quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef On het volgende:
Enthousiasterr dan nooit naar een festival ga.
Tja ik vind het prima. Als het maar niet ten koste gaat van een goede act én ik er maar niet naartoe hoefquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef On het volgende:
panic at the disco zal ook wel komen omdat ze een nieuw album hebben trouwens.
Ik denk niet dat ik het ooit meer eens ga zijn met iemandquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vind het prima. Als het maar niet ten koste gaat van een goede act én ik er maar niet naartoe hoef
Doel je op iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ooit meer eens ga zijn met iemand
ene Peace Man! ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doel je op iemand in het bijzonder?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef On het volgende:
ik pas ook liever ja.
wat ik wel zou willen zien is:
Isis, Jesu, Mogwai, Aphex Twin, Portishead, Soulwax en Interpol.
Niet teveel gevraagt hoop ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
Hoopt in elk geval op Black Rebel Motorcycle Club, Guillemots, Portishead, I am Kloot, Sons and daughters. Verder zie ik het wel. Er zal zat moois en zat minder moois komen...
Ach als je wat ouder bent, zul je me wel snappenquote:
Aandachtshoerquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als je wat ouder bent, zul je me wel snappen![]()
![]()
Zie daar! Je bent alweer een paar minuten ouder en het verstand begint al te komen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie het als een compliment![]()
Je last.fm is trouwens
Dus eerst zeg ik dat ik het 100% met je eens bent, dan noem je me onverstandigquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie daar! Je bent alweer een paar minuten ouder en het verstand begint al te komen!![]()
Ow verrek ik zie nu pas dat ik jouw eerste post in dit verband verkeerd gelezen hebquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus eerst zeg ik dat ik het 100% met je eens bent, dan noem je me onverstandigen dan moet ik je complimenten geven om m'n muziek leeftijd op te hogen?
je vergeet daft punkquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef On het volgende:
ik pas ook liever ja.
wat ik wel zou willen zien is:
Isis, Jesu, Mogwai, Aphex Twin, Portishead, Soulwax en Interpol.
Niet teveel gevraagt hoop ik.
Ik vergeef het je, maar alleen omdat Radiohead op 1 in je last.fm staat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow verrek ik zie nu pas dat ik jouw eerste post in dit verband verkeerd gelezen heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de jaren wordt een leesbril nodig zo blijkt...![]()
Gelukkig maar.... ik maakte me al zorgenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, maar alleen omdat Radiohead op 1 in je last.fm staat.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef AMDB het volgende:
Ik hoop op The Last Shadow Puppets, Franz Ferdinand, Muse, Daft Punk, Kings of Leon, Interpol, Wolfmother, Radiohead, The Prodigy, The Chemical Brothers en dEUS.
Dat was zo slecht de laatste x.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef On het volgende:
panic at the disco zal ook wel komen omdat ze een nieuw album hebben trouwens.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat Onzin veruit het best lopende forum is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:06 schreef crossover het volgende:
Wat is dat toch, waarom geilt heel FOK! toch zo op Radiohead
baggybroeken gekkigheid?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:07 schreef Luni het volgende:
Zag dat Madness op het Sonar Festival staat, die mogen ook best komen.
Een mutant met boven op z'n nek een radio ipv hoofd.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:07 schreef Luni het volgende:
Zag dat Madness op het Sonar Festival staat, die mogen ook best komen.
Ik ga.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:22 schreef Myster_E het volgende:
Is er geen lijst met users die definitief/misschien gaan?
Ik ga na een afwezigheid van 5 jaar(2002, 2003) eindelijk weer. [ afbeelding ]
Ik ookquote:
om aan te vullen....quote:Gaan:
ondeugend
Peaceman
Diaan73
Misschien:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |