abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57219665
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Godallejezus, heb niet alles gelezen maar dreigen dat je een keylogger gaat installeren . Dat drijft dr alleen maar verder van je weg. Dan kun je erop rekenen dat ze binnen 2 weken bij een ander in bed ligt..
Uhm, dat heeft hij niet echt gedaan hoor. Misschien is het handig om toch het hele topic te lezen?
pi_57219666
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Godallejezus, heb niet alles gelezen maar dreigen dat je een keylogger gaat installeren . Dat drijft dr alleen maar verder van je weg. Dan kun je erop rekenen dat ze binnen 2 weken bij een ander in bed ligt..
Misschien moet je dan toch maar de moeite nemen om het hele topique te lezen
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57219680
Oei dit doet pijn
Sterkte TS en vergeet niet het is niet jouw schuld maar de hare zij is hier de hoer
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:59:52 #204
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_57219810
Men, ik ben te naief!!
Ik dacht eerst.. Hmm, waar rook is is vuur, maar zal wel meevallen... (waarom ga je anders trouwen!)...

Dit zal wel zwaaaar overdreven zijn, dacht ik.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 02:56 schreef Adolecens het volgende:
Zo begint het he, manlief veel weg van huis, vrouwlief verveelt haar eigen en zoekt wat vertier achter de pc, daar is een luisterend oor van een andere man die volkomen begripvol is en vrouwlief het gevoel geeft dat ze een aardige man heeft leren kennen die naar haar luistert, terwijl die vent alleen maar die dingen zegt, die ze graag wil horen ten einde haar zo snel mogelijk tussen de lakens tegen te komen. Vrouwlief wil graag verder praten en stort haar hele hart en alle intieme details, gemis en andere fantasietjes bij msnvrinedje eruit, msnvriendje heeft weer voldoende fapmateriaal en voor je het weet is ze pwnd en blijf jij achter met het huis en de hond...

Conclusie: JA!
En in stripverhaalvorm:

ik was ook een van die schermdichtklappers

-edit-
maar ook weleens het luisterende oor...

En dan...
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Mr.H het volgende:
En dat blijkt dus ook, het is niet alleen MSN gebleven. Nou ja met deze man wel, Ze had ergens anders een andere man opgeduikeld die het haar wel fysiek gaf!
Ik was inderdaad meer richting het vergeven gegaan, maar nu ze dit er ook bij geflikt heeft is het ook voor mij zo klaar als een klontje.

Nu maar eens kijken hoe we de rest moeten regelen, dingen afzeggen, huis verkopen ja of nee? etc.....

Stupid me.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cutebutpsycho op 07-03-2008 13:06:13 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:08:00 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57219957
je hebt in ieder geval de juiste beslissing gemaakt. Succes
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57220139
Dat is niet makkelijk zo'n beslissing te nemen.
Maar respect dat je het gedaan hebt.

Heel goed dat je jezelf de kans geeft een beter gevoelsleven te krijgen.

Succes en sterkte!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:05:11 #207
19142 tslh
Never at ease.....
pi_57221083
Je hebt de goede beslissing genomen: ook al voelt het nu niet zo. Wees blij dat je niet met haar bent getrouwd: helemaal nu je hebt gehoord dat het niet alleen MSN'en was met iemand zoals ze je eerst wijsmaakte.

Wat betreft het uitleggen aan de familie, vrienden, kennissen: ga hier een beetje subtiel mee om. Iemand zwartmaken zou alsnog kunnen resulteren in nare situaties waar met modder gegooid gaat worden, waar je ellende kan krijgen met de financiele afhandeling, etc. Je hoeft niet te liegen natuurlijk, maar de hele wereld hoeft ook niet jullie prive verhaal te kennen. Ik zou gewoon met haar afspreken dat jullie besloten hebben dat jullie samen geen toekomst zien en dus de ingeslagen weg niet voortzetten.

Sterkte de komende tijd!
Life is funny. Well, yours is. To me.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:11:00 #208
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_57221193
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:05 schreef tslh het volgende:
Je hebt de goede beslissing genomen: ook al voelt het nu niet zo. Wees blij dat je niet met haar bent getrouwd: helemaal nu je hebt gehoord dat het niet alleen MSN'en was met iemand zoals ze je eerst wijsmaakte.

Wat betreft het uitleggen aan de familie, vrienden, kennissen: ga hier een beetje subtiel mee om. Iemand zwartmaken zou alsnog kunnen resulteren in nare situaties waar met modder gegooid gaat worden, waar je ellende kan krijgen met de financiele afhandeling, etc. Je hoeft niet te liegen natuurlijk, maar de hele wereld hoeft ook niet jullie prive verhaal te kennen. Ik zou gewoon met haar afspreken dat jullie besloten hebben dat jullie samen geen toekomst zien en dus de ingeslagen weg niet voortzetten.

Sterkte de komende tijd!
Ik zou niet weten waarom TS niet kan vertellen dat ze vreemdging. Ok, hij hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen, maar waarom zou hij een lulverhaal ophangen over we zien geen toekomst meer blabla terwijl hij maar wat graag een toekomst met haar had gehad. Lijkt me niet makkelijk voor hem. Laat TS maar lekker eerlijk zijn, daar kom je veel verder mee.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:16:03 #209
19142 tslh
Never at ease.....
pi_57221282
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef Riro het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom TS niet kan vertellen dat ze vreemdging. Ok, hij hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen, maar waarom zou hij een lulverhaal ophangen over we zien geen toekomst meer blabla terwijl hij maar wat graag een toekomst met haar had gehad. Lijkt me niet makkelijk voor hem. Laat TS maar lekker eerlijk zijn, daar kom je veel verder mee.
Ik zei ook dat hij niet hoeft te liegen (helemaal niet tegen familie, etc.) maar dat ook niet iedereen (collega's, buren, etc.) de hele waarheid hoeft te weten. Maar dit moet TS natuurlijk allemaal fijn zelf uitmaken.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_57222233
Ik heb het topic redelijk gevolgt.
Klote voor je man.
Wel goed hoe je er mee omgaat! eerst zakelijk afhandelen!!
R.E.S.P.E.C.T
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Dank voor de vele reacties, mn kop staat er niet bij om steeds te reageren maar jullie reacties doen me goed. Ben vandaag eerder naar huis gegaan en gaan uitwaaien op het strand, Voelde me best verloren.
Terwijl ik niet thuis was, heeft zij nog wat spullen opgehaald, lag er een kaartje voor me, dat ze zoveel spijt heeft dat ze weet dat ze fout zat.

Las net iets over dat ze alleen een veilig thuishaven zocht en zo voelt het nu ook. Ondanks dat me dit echt verrekte pijn doet, bedoel een huwelijk blaas je niet zomaar even af, weet ik gewoon dat als ik nou zou zeggen kom maar hier schatje (al zou mijn hart dat nu wel willen) mijn verstand al roept, ze gaat toch weer de mist in.

Ergens zit ik ook nog op de trap na te wachten, dat dit niet de enige keer is geweest. Bedoel die msn gesprekken (god mag weten waar het over ging, ze heeft me wel verteld dat ze sexueel getint waren maar dat is nog een breed begrip natuurlijk) en dan met een andere man het bed delen, zullen er vast wel meer zijn. Heeft natuurlijk geen zin om te denken, maar toch/

Mijn ouders zijn inmiddels op de hoogte en hebben anageboden te helpen de boel af te melden etc. Zij staan dus achter me. heb ze verteld dat zij toe heeft gegeven met een ander het bed te hebben gedeeld. Mijn vader had nog zoiets kerel, dan pak jij toch een ander wijf, staan jullie gelijk. Moest wel lachen. Hij meende het wel, maar dat kan en wil ik niet.

Hoop te doen komende tijd! hou jullie op de hoogte!
Mr H
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:01:36 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57227164
sterkte H.! updates zijn altijd welkom
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:07:40 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57227274
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef henkway het volgende:
ispynow downloaden op de Pc zetten
die houden we erin
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:47:22 #215
108913 Godshand
guide4you
pi_57228244
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:47 schreef Mr.H het volgende:
-knip-
Mijn ouders zijn inmiddels op de hoogte en hebben anageboden te helpen de boel af te melden etc. Zij staan dus achter me. heb ze verteld dat zij toe heeft gegeven met een ander het bed te hebben gedeeld. Mijn vader had nog zoiets kerel, dan pak jij toch een ander wijf, staan jullie gelijk. Moest wel lachen. Hij meende het wel, maar dat kan en wil ik niet.

Mr H
Hahaha toffe Pa!

Hoe dan ook succes man!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:03:04 #216
82136 Xennia
gekroond
pi_57228728
Sterkte! Was je daar toch bijna met een sloerie getrouwd.

Gooi je er wel even een SOA test tegenaan, want die ene man die ze opbiechtte zou wel eens het topje van de ijsberg kunnen zijn
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:16:04 #217
39581 Salvad0R
universal
pi_57229082
Sorry man. Ik zal het nooit meer doen. Wehehehehe. Heus wel.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:26:51 #218
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_57230770
Godverdomme man.. Wat een fucking naaistreek.

Ik vraag mezelf af hoe zulke mensen (want daar kom je op zo'n moment achter, dat ze er "zo eentje" is) elke ochtend zichzelf recht in de ogen kunnen kijken als ze voor de spiegel staan. Dan heb je toch echt geen gevoel voor eigenwaarde? Of zijn zulke mensen echt alleen maar zo gefocussed op hun eigen directe "plezier" dat de rest om hen heen gewoon ophoud te bestaan? Ik kan er echt niet bij wat zulke mensen drijft en hoe zij de dag doorkomen met zichzelf.
TS; sterkte de komende tijd..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:28:09 #219
195784 tzja
anonymous
pi_57230800
god wat kut zeg.
je de hele dag druk maken of je vriendin vreemd gaat

neuk haar beter en vaker
dan zal zoiets niet gebeuren
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:37:12 #220
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57230981
Eens een slet altijd een slet
pi_57231134
Leuke reacties dat het een reden zou kunnen hebben maar ze had zich gewoon volwassen kunnen gedragen en hem niet zo lang aan het lijntje gehouden.
En al was ze nog niet lichamelijk vreemd gegaan dan was het nog geestelijk vreemdgaan.

TS, sterkte!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:47:31 #222
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57231245
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:47 schreef Mr.H het volgende:
beste allemaal,

Dank voor de vele reacties, mn kop staat er niet bij om steeds te reageren maar jullie reacties doen me goed. Ben vandaag eerder naar huis gegaan en gaan uitwaaien op het strand, Voelde me best verloren.
Terwijl ik niet thuis was, heeft zij nog wat spullen opgehaald, lag er een kaartje voor me, dat ze zoveel spijt heeft dat ze weet dat ze fout zat.

Las net iets over dat ze alleen een veilig thuishaven zocht en zo voelt het nu ook. Ondanks dat me dit echt verrekte pijn doet, bedoel een huwelijk blaas je niet zomaar even af, weet ik gewoon dat als ik nou zou zeggen kom maar hier schatje (al zou mijn hart dat nu wel willen) mijn verstand al roept, ze gaat toch weer de mist in.

Ergens zit ik ook nog op de trap na te wachten, dat dit niet de enige keer is geweest. Bedoel die msn gesprekken (god mag weten waar het over ging, ze heeft me wel verteld dat ze sexueel getint waren maar dat is nog een breed begrip natuurlijk) en dan met een andere man het bed delen, zullen er vast wel meer zijn. Heeft natuurlijk geen zin om te denken, maar toch/

Mr H
sterkte, sterkte,sterkte....

and remember.
what comes around goes around.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:25:39 #223
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57232122
Wat fijn dat je jij het geluk en verstand had om heel veel ellende voor te zijn.
Dat je maar een lieve, betrouwbare en vooral volwassen vrouw mag vinden.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:53:36 #224
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57232841
Hoi SHE
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:03:10 #225
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_57233068
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef tzja het volgende:
god wat kut zeg.
je de hele dag druk maken of je vriendin vreemd gaat

neuk haar beter en vaker
dan zal zoiets niet gebeuren
Welkom in de wereld van de volwassen mensen. Oh, en sterf.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')