Ik wilde eerst zeggen een andere monitor maar als je 't overal ziet is er iets meer aan de hand.quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zie overal 13:37![]()
Nee echt ik maak geen grapjeOp de wekkerradio in de auto..
Moet ik me nu zorgen maken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:31 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen een andere monitor maar als je 't overal ziet is er iets meer aan de hand.
Je fokt teveel, get a lifequote:Op donderdag 6 maart 2008 04:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat is geheel afhankelijk in hoeverre je 't als probleem ziet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Moet ik me nu zorgen maken?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Je gaat er toch onbewust op letten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je fokt teveel, get a life![]()
Maar dat kan ook, om het even welke tijd je ziet, kan een steun betekenen. Mooi toch
Ik had ook zoiets van "Het zal wel"quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Je gaat er toch onbewust op letten.
Bij 14:25 heb je niet zoiets van hé!!![]()
Fok!
grappige site, het is natuurlijk een mooi idee, maar laten we even wel wezen, is het nou niet gewoon zo dat 1.11 nu eenmaal meer opvalt dan 2.49?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef jogy het volgende:
http://www.1111angels.com/ Een site die erover gaat. Ik heb het ook weleens gehad. Maar heb me er nooit in verdiept.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef www.nova555.com het volgende:
Hoi, mijn inziens is hier sprake van 2 verschijnselen.
1: 11:11
2: Het zien van "mooie" tijden op "toevallige" moment.
Het tweede is een leuk iets, van jouzelf naar jezelf wat je kunt gebruiken als leuk weetje. Niet te veel aan vastklampen, maar het is toch leuk als je kind wordt geboren net wanneer je km teller in je auto op 55555 staat? Of dat je een sms krijgt van je baas om 12:12 dat je het goed doet en meer loon krijgt?
Het 1ste is een wat minder leuk iets. 11:11 is een mind control programma op spirit niveau.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:57 schreef Spellmeista het volgende:
Het grappige van het hele verhaal is en wat ik ook zo tegenkom op internet:
de galactic center alignment zal op 11:11, 21 december 2012 plaatsvinden in het milky way galaxy.
Als je om mijn mening zou vragen, zou ik zeggen dat er dan een soort balans gaat komen welke betrekking heeft op alles.
Veel zal duidelijk worden als de parallele werelden die als een ketting naast elkaar geregen zijn dezelfde krachtige uitwerking zullen hebben. Immers: je verandert niet de uitkomst van de film, je verandert echter wel het verhaal in de film(je eigen film).
I.m.o. komt er een bewustzijnsverandering. Ik denk dat dit dan volop in het nieuws is en dat er veel meer staat te gebeuren dan alleen maar een conjuctie.
13.0.0.0.0 (overgangsfase)heeft ook te maken met:
August 11, 1999 Unieke totale zonneverduistering.
datum: augustus 11th
tijd: 11:11 am
pad: 111 kilometers lengte
Bewust van klokkijken? De reden dat 11.11 opvalt is dat het vier enen achter elkaar zijn. 12.34 valt ook op. 22.22 valt ook op. 00.00 valt ook op.quote:Veel mensen raakten toen voor het "eerst" bewust naar mijn mening. Ditzelfde is wrm jij op de klok kijkt en 11:11 opvalt.
Dat betekent dat je te vaak op de klok kijkt, simpel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zie tegenwoordig het nummer 11.11 veel. op klokken en op andere dingen.
Mensen weten wat dat betekend? Of zijn er nog mensen die dit ook vaak zien?
Hij begon om 11:10 uur: HOPPA! http://home.hccnet.nl/h.van.hoof/henk/eclips99.htmquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef PMK111 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat dit hele forum een samenzwering is van mensen die mij gek willen maken door te doen alsof ze allemaal verstandelijk gehandicapt zijn. HET LUKT.
Maar ik heb even wat informatie voor je opgezocht, en de zonsverduistering was niet om 11.11, maar om 10.26 volgens http://www.astro.oma.be/INFO/ecl1_nl.html . Daarnaast zijn er heel veel verschillende tijdzones, het is niet overal één tijd...... En wtf betekent 'pad: 111 kilometers in lengte' ?
Ik vraag jullie om 10 seconden rationeel na te denken over jullie geloof in de 'betekenis' van een klok die op 11.11 staat. Als jullie dan nog steeds geloven wat jullie nu geloven dan geef ik op.
Nog een editje:
[..]
Bewust van klokkijken? De reden dat 11.11 opvalt is dat het vier enen achter elkaar zijn. 12.34 valt ook op. 22.22 valt ook op. 00.00 valt ook op.
nee dat wordt er niet gezegd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat betekent dat je te vaak op de klok kijkt, simpel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:21 schreef jogy het volgende:
En gister had ik eerst op mijn mediaspeler die een uur achterloopt 11:11, daarna op mijn pc, ook had ik 15:15 en 17:17 voor mijn snufferd en thuis kreeg ik ook nog even 18:18 op mijn bord.
Blijkbaar geloven dus heel veel mensen dat op die datum er iets ingrijpends gaat gebeuren. Ik wil graag om geld wedden met al die mensen dat er niks gaat gebeuren. Dat ga ik echt voor elkaar proberen te krijgen. Moet ik eerst een paar van die knakkers in het echt leren kennen. Maar ja ik heb nog een paar jaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef Spellmeista het volgende:
nee we komen er wel achter op 21 december 2012..wordt nog lachen denk ik..
Nee, het is niet zo dat er plotseling op die dag iets ingrijpends gebeurt volgens die mensen maar dat er in de aanloop naar 2012 heel veel dingen gaan gebeuren met het hoogtepunt rond die datumquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:50 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Blijkbaar geloven dus heel veel mensen dat op die datum er iets ingrijpends gaat gebeuren. Ik wil graag om geld wedden met al die mensen dat er niks gaat gebeuren. Dat ga ik echt voor elkaar proberen te krijgen. Moet ik eerst een paar van die knakkers in het echt leren kennen. Maar ja ik heb nog een paar jaar.
Verrek, dat is ook zo met 3 juni 2009 !quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat er plotseling op die dag iets ingrijpends gebeurt volgens die mensen maar dat er in de aanloop naar 2012 heel veel dingen gaan gebeuren met het hoogtepunt rond die datum.
Meer rare dingen dan normaal dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verrek, dat is ook zo met 3 juni 2009 !
Er gebeuren dingen in de aanloop en dan als hoogtepunt 3 juni 2009 !
Wat is er in 2012?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:27 schreef Spellmeista het volgende:
ja, jogy, maar uitsluiten dat het er niet mee te maken heeft kan je ook niet
net of jijzelf wel ff alle antwoorden klaar hebt over 2012 en .. of jou gedachtengang niet misplaatst zou zijn ??
Er zijn een hoop mensen die beweren dat er dan ergens iets gebeurt omdat een stel lui van duizenden jaren geleden geen zin had om een eeuwigdurende kalender te maken !quote:
Ik weet nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:27 schreef Spellmeista het volgende:
ja, jogy, maar uitsluiten dat het er niet mee te maken heeft kan je ook niet
net of jijzelf wel ff alle antwoorden klaar hebt over 2012 en .. of jou gedachtengang niet misplaatst zou zijn ??
En dat geloof ik nog steeds, ik voel dat en misschien is dat iets van alle tijden maar zijn mensen zich er nu bewuster van. Ik heb het razend druk maar ik voel dat er iets staat te veranderen op alle vlakken. Globaal, maar ook qua bewustzijn en dat is nu al bezig. Kijk naar de protesten naar China, ok, er word niet direct iets mee gedaan maarrrrrrr mensen zijn zich bewust van de wantoestanden daar. We zijn bezig met zijn allen om bewuster te worden van de echte problemen en dat gaat traag. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat er plotseling op die dag iets ingrijpends gebeurt volgens die mensen maar dat er in de aanloop naar 2012 heel veel dingen gaan gebeuren met het hoogtepunt rond die datum.
En precies datzelfde dachten mensen 400 jaar geleden ook, en 1200 jaar geleden ook : er gebeurde van alles, maar ze waren er zich steeds bewuster van.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat geloof ik nog steeds, ik voel dat en misschien is dat iets van alle tijden maar zijn mensen zich er nu bewuster van. Ik heb het razend druk maar ik voel dat er iets staat te veranderen op alle vlakken. Globaal, maar ook qua bewustzijn en dat is nu al bezig. Kijk naar de protesten naar China, ok, er word niet direct iets mee gedaan maarrrrrrr mensen zijn zich bewust van de wantoestanden daar. We zijn bezig met zijn allen om bewuster te worden van de echte problemen en dat gaat traag. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.
Aha, je voelt 't gewoon..quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat geloof ik nog steeds, ik voel dat en misschien is dat iets van alle tijden maar zijn mensen zich er nu bewuster van. Ik heb het razend druk maar ik voel dat er iets staat te veranderen op alle vlakken. Globaal, maar ook qua bewustzijn en dat is nu al bezig. Kijk naar de protesten naar China, ok, er word niet direct iets mee gedaan maarrrrrrr mensen zijn zich bewust van de wantoestanden daar. We zijn bezig met zijn allen om bewuster te worden van de echte problemen en dat gaat traag. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik heb precies hetzelfde gevoel ( veranderingen op alle vlakken en ook qua bewustzijn , alsof de wereld nu op zijn kop staat ) en dat was zo sterk dat ik zelfs nog weet wanneer ik dat gevoel kreeg en dat was eind december 2005 vlak voor nieuwjaar .quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jahaaa, maar ik zie het nu ongeveer 30% van de tijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:18 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, dat is wat hersenen doen he : patronen herkennen.
Je moet eens opletten, je kunt in wolken ook gezichten zien !
Ja maar je weet toch dat hersenen totaal onbetrouwbaar zijn en we ons gelukkig mogen prijzen dat we niet spontaan in de sloot flikkeren als we over straat lopen. [/sarcasme]quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef Summers het volgende:
En als de hersenen oa gemaakt zijn om patronen te herkennen en iemand herkent een patroon in dubbele getallen, dan werken de hersenen dus naar verwachting .
Echt wel , om te eten Hmmmmmmmmm ... !quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:48 schreef Loppe het volgende:
een vrouw hoort altijd in de keuken, niet?
Dat topic komt uit 2004 , dat zie ik toch niet meer in de lijst staan .quote:
versusquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Jahaaa, maar ik zie het nu ongeveer 30% van de tijd.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef jogy het volgende:
Gewoon toeval, je ziet spoken.
Ik steek mijn kop een kwartier in een brandende openhaard als je dat andere topic serieus bedoelde. nofi verder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |