Ok, misschien even de OP bijwerken enzo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef nipeng het volgende:
In het oude verder.
Mergen heeft weinig zin aangezien hier inhoudelijk weinig staat.
Dat is in Duitsland officieel niet toegestaan. Ik hoor wel eens verhalen van mensen die met de bus zijn gegaan en vervolgens door de Polizei gefouilleerd, maar zelf heb ik daar eigenlijk nog weinig last van gehad. Vorig jaar ook gewoon zonder problemen lekker een jointje gerookt in de Biergarten op Wacken. Je wordt wel gefouilleerd als je het festival terrein opgaat, maar volgens mij kun je zelfs daar zonder problemen wel wat mee naar binnen smokkelen mocht je het willen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:01 schreef Coiler het volgende:
[..]
Ok, misschien even de OP bijwerken enzo.
Zijn er meer mensen die met de bus gaan, zoals van Bock-tours? En hoe zit het met het meenemen en nuttigen van hollandse kruiden?
schaam je diep..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef Strychnine het volgende:
Avantasia!
Waar, wat, wanneer, hoe? Heb nog nooit van Wacken gehoord, kan het wel gaan Googelen maar het is misschien wel iets wat in de OP kan worden gezet
Edit: ah, Duitsland, grootste metal muziek festival, etc.
Dat ik daar nog nooit van gehoord heb
Maarja, ben ook niet zo'n onwijze festivalganger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |