Dit, maar dan een iets snellere versiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
welk nummer is dt/ of van wie ?
http://www.2shared.com/file/2983667/750ed57e/In_my_arms.html
dank u wel!
dat is hem! bedankt !quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dit, maar dan een iets snellere versie
Check JoeTjoep even, zoeken op rocky remix bijv, zijn vele versies van...quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:53 schreef RobertVH het volgende:
Laatst gehoord in de kroeg, Het bevatte de rocky theme maar het was niet het orgineel, klonk een stuk moderner, iemand enig idee wie die heeft gemaakt?
right here, right now - fatboy slimquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef NordicBlue het volgende:
Oi, ik ben op zoek naar een stukje muziek dat in de FIA Gala Formula 1 year clip 2007 word gebruikt.
Het begint op 01:07 en eindigt op 02:15
Iemand enig idee hoe dit stuk heet?
me neitherquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:59 schreef Thrilled het volgende:
niet echt veel infoen op sneakerz hoor ik geen liedje met home/hope
aaargh!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:59 schreef Thrilled het volgende:
niet echt veel infoen op sneakerz hoor ik geen liedje met home/hope
rust = dat hij niets zegtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef Thrilled het volgende:
rust? misschien 'thrust'maar met die 2 woordjes kom je niet echt verder.. is het echt een liedje? Geen jingle?
Masters At Work - Work zal wel het origineel zijn... ik weet dat Sidney Samson er een remix van gemaakt heeft...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef ChinChezo het volgende:
Zoek een remix van 'Waiting 4' van Peter Gelderblom. Beetje Erick E-achtig.
Het gaat iets van 'Whaat, whaat ya waiting for, what what ya waiting forrrrrrrr' en vervolgens ook nog 'What what ya rocking in' iets in die trend. Hoorde het v/d zomer op een beach party, tis een beetje Erick E-achtig. Nu ik via Google op dit forum terecht ben gekomen leek het me de perfecte manier om het juiste nr. te vinden! =D
Alvast bedankt.
Jah die is het! Nu nog de juiste remix zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Masters At Work - Work zal wel het origineel zijn... ik weet dat Sidney Samson er een remix van gemaakt heeft...
Het originele nummer is Long Train Running - Doobie Brothersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:57 schreef Hagelkaas het volgende:
Weet iemand van welk nummer deze groove komt?
Klik
Het is oorspronkelijk van een oud nummer (volgensmij van the Doobies?) maar het is gebruikt in een redelijk recent nummer als ik me het goed herinner. Weet iemand welke?
Everybody's Talking - Harry Nilssonquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef -sobriquet het volgende:
Hoe heet dit nummer ook alweer en van wie is het:
http://www.youtube.com/watch?v=eNFshNGmFKI&feature=related
Dat is het A Fine Frenzy met Almost Loverquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:14 schreef xtuned het volgende:
nee dat was t niet.
De clip was ging over een verloren liefde volgens mij.
Zal wel iets van Bob Dylan zijn, I Want You wellichtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:23 schreef tim1981 het volgende:
Gezocht: Engelstalig nummer waarvan het begin lijkt op het nummer Op Fietse van Skik, iemand een idee?
Hee ik denk dat dat I bruise easily - Natasha bedingfield isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:50 schreef trance_fan het volgende:
Hey jongens ik ben op zoek naar een nummer.
Ik weet geen tekst maar heb em 1 keer op tmf gezien.
De clip gaat als volgt:
Je ziet constant 1 vrouw. die heeft op het begin een soort masker van smink (sp?) op. die wordt er dan langzaam af gehaalt. Ik vind het een goed nummer maar ik kan die titel er niet van vinden.
Bij voorbaat dank,
nee dat is em niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:39 schreef in_de_donker het volgende:
[..]
Hee ik denk dat dat I bruise easily - Natasha bedingfield isHoop het voor je
paramore - bisness of misery danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:44 schreef trance_fan het volgende:
[..]
nee dat is em niet.
nog wat extra info.
het nummer is nog geen maand oud denk ik.
Het is zowiezo uit 2008.
bedankt voor het zoeken.
ook een goede maar ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:45 schreef in_de_donker het volgende:
[..]
paramore - bisness of misery dan
dank je dat was em.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef ErwinGH het volgende:
Dit moet Joyze - The unpredictable me zijn.
Groet Erwin.
Variant op Supertramp - Give a little bitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek ook een nummer, namelijk dat nummer uit die reclame van Liga Milk Break.
"I give a little bit....I give a little bit of my life to you.."
Iemand die artiest + nr weet ?
Ik ben er ook geweest, heb net even zitten zoeken, weet het niet zeker, maar was het niet 'I put a spell on you'?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:22 schreef Weopj het volgende:
Ik ben laatst naar een optreden van Stevie Ann geweest, en daar zong ze een cover van Nina Simone, ik weet alleen niet meer welk nummer het was. Weet iemand het hier?
Dat kan sowieso niet, want het origineel is van Screaming Jay Hawkins.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:55 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, heb net even zitten zoeken, weet het niet zeker, maar was het niet 'I put a spell on you'?
http://www.youtube.com/watch?v=SQ9wPJfu5XM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |