W.O.A. ? Dan zit je verkeerd: Wacken 2008quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:56 schreef Coiler het volgende:
Wacken?
Of nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:44 schreef HPayne het volgende:
Volgend jaar de Lowlands-reeks later openen, hoeven we ook niet zo lang te wachten op de namen...
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
W.O.A. ? Dan zit je verkeerd: Wacken 2008
Dat lijkt me vrij duidelijk!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
Gerucht! Fanfara Tirana.
12.aug.2008 Mescolanze Festival Roveretto Roveretto (ITALY)
14.aug.2008 SZIGET Festival Budapest (HUNGARY)
15.aug.2008 Holland (TBC) TBA (HOLLAND)
16.aug.2008 Holland (TBC) TBA (HOLLAND)
17.aug.2008 Holland (TBC) TBA (HOLLAND)
22.aug.2008 Holland TBA (HOLLAND)
23.aug.2008 Spain (TBC) TBA (SPAIN)
23.jan.2009 Enschede Enschede (HOLLAND)
24.jan.2009 Arnhem Arnhem (HOLLAND)
Afgelopen keer was laatste keer Kees van Hondt dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2008 20:56 schreef Longmen het volgende:
Doe dan ook Shantel maar.
en een afterparty van Kees van Hondt natuurlijk, met Balkan beats
Vorig jaar was de afscheidstoernee ja, maar dan komt hij toch gewoon als DJ Gustav?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Afgelopen keer was laatste keer Kees van Hondt dacht ik
Strak planquote:Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was de afscheidstoernee ja, maar dan komt hij toch gewoon als DJ Gustav?
maakt niet uit hoe hij komt, als hij er maar isquote:Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was de afscheidstoernee ja, maar dan komt hij toch gewoon als DJ Gustav?
Paar jaar terug was WT ook op Lowlands, vond het toen wel vet.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:31 schreef Reddiablo het volgende:
Wihin Temptation doet trouwens het VP van Iron Maiden op het TT circuit in Assen.
Lijkt mij dat WT dan ook op Lowlands kan staan.
Tenzij Lowlands natuurlijk terecht bepaalt dat WT veels te saai is voor Lowlands.
Goed idee.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef Reddiablo het volgende:
DRIVE-BY TRUCKERS
dinsdag 12 augustus 2008
Voorverkoop vanaf zaterdag 15 maart
in de Paradiso, hmmmm...... ook op Lowlands dan maar?
neequote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef Reddiablo het volgende:
Lenny Kravitz?? Zou ook nog kunnen
Dan ga ik er aan enken m'n kaartje weer te verkopenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef Reddiablo het volgende:
Lenny Kravitz?? Zou ook nog kunnen
oh noes!!11!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:31 schreef Reddiablo het volgende:
Wihin Temptation doet trouwens het VP van Iron Maiden op het TT circuit in Assen.
Neequote:Lijkt mij dat WT dan ook op Lowlands kan staan.
ik hoop dat die gedecideerdheid zo terecht is, maar ja...quote:
14-8 WT in Israelquote:
YESSSSSSS!!!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef Reddiablo het volgende:
OFFICIEEL: VOLBEAT
http://www.volbeat.dk/pages/shows.html
Volbeat op de 16e
Ik las voetbal en vroeg me af wat ik in een voetbaltopic deedquote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef Reddiablo het volgende:
OFFICIEEL: VOLBEAT
http://www.volbeat.dk/pages/shows.html
Volbeat op de 16e
Prachtig toch? Rustig moment op het terrein als iedereen bij de Alpha staat. Was vorig jaar ook bij de Kaiser Chiefs. Heerlijk rustig op het terrein.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan ga ik er aan enken m'n kaartje weer te verkopen
Dat komt uit de dikke duim van "Back to Lowlands" gezogen. Toegegeven, het zijn goede kanshebbers maar niet bevestigd. Laat ze eerst maar eens met een bron komen (zoals bij Volbeat).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met de bands die hier als "bevestigd" staan?
Dat zijn:
Asakusa Jinta
Blood Red Shoes
Claw Boys Claw
Hot Chip
Jeremy's
Killswitch Engage
Korpiklaani
Leaf
Ripchord
The Hoosiers
The National
The Tellers
Thunderheist
Tunng
Vampire Weekend
Yeasayer
ja ik las dus ook net hierboven: voetbal is tofquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:01 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik las voetbal en vroeg me af wat ik in een voetbaltopic deed![]()
Ik ken het alleen van naam, maar als het metal is is het niet mijn smaak
hahaha nee ik schaam me er ook niet voor dat ik het leuk vindquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het kennen en leuk vinden is niet erg hoor, is zelfs vrij normaal, getuige ook de 2 uitverkochte concerten in de Melkweg de afgelopen maanden en de reacties op Fields of Rock vorig jaar.
Ik ook!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:32 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja ik las dus ook net hierboven: voetbal is tof![]()
Excuses.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Niet weer die onzin van Back to Lowlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
Lenny Kravitz, Within Temptation en Live. Ik vind jouw kansmakers niet zo wenselijk en geloofwaardig. Hoe kom je aan je info, of is het gewoon giswerk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:10 schreef Reddiablo het volgende:
zeer goed mogelijk
Live
(helaas)
oh, en Travis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |