Is 'ie niet gewend.quote:Op zondag 16 maart 2008 08:08 schreef 9christensen het volgende:
wat een gezeur. hele wedstrijd uitgefloten zegt ie
Ik neem aan dat hij dat niet met opzet doet, dan vind ik het ook onzin om iemand uit te fluiten. Juist als spelers slecht voetballen hebben ze een steuntje in de rug nodig. Was d'r ook altijd trots op dat wij supporters waren die ook achter het team bleven staan als het even slecht ging. Hij geeft verder toe dat hij slecht gespeeld heeft, het is de verslaggever die door blijft drammen over de supporters.quote:Op zondag 16 maart 2008 08:35 schreef Merson het volgende:
Wat een stom interview, Wout Brama is ongeveer een half uur lang overdreven fanatiek toe gezongen.
En ook El Ahmadi werd nog even toegezongen, maar toen stond hij al in de catacombe. En als je zo belabberd speelt, dan moet je je gewoon even diep schamen en niet zeuren over wat je aan de supporters hebt...
Maar het was wel een erg leuke wedstrijd. Veel fouten.
quote:Waar rook is, is vuur zo zegt een oud-Hollands gezegde. De rook komt deze dagen uit Australië.
Ten eerste zou Twente in de markt zijn voor Robbie Kruse. Deze Australische vleugelflitser speelt aan de rechterkant.
De 19-jarige komt momenteel uit voor Queensland Roar en de Olympische Socceroos.
Volgens verschillende media zou hij op een stage komen, maar VI denkt zelfs dat hij al vastgelegd is.
De man op de foto zorgt voor de laatste geruchten uit The land Down Under.
Spits Bruce Djite van Adelaide United wordt in verband gebracht met onze trots. Tegenover FourFourTwo ontkent Djite echter dit gerucht. De spits die speelgerechtigd is voor Ivoorkust, Togo, Australië en de Verenigde Staten is een vast onderdeel van de jonge Socceroos.
Grolsch voor iedereen, 9christensen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, 9christensen.
Denk (hoop) dat we gaan winnen, anders kun je de top 5 weer in de koelkast zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, zondag komt Ajax op bezoek. Wat voor gevoel hebben jullie over deze wedstrijd? Ik vrees een lucky ajax die in de 3e minuut van de extra tijd nog even gelijk maakt of wint
Bedankt he.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, 9christensen.
Kom hier maar in Enschede, krijg je Grolschquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grolsch voor iedereen, 9christensen?
Of zit ie ok nog opt saxionquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Bedankt he.
[..]
Kom hier maar in Enschede, krijg je Grolsch
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Vriendelijk verzoek om de competitie te beslissen zondag. Helpen wij jullie een handje met 3 punten tegen Groningen.
Deal?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wat mij part wel!, En hopen dat jullie kampioen zijn bij de één na laatste wedstrijdwant dan maken wij ook nog behoorlijke kans bij jullie in eindhoven
Over wie hejt?quote:
Hopen dat ie hem gek maaktquote:
Ik blijf het een rare zaak vinden. In elk geval mooi dat hij morgen gewoon mee kan doen.quote:Twente niet akkoord, Douglas tegen Ajax inzetbaar
22/03/2008 16:02
Douglas hangt een straf boven het hoofd voor een vermeende overtreding in het uitduel met AZ. Met het verwerpen van een schikkingsvoorstel kan FC Twente zondag tegen Ajax gewoon een beroep doen op de Braziliaan.
De aanklager van KNVB legde vrijdag een voorstel van drie duels, waarvan één voorwaardelijk, neer in Enschede. Douglas zou eind februari in Alkmaar een slaande beweging hebben gemaakt die niet tijdens het duel onopgemerkt was gebleven. Vermeend slachtoffer Moussa Dembélé meldde na afloop van een elleboogstoot niet te hebben gemerkt.
Op basis van de videobeelden werd een onderzoek begonnen. FC Twente kan zich niet vinden in de voorgestelde straf en laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie. Met deze stap voorkomen de Tukkers dat Douglas zondag in Enschede verstek moet laten gaan.
Vi.nl
KNVB is gewoon flink eigenwijs, niks nieuws aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik blijf het een rare zaak vinden. In elk geval mooi dat hij morgen gewoon mee kan doen. [ afbeelding ]
heeujj dat gaat de goede kant opquote:19.30 uur: TUSSENSTANDEN
sc Heerenveen 1 Roda JC 3
PSV + 2 FC Groningen 0
Ik heb er een hard hoofd in vooral van NAC.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:57 schreef KingOfPop het volgende:
Groningen en NAC gaan buiten de top5 vallen.
Feyenoord thuisquote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef Solstice het volgende:
NAC is wel erg constant ja. En hebben geloof ik een lichter programma dan ons. Toch denk ik dat het NAC en Groningen moeten worden, als Twente in de top5 wil eindigen. Heerenveen heeft een te goed team om d'rbuiten te vallen.
Iets makkelijker schema denk ik, PSV misschien al kampioen tegen die tijd...quote:
Dat geloof ik niet zo, Groningen en Heracles uit winnen we niet zo snel, Feyenoord thuis een kans en NEC moet te doen zijn....quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef Boomlaars het volgende:
NAC pakt nog een punt of 10 (NEC, Heracles, Groningen 7 of 9 punten en Feyenoord moet ook te doen zijn)
Ajax Heerenveen NAC eindigen sowieso in de top 5, de strijd zit hem vooral tussen Feyenoord, Twente en Groningen
Ja, want NAC is niet te stoppen de laatste wekenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef Boomlaars het volgende:
NAC pakt nog een punt of 10 (NEC, Heracles, Groningen 7 of 9 punten en Feyenoord moet ook te doen zijn)
Ajax Heerenveen NAC eindigen sowieso in de top 5, de strijd zit hem vooral tussen Feyenoord, Twente en Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |