abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:32:42 #51
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57168465
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij wordt toch standaard uitgevoerd in getatoeerde voorhuiden?
De koran op je piemol?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57168472
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Franse uitvinding.
Wees blij met dat stukje hygiėne anders waren er 5 miljoen Marokkanen minder geweest.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:33:05 #53
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57168474
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:23 schreef du_ke het volgende:
Nope
Jawel, je bent er voor dat er met geweld afgedwongen word dat er riool en opleidingen zijn.
quote:
Omdat het aanleggen van dergelijke infrastructuur per persoon nu eenmaal veel goedkoper is als je het samen doet dan wanneer je het apart doet. Dat is de basis in deze . Dat je door het samen te doen en wat daar bij komt kijken uiteindelijk iets minder goedkoper af bent maakt dan niet zoveel uit.
Oh en eenvoudiger is het zeker niet, als maatschappij accepteren we niet dat er veel drollen op straat of in de sloot liggen dus afvoer is noodzakelijk. Dan is gezamelijk afvoeren, zeker in stedelijke gebieden de eenvoudigste oplossing en om dan een ingewikkeld onderscheid te gaan maken voor 3 euro verschil tussen 2 buren of 2 straten (door het bereken van dat verschil opgelopen tot 30) lijkt mij nodeloos ingewikkeld.
Ik ben helemaal en absuluut voor samenwerken, maar niet voor het afdwingen van dat samenwerken. Ik werk met plezier samen met mijn buren of een bedrijf naar goedkope riolering. Maar ik zie niet in waarom ik ambtenaren moet betalen om dat in Limboland te regelen.

Mensen willen water omdat ze water willen niet omdat ze op hun reet gaan zitten wachten tot een overheid dat komt brengen. Mensen regelen dat zelf wel. Er is absoluut geen reden om iets simpels als water duur te maken omdat 1 miljoen ambtenaren ook wat geld willen verdienen.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:33:49 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57168489
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De koran op je piemol?
Dat wordt proppen.
Carpe Libertatem
pi_57168493
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De koran op je piemol?
Van horen zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:34:59 #56
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57168501
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:26 schreef Autodidact het volgende:
Je kunt schijt hebben aan 'heilige boeken' of je kunt er op schijten...nou ja...ik kies voor het eerste.

Wordt de koran ook op gerecycled papier gedrukt trouwens?
Oerbossen!
Carpe Libertatem
pi_57168602
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Oerbossen!
Ik wou net zeggen. Is allah een vriend van het bos? Bij zijn e-mails staat in ieder geval niet dat je het niet uit moet printen.
pi_57168619
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat wordt proppen.
Het kan...

http://www.efluxmedia.com/news_Hebrew_Bible_on_a_Chip_12185.html
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:44:47 #59
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57168659
quote:
Een chip is niet te tattooeren.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:47:58 #60
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57168716
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:41 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen. Is allah een vriend van het bos? Bij zijn e-mails staat in ieder geval niet dat je het niet uit moet printen.
Krijg jij e-mail van die gast? Wat schrijft die? Hoe gaat het met zijn aandelen peroxide?
pi_57168818
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Krijg jij e-mail van die gast? Wat schrijft die? Hoe gaat het met zijn aandelen peroxide?
Hij zit constant te zeiken over zijn volgelingen.

E-mails ja.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:54:03 #63
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57168859
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 10:54:40 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57168878
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hij zit constant te zeiken over zijn volgelingen.

E-mails ja.
Draait die zijn updates van Vista wel?
pi_57168934
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.fitnathemovie.com/

Ziet er goed uit!
[ afbeelding ]
Het ziet er wel echt uit ja......Ben benieuw of de film er ook zo professioneel uitziet...
pi_57169000
quote:

[..]

Draait die zijn updates van Vista wel?
Windows Fitna.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 11:01:40 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57169060
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:59 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Windows Fitna.

Snode marketeer!
pi_57169213
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Jawel, je bent er voor dat er met geweld afgedwongen word dat er riool en opleidingen zijn.
[..]
Jij bent van het doden van mens voor niks, ik niet .
quote:
Ik ben helemaal en absuluut voor samenwerken, maar niet voor het afdwingen van dat samenwerken. Ik werk met plezier samen met mijn buren of een bedrijf naar goedkope riolering. Maar ik zie niet in waarom ik ambtenaren moet betalen om dat in Limboland te regelen.

Mensen willen water omdat ze water willen niet omdat ze op hun reet gaan zitten wachten tot een overheid dat komt brengen. Mensen regelen dat zelf wel. Er is absoluut geen reden om iets simpels als water duur te maken omdat 1 miljoen ambtenaren ook wat geld willen verdienen.
Water wordt dan ook niet landelijk geregeld (gemeentelijk voor het lokale riool en regionaal voor de zuivering en de grote riolen (waterschap)) drinkwater is over het algemeen ook regionaal al vindt daar wel een flinke fusiegolf plaats. Als jij in een polder in het westen woont betaal je dan ook niet mee aan het riool in Limboland. Daarom zal jij dan ook meer betalen omdat men daar goedkoper uit is door andere bodemomstandigheden enzo.

Maar goed je simplificeerd de hele boel weer eens . Water is niet zo simpel als je doet voorkomen maar goed negatieve effecten van iets op pakweg het milieu of de volksgezondheid bestaan voor jou dan ook niet wat het leven stukken simpeler maakt.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 11:13:07 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57169384
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:07 schreef du_ke het volgende:
Jij bent van het doden van mens voor niks, ik niet .
Nee. Ik vind doden voor het verdedigen van eigendom verdedigbaar, jij vind het aan de andere kant van de wereld mensen afmaken vanwege daden van anderen verdedigbaar. Niet zaken gaan verwarren.
quote:
Water wordt dan ook niet landelijk geregeld (gemeentelijk voor het lokale riool en regionaal voor de zuivering en de grote riolen (waterschap)) drinkwater is over het algemeen ook regionaal al vindt daar wel een flinke fusiegolf plaats. Als jij in een polder in het westen woont betaal je dan ook niet mee aan het riool in Limboland. Daarom zal jij dan ook meer betalen omdat men daar goedkoper uit is door andere bodemomstandigheden enzo.

Maar goed je simplificeerd de hele boel weer eens . Water is niet zo simpel als je doet voorkomen maar goed negatieve effecten van iets op pakweg het milieu of de volksgezondheid bestaan voor jou dan ook niet wat het leven stukken simpeler maakt.
Lokaal, landelijk, maakt niet zoveel uit. Uiteindelijk krijgen ze geld van de Nederlandse overheid EN lokale overheid. En ik simplicifeer dingen omdat ze zo allejezus makkelijk zijn. Ik heb geen 1 miljoen ambtenaren nodig om water uit de kraan te krijgen, misschien jij wel omdat je het juist zo allejezus ingewikkeld maakt door een hele overheid op te tuigen en die te aanbidden voor alle goedheid die het geeft ... gratis enzo ...
Carpe Libertatem
pi_57169702
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee. Ik vind doden voor het verdedigen van eigendom verdedigbaar
Een volstrekt abjecte moraal die geen enkele plaats heeft in een Westerse beschaving. Je eigendom verdedigen is natuurlijk volkomen terecht, maar las je doden als een proportionele daad ziet dan heb je echt een steekje loszitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57169751
quote:
http://www.fitnathemovie.com/

Ziet er goed uit!
[ afbeelding ]
Het heeft een In de ban van de ring-thema.
pi_57169804
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee. Ik vind doden voor het verdedigen van eigendom verdedigbaar,
Ja en dat gaat mij een stap te ver. Zo lichtvoetig omgaan met leven en dood enkel omdat iemand b.v. inbreekt spreekt me niet zo aan . Ik stuur zo'n persoon liever naar een rechter en vervolgens het gevang of een andere straf in. Eigenrichting is naar mijn idee niet je van het.
quote:
jij vind het aan de andere kant van de wereld mensen afmaken vanwege daden van anderen verdedigbaar. Niet zaken gaan verwarren.
[..]
Oh ik heb mezelf volgens mij nooit zoiets echt horen verdedigen.
quote:
Lokaal, landelijk, maakt niet zoveel uit. Uiteindelijk krijgen ze geld van de Nederlandse overheid EN lokale overheid. En ik simplicifeer dingen omdat ze zo allejezus makkelijk zijn.
Ze? Simpel? je hebt er totaal geen kaas van gegeten blijkbaar. Maar goed blijbkaar snap ik niks van riolen en drinkwater dus leg het maar eens uit.
quote:
Ik heb geen 1 miljoen ambtenaren nodig om water uit de kraan te krijgen, misschien jij wel omdat je het juist zo allejezus ingewikkeld maakt door een hele overheid op te tuigen en die te aanbidden voor alle goedheid die het geeft ... gratis enzo ...
Water is slechts een van de taken. Wel een die goed en goedkoop wordt uitgevoerd. Ook in vergelijking met andere landen en beter dan in gebieden zonder overheid
pi_57169823
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een volstrekt abjecte moraal die geen enkele plaats heeft in een Westerse beschaving. Je eigendom verdedigen is natuurlijk volkomen terecht, maar las je doden als een proportionele daad ziet dan heb je echt een steekje loszitten.
Dat lijkt me ook inderdaad. Dat gaat mij nogal wat stappen te ver.
pi_57169843
Wilders blijft natuurlijk een hypocriet. Eerst melden dat hij een controversiėle film gaat maken over de fascistische Koran die verboden moet worden, wat kan leiden tot rellen erger dan de Deense cartoonrellen, en nu huilen dat Balkenende er een crisis van heeft gemaakt.

Arme Geert, , wordt niet begrepen door de wereld...
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 11:32:31 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57169850
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het heeft een In de ban van de ring-thema.
Dat is het natuurlijk ook wel een beetje, behalve dat het boze oog niet bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')