Ok, misschien even de OP bijwerken enzo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef nipeng het volgende:
In het oude verder.
Mergen heeft weinig zin aangezien hier inhoudelijk weinig staat.
Dat is in Duitsland officieel niet toegestaan. Ik hoor wel eens verhalen van mensen die met de bus zijn gegaan en vervolgens door de Polizei gefouilleerd, maar zelf heb ik daar eigenlijk nog weinig last van gehad. Vorig jaar ook gewoon zonder problemen lekker een jointje gerookt in de Biergarten op Wacken. Je wordt wel gefouilleerd als je het festival terrein opgaat, maar volgens mij kun je zelfs daar zonder problemen wel wat mee naar binnen smokkelen mocht je het willen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:01 schreef Coiler het volgende:
[..]
Ok, misschien even de OP bijwerken enzo.
Zijn er meer mensen die met de bus gaan, zoals van Bock-tours? En hoe zit het met het meenemen en nuttigen van hollandse kruiden?
schaam je diep..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef Strychnine het volgende:
Avantasia!
Waar, wat, wanneer, hoe? Heb nog nooit van Wacken gehoord, kan het wel gaan Googelen maar het is misschien wel iets wat in de OP kan worden gezet
Edit: ah, Duitsland, grootste metal muziek festival, etc.
Dat ik daar nog nooit van gehoord heb
Maarja, ben ook niet zo'n onwijze festivalganger
Waar kan je die stelen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:30 schreef Jboog het volgende:
aanwezig... met vip/backstage kaarten
Ik vind het persoonlijk het mooiste festival waar ik geweest ben en ik heb toch wel redelijk wat festivals bezocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef Coiler het volgende:
... niet dat veel mensen er iets om geven, aan de populariteit van het topic te zien.
Is het echt zo'n saai festival, waar niks over te bespreken valt?
Ja, je moet de trein naar Itzehoe nemen, en daar staan 'Wacken-bussen" die zijn gratis op vertoon van het toegangskaartje (geloof ik, pin me er niet op vast).quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef ThE_ED het volgende:
Geloof dat je dan met de trein tot dat stadje vlak bij Wacken gaat (Itzenhoe ?) en vanaf daar met de bus, ofzo.
Maar dat moet ik dus ook nog uitzoeken als ik dit jaar geen ride heb.
net alsof je voor je lol met zo'n bus mee gaat, als je niet naar het festival gaatquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ja, je moet de trein naar Itzehoe nemen, en daar staan 'Wacken-bussen" die zijn gratis op vertoon van het toegangskaartje
"hey wat is dat? cool een gratis bus!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
net alsof je voor je lol met zo'n bus mee gaat, als je niet naar het festival gaat
en dan een uur in de rij staan en erachter komen dat je niet van metal houdtquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"hey wat is dat? cool een gratis bus!"
Zonder kaartje kun je ook gewoon in de biergarten hangen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
net alsof je voor je lol met zo'n bus mee gaat, als je niet naar het festival gaat
Ik ben alle keren dat ik ben geweest, de éérste dag dat ik het campingterrein op kwam rijden gevraagd naar mijn toegangskaartje. 't zal wel mogelijk zijn, maar niet vanzelfsprekend dat je tot de beergarten komt zonder kaartje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder kaartje kun je ook gewoon in de biergarten hangen natuurlijk.
klopt. toen ik vorig jaar met de auto het terrein op kwam rijden werd ons gevraagd naar het ticketquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:27 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik ben alle keren dat ik ben geweest, de éérste dag dat ik het campingterrein op kwam rijden gevraagd naar mijn toegangskaartje. 't zal wel mogelijk zijn, maar niet vanzelfsprekend dat je tot de beergarten komt zonder kaartje.
Als je de camping op gaat met een auto inderdaad, maar je hoeft natuurlijk niet op de camping te staan. Er zijn ook gewoon dagkaarten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:27 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik ben alle keren dat ik ben geweest, de éérste dag dat ik het campingterrein op kwam rijden gevraagd naar mijn toegangskaartje. 't zal wel mogelijk zijn, maar niet vanzelfsprekend dat je tot de beergarten komt zonder kaartje.
Ik en mijn vriend hadden al kaartjes vóór de kerst, maar 2 vrienden wilden alsnog wel mee. dus ik nogmaals via metaltix bestellen zondag, nou ja, ik krijg mijn geld op dinsdag, dus ik aangeven bij de bank dat ze het dinsdag af mogen schrijven, krijg ik gister een mailtje dat mijn betaling wel vóór de 20ste binnen moet zijn, anders vervalt mijn reservering. Hoe lang doet een 'buitenlandse' betaling erover?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Coiler het volgende:
Kut, ik heb eergister een busreis + entreekaartjes besteld bij Bock-tours en nu is het SOLD OUT!
Ik heb heb wel een bevestiging van de boeking, maar nog niks betaald... Ik hoop dus dat ze die kaartjes nog hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |