En het is ook zeer begrijpelijk dat je in die tweestrijd zit. In tegenstelling tot haar, namelijk, was jij van plan de rest van je leven loyaal en trouw te zijn aan een bijzondere binding tussen 2 mensen. Jouw beeld van liefde en toekomst is nu vertrapt en degene aan wie je trouw wilde zweren heeft dit allerminst bij jou gedaan / willen doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:16 schreef Mr.H het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het de juiste beslissing is, in ieder geval beter nu achter komen als vlak na het trouwen
maar ja verstand en gevoel he, ik laat mijn verstand de boventoon voeren tot alles geregeld is. Dan kan ik ook niet meer terug en begin dan wel aan de verwerking
In dat op zicht moet ik wel kontakt met haar hebben om de boel te regelen maar daarna is het klaar!
voordeel hoef mn werk ook niet op te gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
En het is ook zeer begrijpelijk dat je in die tweestrijd zit. In tegenstelling tot haar, namelijk, was jij van plan de rest van je leven loyaal en trouw te zijn aan een bijzondere binding tussen 2 mensen. Jouw beeld van liefde en toekomst is nu vertrapt en degene aan wie je trouw wilde zweren heeft dit allerminst bij jou gedaan / willen doen.
Het is erg jammer maar zulke elementen lopen er nu eenmaal rond. Jij hebt er eentje ontmaskerd en de volgende keer zul je het herkennen. Nu zou je veel tijd voor jezelf moeten inruimen en de grootste egoïst moeten worden die er op aarde rondwaggelt.
dankquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:25 schreef Scorpie het volgende:
Kut voor je man. Je verdient beter dan zo`n kutwijf die je belazerd.
Gewoon de waarheid vertellen? Ik bedoel, jij hoeft niet te gaan liegen en dingen te verzwijgen omdat zij dat wel deed...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:31 schreef Mr.H het volgende:
[..]
voordeel hoef mn werk ook niet op te geven![]()
Nu nog bedenken hoe ik het allemaal naar buiten breng, familie en vrienden laten weten!
Maar goed dat komt vanzelf wel. Ik wil eerst alles met haar klaar hebben zodat ik dat kan gaan afsluiten.
Ik hoop dit idd niet nog een keer hoeven mee te maken,
hou het zakelijk. De afhandeling wat betreft spullen en financien is een zakelijk gebeuren. Handel daar ook naar. En leg alles goed vast.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:16 schreef Mr.H het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het de juiste beslissing is, in ieder geval beter nu achter komen als vlak na het trouwen
maar ja verstand en gevoel he, ik laat mijn verstand de boventoon voeren tot alles geregeld is. Dan kan ik ook niet meer terug en begin dan wel aan de verwerking
In dat op zicht moet ik wel kontakt met haar hebben om de boel te regelen maar daarna is het klaar!
Staat in de OP, ruim 6 jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:50 schreef Adolecens het volgende:
PS;
Mag ik vragen hoe lang jullie een relatie hadden?
Open daar lekker ff een nieuw topic overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag 'WAT IS DAN VREEMDGAAN'
neuken, zoenen, knuffelen, msn'en ?????
na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag 'WAT IS DAN VREEMDGAAN'
nee, ik heb dat TS al 2 keer eerder gevraagd, en eigenlijk geeft ie nergens duidelijk aan wat er nou precies is gebeurd. NU kun je wel zeggen 'vreemdgaan is voor iedereen iets anders, dus dat is helemaal niet van belang', maar ik vind het wel van belang. Sommige mensen houden er namelijk nogal eens een onrealistisch wereldbeeld er op na, waarin zoenen reden genoeg is om een huwelijk op te geven. Dan is het toch wel van belang om de voors en tegens ggoed af te wegen en zo iemand wat meer realiteitszin bij te brengen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Open daar lekker ff een nieuw topic over
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...
Het is niet verplicht om te moeten reageren op iedereen, als TS daar behoefte aan heeft komt die reactie vanzelf wel, dat hoef je dan niet tig keer te gaan herhalenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.
tot die tijd neem ik het verhaal van TS dan met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te moeten reageren op iedereen, als TS daar behoefte aan heeft komt die reactie vanzelf wel, dat hoef je dan niet tig keer te gaan herhalen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik vond het gewoon apart dat TS daar tot nu toe geen antwoord op heeft gegeven, en ik had het al 2 keer eerder gevraagd.
TS heeft hiermee geantwoord, als hij gaat niet verder op in wil gaan is dat toch zijn goed recht?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef Mr.H het volgende:
inprincipe vind ik dit al een vorm van vreemd gaan
maar echt het bed met iemand anders delen is natuurlijk het toppunt,
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:14 schreef BillGates het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Re het volgende:
na 6 jaar in een relatie lijken me de grenzen toch wel duidelijk, en ja dat is voor elke relatie anders...
Wanneer is het voor jou vreemdgaan dan? Wat is jouw definitie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
nee, ik heb dat TS al 2 keer eerder gevraagd, en eigenlijk geeft ie nergens duidelijk aan wat er nou precies is gebeurd. NU kun je wel zeggen 'vreemdgaan is voor iedereen iets anders, dus dat is helemaal niet van belang', maar ik vind het wel van belang. Sommige mensen houden er namelijk nogal eens een onrealistisch wereldbeeld er op na, waarin zoenen reden genoeg is om een huwelijk op te geven. Dan is het toch wel van belang om de voors en tegens ggoed af te wegen en zo iemand wat meer realiteitszin bij te brengen.
In mijn ogen zijn die scheidingsstatistieken juist het gevolg van dat mensen te VEEL waarde hechten aan het huwelijk. Je bent misschien al jaren bij elkaar, maar nee, pas als jullie namen ergens samen op een papiertje in het gemeenteregister staan, pas dan zijn jullie op magische manier ineens gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach ja, het huwelijk schijnt tegenwoordig toch niets meer te betekenen, getuige de scheidingsstatistieken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |