Zou de elfstedentocht dan toch nog komen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:24 schreef DIGGER het volgende:
't is vaker koud en wiit begin Maart tijdens de HISWA valt me op.
Heb je al ballen gevangen bij 538?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:41 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html!
quote:
Het is 05-03-08, er zijn ballen door heel Nederland te vinden, wat 538 euro per bal oplevert.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik luister geen 538
Of welk radiokanaal met zichzelf overschattende, schreeuwende, irritante dj's
Hmmm, ik ben wel vrij. Als het geen 2 graden vroor zou ik op zoek gaan. Ik kan het geld in ieder geval goed begruiken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is 05-03-08, er zijn ballen door heel Nederland te vinden, wat 538 euro per bal oplevert.
begruiken ja?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben wel vrij. Als het geen 2 graden vroor zou ik op zoek gaan. Ik kan het geld in ieder geval goed begruiken.
Sorry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
begruiken ja?
Ach, keertje luisteren is nooit mis.
Het wordt inderdaad wel een keer tijd dat hij zijn afspraken nakomtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je eindelijk mijn kratten bieren betalen!
Misschien morgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook cocktails gaan drinken bij Mangu.
Jij bent toch veel sneller en sterker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef RayMania het volgende:
Achter een hek wachten en toen werden die ballen gedropt. Ik stond dus in het midden tussen al die kutjongerentuig, ik zag die gouden ballen vallen, maar kon dat dus nooit redden.
Is een paarse bal ook geld waard?.
Er staan geen poesjes op die fotoquote:
quote:
Heb je alle stukjes??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |