quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lees jouw beschrijving....
Wij hebben Jennifer ook ze ingepakt in een hydrofiel in het begin met de borstvoeding. Zo werd ze rustig, lag ze het dichtste tegen me aan en kon ze niet wild met de handjes slaan.
Ik vond het best een zielig gezicht. Het was echt een zeehondje. Maar ze vond het echt heerlijk.
Ik deed er altijd een liga door.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Als jullie fruit geven wat waterig is, hoe dikken jullie dat in? Ik doe er nu nog schepjes JBPM bij, dat hebben we nog liggen van Chris zijn nr1 flesjes.. Maar wat gebruiken jullie daarvoor? rijstebloem ofzo?
Die galiameloen van vanochtend was meer troebel sap dan een fruithapjes. (maar gered door de jbpm )
Nee, dit was mijn nacontrole, maar het stelde geen ruk voor. Het was enkel gepraat en de vraag of ik nog borstvoeding gaf en of we nog informatie wilden over anticonceptie.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:31 schreef _lotje_ het volgende:
ow troel, krijgt je kleintje ook zn eerste spuiten dan?
ik vond dat best heel heftig eigelijk, zijn er nog meer moeders die met de kleine mee gehuild hebben?
quote:Gister heb ik mijn oneindige muzikale talent geshowd.Ik heb namelijk samen met een vriend van papa een concert gegeven. Hij tikte ritmisch op zijn bord en ik rammelde braaf mee met mijn rammelaar. Als de andere jongen stopte, stopte ik ook en keek gespannen naar het bord in afwachting van de volgende tikjes. En zodra die kwamen, ging ik ook weer los met mijn rammelaar
![]()
![]()
Je bedoelt vast dat filmpje waar ik de link een keer van gaf, dat was niet Mirte hoor...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:51 schreef DaviniaHR het volgende:
baby's poepen niet/weinig in water? ik kan me nog wel een filmpje herinneren van mirte (denk ik) in bad...![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:03 schreef _lotje_ het volgende:
..
ik merk wel dat mn productie nu idd heel snel achteruit gaat (dat was de rede voor mn zwakke moment gister). dus als je het wilt blijven combineren moet je denk ik wel blijven kolven.
Ik was onvolledig: hij drinkt alleen rechts, dus links kolf ik zo'n 30 a 40 cc en de rest kolf ik na uit rechts.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef p_iglet het volgende:
uhm je kolft met nakolven nog 70cc?? per voeding??
dan zou ik toch die lactatiekundige nog een keer laten komen om te kijken of thomas wel effectief genoeg drinkt.
als hij bijgevoed moet worden omdat jij neit genoeg melk zou hebben, dan zou je ook met nakolven (bijna)niets moeten kolven.
70cc is nog behoorlijk veel, dat zou thomas er makkelijk dan ook nog uit moeten kunnen krijgen, want kindjes drinken als het goed is effectiever dan welke kolf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |