Ja allemaal. Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je had van Diego, Hexley, Flipsen en Bramito moeten maken Popo
Tja zo is het systeem en ik neem aan dat het niet snel zal veranderen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:30 schreef Bramito het volgende:
Mooie inhouedlijke toevoeging zoals we die van DAM gewend zijn!
on topic:
Met evenredige vertegenwoordiging had het resultaat er ongeveer zo uitgezien. Er blijven dan nog 2 zetels over om te verdelen. Dat is toch een heel ander resultaat. Vooral IU lijdt onder het huidige systeem.
--------------------------------votos----------------%----------zetels evenredige vertegenwoordiging
PSOE--------169-------------11.064.524------43,64---------159
PP------------153-------------10.169.973------40,11---------146
CiU-----------11---------------774.317-----------3,05----------11
EAJ-PNV----6----------------303.246-----------1,2-------------4
ERC----------3----------------296.473-----------1,17-----------4
IU-------------2---------------963.040------------3,8-----------14
BNG----------2---------------209.042-----------0,82------------3
CC-PNC------2---------------164.255-----------0,65-----------2
UPyD---------1---------------303.535-----------1,2-------------4
Na-Bai-------1----------------62.073------------0,24------------1
Sorry had niets beters te doen....quote:Op maandag 10 maart 2008 19:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Toch is goed te zien dat de buitenlandse politiek de Nederlanders (en anderen) in den vreemde behoorlijk bezighouden!
Goed verslag, Hexley!
Al lezende beleef je het volledig mee.
Gezellig daar op de Filipijnen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
Filipijnen en verkiezingen/politiek.....
[...knip..]
Waahh!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Argentinie wordt de eerste stemmer verplicht om achter de tafel te gaan zitten, daarom gaat iedereen pas laat stemmen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Bora-Bora het volgende:
Dus zo'n uurtje voor slluitingstijd zal het wel stormlopen dan!!
Dus je volgt het gebeuren daar ook nog steeds op de voet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:13 schreef SeLang het volgende:
Vandaag waren de verkiezingen in Taiwan.
Dat voelt voor mij nog steeds mijn 'thuisland' hoewel ik er niet meer woon.
Dat ook weer niet, maar alles wat met Taiwan te maken heeft geeft me nog steeds een warm gevoel van binnenquote:Op zondag 23 maart 2008 00:36 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dus je volgt het gebeuren daar ook nog steeds op de voet?
Geen enkel zicht op de toekomst en ook geen enkel verhuisplan op dit momentquote:Op zondag 23 maart 2008 00:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Zit het erin dat je daar weer naartoe kunt verhuizen, over enige tijd?
Of heb je nog geen enkel zicht op de toekomst, wat dat betreft?
Nee ik had maar één fietstopic gemaakt. Maar daarna heb ik nog twee lange tochten gereden in Taiwan. Alleen moet ik nog steeds de foto's uitzoeken enzoquote:Op zondag 23 maart 2008 01:35 schreef Bora-Bora het volgende:
Nou, toch een heel nieuwe start dus weer. Succes bij je projectje en andere plannen!
Had je trouwens nog een topic geopend over je fietsvakantie na het einde van je vorige baan, daar in Taiwan? Dat heb ik geloof ik even gemist.
(Of het is al laat, dat kan ook...)
Ik geef hem 1 week voor ie weer eens een stomme opmerking maakt in het openbaar. Je mag trouwens die Evening Standard bedanken voor die Clownquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:22 schreef Individual het volgende:
Wij hebben net de uitslag van onze verkiezingen gehad. Bojo (Boris Johnson) van de Tories is de nieuwe burgemeester van London. Wat een clown...nu maar hopen dat er nog iets van kan.
Als die uitspraak maar niet al te schadelijk is. Ik bedank de ES alleen voor mijn 50p paraplus!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:48 schreef drWho het volgende:
[..]
Ik geef hem 1 week voor ie weer eens een stomme opmerking maakt in het openbaar. Je mag trouwens die Evening Standard bedanken voor die Clown
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:59 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, een combinatie van deze twee heren?
[ afbeelding ]
je zou er zo wat kleingeld naar toe gooienquote:Op maandag 5 mei 2008 14:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Als die uitspraak maar niet al te schadelijk is. Ik bedank de ES alleen voor mijn 50p paraplus!
Foto van onze nieuwe burgemeester
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |