'voor de Moslims is vrijdag een heilige dag....'quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef Monidique het volgende:
Toch op een vrijdag!
Hoe verzin je het.quote:
wel netjes gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe verzin je het.
Dat gaat een soap worden.
En veilig denk ik, want normaal had zo'n site allang gehacked geweest, want als er een site berucht is op het web, dan is deze het wel.quote:
Een echte hacker kijkt natuurlijk verder dan alleen de website.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef gronk het volgende:
Niet als je het houdt bij het super-simpele soort html als de huidige site.
Als dat net zo basic is dan kun je daar ook weinig mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een echte hacker kijkt natuurlijk verder dan alleen de website.
Als het echt allemaal niet lukt, kunnen ze altijd nog een ddos uitvoeren en geloof mij, die tegenstanders van Wilders hebben heel veel power.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Als dat net zo basic is dan kun je daar ook weinig mee.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef JohnDope het volgende:
Als het echt allemaal niet lukt, kunnen ze altijd nog een ddos uitvoeren en geloof mij, die tegenstanders van Wilders hebben heel veel power.
Ik denk ook dat daar het probleem van de moslims ligt , ze weten dat er genoeg dingen in staan die niet door de beugel kunnen of niet meer van deze tijd zijn , maar ze durven het niet te zeggen i.v.m. het verkrijgen van maagden en zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mijn quotes waren inderdaad best wel sterk en ik heb er veel te weinig respons op gekregen.
zul je zien dat ze opeens bommen gaan gooien...pakistan enzo... nou dat gaat nog eens wat worden zeg...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik zie 't nog wel gebeuren dat een islamitisch land op root-DNS-niveau gaat proberen om die site uit de lucht te gooien door 'm te droppen. En dat gaat weer hele andere nare consequenties hebben.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef koffiegast het volgende:
[..]
zul je zien dat ze opeens bommen gaan gooien...pakistan enzo... nou dat gaat nog eens wat worden zeg...
stel je voor, dat ze opeens zo beledigd zouden voelen en hun standpunt zegt dat ze geweld mogen gebruiken. Raketten worden vervolgens naar Nederland geschoten, ben benieuwd hoe de rest van de wereld zou reageren ;squote:
ze kunnen ons niet bereiken met hun raketten.... mochten ze dat toch kunnen en het lukt ze krijgen ze een hoop raketten terugquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
stel je voor, dat ze opeens zo beledigd zouden voelen en hun standpunt zegt dat ze geweld mogen gebruiken. Raketten worden vervolgens naar Nederland geschoten, ben benieuwd hoe de rest van de wereld zou reageren ;s
Ja, stel je eens voor dat je vriendin verkracht werd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
stel je voor, dat ze opeens zo beledigd zouden voelen en hun standpunt zegt dat ze geweld mogen gebruiken. Raketten worden vervolgens naar Nederland geschoten, ben benieuwd hoe de rest van de wereld zou reageren ;s
Precies, dus waar maakt het kabinet zich eigenlijk druk over?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor dat je vriendin verkracht werd.Mijn god, als ik me druk moet gaan maken over elk hypothetisch scenario, al dan niet met moslims, dan heb ik geen leven meer.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:52 schreef Suko het volgende:
Op Nova zegt voorzitter Max van Weezel, na overleg, dat de film, als eerste, in Nieuwspoort vertoond mag worden als het nergens anders kan en onder voorwaarden, eind maart. Wel even beveiliging bekijken. Alle omroepen durven het niet aan. Hij stelt zelfs discussies en een filmfestival voor, met bv Egyptische films rondom dit gebeuren. Gezellig!![]()
Ze hebben niet de millitaire capaciteit om op die manier aan te vallen. En een Navo land aanvallen is het stomste wat je kunt doen. Want dan treedt het belangrijkste Navo artikel in werking: 'een aanval op een van de lidstaten zal worden beschouwd als een aanval op allen'quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef koffiegast het volgende:
Van http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_korannen.htmlquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben niet de millitaire capaciteit om op die manier aan te vallen. En een Navo land aanvallen is het stomste wat je kunt doen. Want dan treedt het belangrijkste Navo artikel in werking: 'een aanval op een van de lidstaten zal worden beschouwd als een aanval op allen'
Bon. Dus, wie heeft d'r in dit kutlandje nou werkelijk reden om zich zorgen te maken? Hrm?quote:Zucht. Vormen de Nederlandse moslims een militaire macht die sterker is dan de Nederlandse? Nee. Zijn ze verenigd in een groep die de bestaande macht omver wil werpen? Nee. Hebben ze een politieke partij opgericht om hun eenduidige tirannieke visies aan de Nederlanders op te leggen? Alweer nee.
Is de Nederlandse militaire macht groter dan die van Nederlandse moslims? Ja. Zijn moslimhaters verenigd in een groep die een coherente visie op de islam heeft? Ja. Hebben moslimhaters een politieke partij om hun moslimhaat in te ventileren en om te proberen die zoveel mogelijk in politieke macht om te zetten? Ja.
Net zoals wij zouden reageren op het verbranden van een boek van Maarten 't Hart?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tja... Als ze al panisch op een Deense cartoon reageren... Hoe zullen ze reageren op een verbrande Koran..?
Vrijheid van meningsuiting, jeweets.quote:Wat is het NUT hiervan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |