quote:wat een drama zijn dat altijd.
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Tong-neppertquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:15 schreef House-Musik het volgende:
Je moet ook geen psst meisje zeggen maar gewoon hey/hoi whatever
ze zijn tegenwoordig nogal hebberig hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
een breezer is tegenwoordig ook niet meer genoeg
nquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Tong-neppert!
Ik dacht dat Tong gereageerd had in mijn topic
Arme jij, helemaal gedesillusioneerdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Tong-neppert!
Ik dacht dat Tong gereageerd had in mijn topic
HEE SLET, NEUKUH?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:15 schreef House-Musik het volgende:
Je moet ook geen psst meisje zeggen maar gewoon hey/hoi whatever
Je roept gewoon:quote:
link?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:52 schreef Knevelt het volgende:
terechte lemming
Hier, lapzjwanzquote:
en ik ben er trots opquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef P8 het volgende:
[..]
en ik ben er trots op![]()
en ik bedankt jou lekker niet, maar die andere die wel de link geeft wel
Bedankt ander persoon!
Idd, leuke!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:13 schreef G.Fawkes het volgende:
goede lemming!
Buig!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef P8 het volgende:
[..]
en ik bedankt jou lekker niet, maar die andere die wel de link geeft wel
Bedankt ander persoon!
Doe het dan meteen de goede oldskool way!quote:
Kijk deze is beterquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
16 jarige meisjes die uitgaan in de clubs, die doen alsof ze alle boys playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die meisje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kijk deze is beter![]()
Heb je nog een linkje naar het origineel toevallig?
Heh? die zin klopt niet helemaal en ik snap je dus ook niet...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Little_Angel het volgende:
Dat meisje op die foto is volgens mij breathteaking van dit forum?
Breathtaking is een user hier op het forum en dat meisje in de OP is zij geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Heh? die zin klopt niet helemaal en ik snap je dus ook niet...
Dan weet ik hoe ik jou moet versieren in de club... gewoon met een clownsneus opquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha. oke, ik geef het eerlijk toe, ik kan erom lachen
Als ze me met zoveel humor zouden benaderen in de kroeg nam ik dat drankje met alle liefde aan hoor.
Zou je denken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Breathtaking is een user hier op het forum en dat meisje in de OP is zij geloof ik.
O zo, dat ik dat niet zagquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Breathtaking is een user hier op het forum en dat meisje in de OP is zij geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |