abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:02:25 #181
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57192805
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef Vivi het volgende:
Hij is er hoor!

Ik had eigenlijk verwacht dat na 'starring de heilige koran als de koran in' iets kwam als 'geert wilders koranfilm'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57192832
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:21 schreef gronk het volgende:

[..]

Tenzij Balkenende (of ws. eerder Verhagen) het wereldtoneel wil gebruiken om het probleem wilders voor eens en voor altijd op te lossen. Want na deze '15 minutes of fame' gaat 't knap moeilijk worden voor wilders om nog iets te bedenken wat hier overheen gaat, qua mediaspektakel. Oftewel, 't fenomeen wilders suddert vanzelf uit door overexposure.
Je onderschat hem. Toen hij de koran met mein kampf vergeleek vroegen mensen zich ook af wat hij nog kon doen wat nog polariserender was....
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:14:37 #183
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57193123
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:03 schreef FOKwa het volgende:

Je onderschat hem. Toen hij de koran met mein kampf vergeleek vroegen mensen zich ook af wat hij nog kon doen wat nog polariserender was....
Nou, noem eens wat?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57193130
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach, het is maar de vraag of Wilders vóór vrijheid van meningsuiting is. Hij positioneert zich als waarden-absolutist. Absolutisten botsen vaak met oppositionaire absolutisten, en dien ten gevolge willen ze het liefst die oppositionaire absolutisten monddood maken. Nu zijn er natuurlijk weldegelijk absolutisten, die vrede hebben gesloten met de pluriforme realiteit en dus het bestaan van oppositionaire absolutisten erkennen en er vreedzaam mee samenleven. Maar is Wilders werkelijk waar een absolutist, die de Westerse pluriformiteit omarmt? Dit is alleen te testen door hem grote macht te geven. Hoe zou hij dan omgaan met moslims? En met politiek links en alles wat er ook maar een beetje op lijkt? Zou hij hen niet monddood maken? Hen niet van rechten ontdoen? Ik heb mijn twijfel daarover.
De rechten en plichten in de wet zullen voor de Nederlander veranderen naar een situatie waar met name de moslims het meeste vrijheid zullen moeten inleveren. Dat is het resultaat van pappen en nathouden en decennia lang alles maar toestaan onder het mom van godsdienstvrijheid.

Als het grootste gedeelte van de moslims geintegreerd zou zijn, waardoor hun normen en waarden niet zo sterk zouden afwijken van de westerse normen en waarden, dan zou het niet meer nodig zijn om meer via wetten af te dwingen. Onder Wilders worden bepaalde wetten strenger dan nodig zou zijn geweest als er voorheen meer aandacht voor de integratieproblematiek was geweest.

Maar monddood maken? Nee, dat denk ik niet. De grens ligt bij oproepen tot geweld. Daarom was hij ook tegen het oppakken van de demonstranten die met de sigarettenpakjes-waarschuwingsteksten hem "ludiek" betitelden als een gevaarlijke extremist.
pi_57193160
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef gronk het volgende:

[..]

Nou, noem eens wat?
Het heeft 5 letters, begint met een F en eindigt op itna. Weet je het nu wel?

pi_57193166
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:03 schreef FOKwa het volgende:

[..]

Streaken.
I´m back.
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:17:00 #187
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57193190
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef FOKwa het volgende:

[..]

Het heeft 5 letters, begint met een F en eindigt op itna. Weet je het nu wel?

En, smartass, wat kan wilders doen *na* fitna wat daar bovenuit stijgt? Hrm?
  Donald Duck held donderdag 6 maart 2008 @ 11:19:15 #188
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57193241
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef gronk het volgende:
En, smartass, wat kan wilders doen *na* fitna wat daar bovenuit stijgt? Hrm?
Mogelijkheden genoeg. Mohammedeurmatten, toiletpapier met koranverzen!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57193394
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef FOKwa het volgende:

[..]

De rechten en plichten in de wet zullen voor de Nederlander veranderen naar een situatie waar met name de moslims het meeste vrijheid zullen moeten inleveren. Dat is het resultaat van pappen en nathouden en decennia lang alles maar toestaan onder het mom van godsdienstvrijheid.

Als het grootste gedeelte van de moslims geintegreerd zou zijn, waardoor hun normen en waarden niet zo sterk zouden afwijken van de westerse normen en waarden, dan zou het niet meer nodig zijn om meer via wetten af te dwingen. Onder Wilders worden bepaalde wetten strenger dan nodig zou zijn geweest als er voorheen meer aandacht voor de integratieproblematiek was geweest.

Maar monddood maken? Nee, dat denk ik niet. De grens ligt bij oproepen tot geweld. Daarom was hij ook tegen het oppakken van de demonstranten die met de sigarettenpakjes-waarschuwingsteksten hem "ludiek" betitelden als een gevaarlijke extremist.
Ja, dat laatste pleit wel voor hem idd. Maar als hij erg veel macht heeft (wat hij nu niet heeft en misschien is hij daardoor mild) en moslims rechten ontneemt, die andere burgers van dit land wel hebben, dan zal een bepaald deel van die andere burgers hiertegen dusdanig sterk ageren en politiek actief worden dat dit hem weleens de macht zou kosten waarmee hij de moslims die rechten afnam. Zal hij dat toelaten?
Verder geef je dus in feite toe dat hij oppositionaire absolutisten (in dit geval moslims) idd het leven zuur zal maken.
Verder stel ik vast dat Wilders niet alleen kamp heeft met oppositionaire absolutisten, maar ook met (zwak) relativisten. Zal hij die (zwak) relativisten eigenlijk ook niet liever de nek omdraaien, denk je?
I´m back.
pi_57193493
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:58 schreef Fyodor het volgende:
Even mijn ergernissen over en visie op dit hele gebeuren samengevat:
En dan plaats Wilders bewust zoiets droogs/lomps op zijn website.
quote:
GEERT WILDERS PRESENTS

F I T N A

COMMING SOON

bron: http://www.fitnathemovie.com/
Dit maakt jullie intellectuelen nog gefrustreerder.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:33:06 #191
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_57193542
Leuke titel van dit deel.
Nu ik net in Turkije ben voor mijn studie,,,,

Al verwacht ik dat ze hier niet zo extreem zullen zijn als in Afghanistan ofzo
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:33:18 #192
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57193546
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Mogelijkheden genoeg. Mohammedeurmatten, toiletpapier met koranverzen!
Da's belediging.
pi_57193551
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dan plaats Wilders bewust zoiets droogs/lomps op zijn website.
[..]

Dit maakt jullie intellectuelen nog gefrustreerder.

Er is maar één intellectueel op Fok! die alles doorleefd heeft en alles doorziet, John, en dat is JohnDope.
I´m back.
pi_57193586
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er is maar één intellectueel op Fok! die alles doorleefd heeft en alles doorziet, John, en dat is JohnDope.
Die hele film interesseert me niet, maar ik vind het prachtig om te zien hoe links intellectueel Nederland zich loopt op te fokken over een film die nog niet eens vertoond is.

En om het feit dat die film van Wilders het bewijs is dat we helemaal niks aan Europa hebben, want dit zijn tijden dat Europa ons zou moeten steunen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57193632
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die hele film interesseert me niet, maar ik vind het prachtig om te zien hoe links intellectueel Nederland zich loopt op te fokken over een film die nog niet eens vertoond is.

En om het feit dat we niks aan Europa hebben, want dit zijn tijden dat Europa ons zou moeten steunen.
Het interesseert mij ook gene ene fuck, ik reageer alleen maar op de rechtse inteeltligentsia van Fok!.
I´m back.
pi_57193891
Die Fitna da movie luidt het einde van de linksekerk cq talibanknuffelaars in.
pi_57194021
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:
Die Fitna da movie luidt het einde van de linksekerk cq talibanknuffelaars in.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_57194031
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het interesseert mij ook gene ene fuck, ik reageer alleen maar op de rechtse inteeltligentsia van Fok!.
Interessante stelling.

Rechts is dom en links is intelligent.
pi_57194092
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, omdat er gedreigd wordt met acties, moeten we de film maar verbieden?
.
Denk je er ook zo over als jij met je kindjes in de opgeblazen metro zit ?
pi_57194108
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Interessante stelling.

Rechts is dom en links is intelligent.
De tijd die rechts verdoet aan de borreltafel, spendeert links met het lezen van een boek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')