*herkent*quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
is dat als ik op een willekeurige avond naar de klok kijk, het opvallend vaak 22.22 uur is. Dit heb ik nu al jaren. Heeft iemand anders dit soms ook, of kijk ik alleen om de 24 uur toevallig naar de klok?
Ik heb dat ook, niks bijzonders, soms tot wel 3 keer per dag..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Soul het volgende:
Ken iemand die dit ook had met de tijd 16:16.
Echt bizar zovaak als hij dat had...
precies dat was ook mijn gedachte aangezien ik het met vele combinaties doe !quote:Ik denk dat wij onbewust een klok hebben die net zo goed meedraaid als elke andere klok. Zo kan ik bijvoorbeeld dagelijks 5 min, voordat mijn wekker gaat wakker worden.. weird!
Ik heb het eigenlijk met alle tijden ná 20:20quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
is dat als ik op een willekeurige avond naar de klok kijk, het opvallend vaak 22.22 uur is. Dit heb ik nu al jaren. Heeft iemand anders dit soms ook, of kijk ik alleen om de 24 uur toevallig naar de klok?
Ik dus ook! Best wel vaak ... en ik kijk niet eens zo vaak naar m'n Windows klokkie, maar opvallend vaak is het 13:37.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
Een vriend van me had dat bij de tijd 13.37
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo laten engelen aan je merken dat ze over je waken.....
Haha!!!! Ja man, God bestaat échtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo laten engelen aan je merken dat ze over je waken.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |