Waar koop je dan een zwemluier? (Ben ook al een hele tijd van plan om te gaan zwemmen, heb alles al uitgezocht, maar moet nog "ff" bellen

)
KP sterkte met de tanden!
Devin, hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt

eli slaapt wel, hoor!

ook kop het kdv. heb nu een knuffel meegenomen voor mee naar bed, mss dat hij dan echt zijn speen niet meer hoeft...
Hoe zit het bij jullie op het kdv, zijn er bij jullie ook zoveel zieken? Gister was er WEER een andere invaller, en die gaf Eli een flesje zonder jbpm uit een 123-papspeen! ik wist niet wat ik zag! terwijl er toch duidelijk bij zijn eettekstje staat dat er jbpm bij moet. heb meteen het pak jbpm uit te kast getrokken en er drie scheppen in gekwakt, maar toch heeft eli s avonds nog wat teruggegeven. ben/was er best een beetje kwaad om.
dus vancohtend gevraagd bij de leidster die er weel altijd is waarom er zoveel invallers zijn, er schijnen een heleboel ziek te zijn. dan ben ik een beetje aan het dubben of ik iets moet zeggen tegen de manager. aan de ene kant kan zij er niets aan doen dat er mensen ziek zijn (je leest hier ook op het bankje dat er redelijk wat mensen ziek zijn), maar toch vind ik het vervelend.
en dit meisje gister was heel jong en dan zegt ze "ja, dat kan gebeuren". het is natuurlijk geen halszaak als eli een keertje flesje krijgt uit een te grote speen of zo, maar ik wil toch wel graag continuiteit. of is dit nou overmacht en moet ik het laten gaan?
wat vinden jullie?
(en stiefmoeder gaat minder werken, alleen op woensdag, dus dan is ze er niet meer als eli er is. vind ik ook erg stom, maar kan ik weinig aan doen.)
stukje dat zometeen op mn blog gaat:
quote: