je vanavond tenminste een goed eetlust
Komt ie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus serieus vorige week de wasbak pas schoongemaakt, en alles zag er wit en glimmend uit. maar mevrouw hoeft maar 1x haar haar te wassen in de bak die niet doorloopt, of alles zit weer aangekoekt met whatever haar shampoo probeert schoon te maken.
Aangezien ze ook veel gel in haar haar heeft ( manwijf) koekt dat behoorlijk aan.
Confidence through competence
D'r is maar een iemand in dit huis die deze kleur heeft. Ben benieuwd hoe ze weer gaat ontkennen enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:58 schreef Smallish het volgende:
Ook veel haar?
staan. Dan moet je schrijven: "Muck en Hobsel zijn de allerbeste, willen jullie dit topic verplaatsen?
Gedaan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Bovenaan het topic zelf zie je [ afbeelding ] staan. Dan moet je schrijven: "Muck en Hobsel zijn de allerbeste, willen jullie dit topic verplaatsen?" en dan komt alles goed.
Oei, dat weet ik niet of ik dat wel durf!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef jij voor mij een kusje aan D_H?
Roxy's, in de kruisherengangquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Waar gaan jullie eten trouwens? D'r is een erg goeie Sushi-zaak op de Jodenstraat.
Waar je verse pussy kunt eten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Waar gaan jullie eten trouwens? D'r is een erg goeie Sushi-zaak op de Jodenstraat.
Welnee johquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waar je verse pussy kunt eten?
www.maastrichtprive.nl
Roxy's is wel grappig, tegenover mijn oude werk
De carnavalsfoto zeker, woehaha.......of the happy family foto's, hihi......quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Stilletjes hier![]()
Tezzy, wat een leuke foto's zie ik op je hyves
De HT is your friend Bluezzquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit aan de kaneelthee... ben weer 'begonnen' he![]()
![]()
Straks wel weer een vinootje hoor![]()
Ook weer op de HT gezeten
Sorry steer, maar we zitten écht bomvol... Tenzij er iemand in de tuin wil eten natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz waarom kom jij niet naar de meet?Ik weet dat we al bomvol zitten, maar toch
* Stereotomy mompelt iets van bepaalde aanhang schrappenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry steer, maar we zitten écht bomvol... Tenzij er iemand in de tuin wil eten natuurlijk
Sterkte of pootjes niet goed?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Die bril he, waar ik al zo lang op heb gewacht?
Ik loop er nu een middag en een avond mee, en het is gewoon niet goed
Morgen maar weer terug
Wiens aanhang wil je schrappen dan? Alle niet-sc aanhang?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy mompelt iets van bepaalde aanhang schrappen
Golfer![]()
Eerst Tezz maar ff laten zeggen dat ze niet kan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wiens aanhang wil je schrappen dan? Alle niet-sc aanhang?
Zou het te sterk zijn dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte, die pootjes vind ik niet zo'n prob.
Ik heb variofocus en ik heb gewoon het idee dat mijn rechterleesgedeelte Anders () is dan het linker... waardoor ik niet kan lezen, lettertjes dansen en naar het beeldscherm kijken is helemaal kut.
Ik denk het, ik ben eigenlijk al wel klaar met deze brilquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy mompelt iets van bepaalde aanhang schrappen
Golfer![]()
Lieve Steer, ik heb een aantal redenen. Voor deze ronde dan (ik sluit niets uit voor de toekomstquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst Tezz maar ff laten zeggen dat ze niet kan.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieve Steer, ik heb een aantal redenen. Voor deze ronde dan (ik sluit niets uit voor de toekomst). Ten eerste heb ik het eigenlijk niet zo op meets, ik weet niet waarom. Het heeft op zich niets met anonimiteit te maken (want de meesten van jullie hebben ook mijn hyves en daar staan toch echt wel persoonlijke dingen op), maar het is meer het stukje afstand wat ik wil bewaren.
Ik heb namelijk een ontzettend druk sociaal leven. Het is een tijdje zo erg geweest dat onze dochter op zaterdagmiddag zelf haar koffertje ging inpakken met de mededeling: 'naar welke oma moet ik vandaag??'. Toen heb ik de knop omgezet en samen met mijn husband besloten dat we meer thuis moeten zijn. De weekenden zijn dan ook grotendeels zoetsappige gezinstafereeltjes in huize Tezz (kaarsjes, toastjes, ranja uit een wijnglas en idols).
Af en toe naar de kroeg is errug leuk, avondje met vrienden is ook enorm leuk, maar het ging een beetje de verkeerde kant op.
De rust die we nu hebben waarderen we alledrie (mannetje, kindje, ik) heel erg en de weekenden dat we wel de hort op zijn geven ons meer voldoening dan eerst.![]()
Wat een verhaal he!
P.s.: jullie hoeven dr. Phill niet te bellen hoor
Tsja, ik was er niet hequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:43 schreef Euc- het volgende:
Zo loopt het storm in de SC en zo is er geen fuck te doen
Ach, ik sluit niets uit voor de toekomst..............ik vind het wel super gezellig hier en het feit dat je je passie voor koken en voedsel kunt delen met mensen die dezelfde passie hebben is toch wel enorm cool!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoe voelt het verder, die vrijheid Euc?
@ Tezz, snap het helemaal en het is erg belangrijk dat je je gevoel volgt. Meeten hoeft niet hoor, en je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet komt. Laat Steer maar lekker in zijn condooms gaarsmoren
Wij laten het vaak van 'onze bui afhangen' of we wel of niet gaan
Huzarensalade?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, ik was er niet he
Ben net een beetje aan het bijlezen wat er allemaal gepost is vandaag
Wij moeten btw nog een gerechtje maken. Heb je al een idee? Laten we er anders ff over heen en weer mailen, anders wordt dat ook niet wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |