hey webkim, niet schuldig voelen.. ik ken het. van binnen vreet het je op! en toch... probeer je niet schuldig te voelen!
hier is precies hetzelfde gebeurd. mijn mannetje was immers ook afgevallen, nu krijgt hij ook nutrilon en gaat het goed met hem. zn darmpjes moeten even wennen, en de luiers worden net iets anders gevuld, maar hij is veel meer tevreden!
ik heb gisteravond bij t voeden stiekem gehuild uit schuld gevoel. hij lag zo heerlijk rustig te drinken, en ik dacht alleen maar 'arm kind, je darmpjes moeten weer wat nieuws, ik geef je dat zomaar en jij weet van niks'
dat zijn van die zwakke momenten, doe je niks aan

de andere kant is dat je wel zekerheid hebt dat over wat hij binnen krijgt. ik ben ook gestopt met kolven omdat dat voor nog meer frustratie zorgde. ik kreeg er nooit meer dan 20cc uit, vol of niet...
ik merk wel dat mn productie nu idd heel snel achteruit gaat (dat was de rede voor mn zwakke moment gister). dus als je het wilt blijven combineren moet je denk ik wel blijven kolven.
wat wel weer super leuk is, is zien hoe de kleine de fles al zelf vast pakt!!! nog niet heel erg bewust, maar toch

ik hoef alleen de achterkant wat omhoog te tillen

ow en en en .. hij heeft zn rechter duimpje gevonden