quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef On het volgende:
Enthousiasterr dan nooit naar een festival ga.
Tja ik vind het prima. Als het maar niet ten koste gaat van een goede act én ik er maar niet naartoe hoefquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef On het volgende:
panic at the disco zal ook wel komen omdat ze een nieuw album hebben trouwens.
Ik denk niet dat ik het ooit meer eens ga zijn met iemandquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vind het prima. Als het maar niet ten koste gaat van een goede act én ik er maar niet naartoe hoef
Doel je op iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ooit meer eens ga zijn met iemand
ene Peace Man! ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doel je op iemand in het bijzonder?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef On het volgende:
ik pas ook liever ja.
wat ik wel zou willen zien is:
Isis, Jesu, Mogwai, Aphex Twin, Portishead, Soulwax en Interpol.
Niet teveel gevraagt hoop ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
Hoopt in elk geval op Black Rebel Motorcycle Club, Guillemots, Portishead, I am Kloot, Sons and daughters. Verder zie ik het wel. Er zal zat moois en zat minder moois komen...
Ach als je wat ouder bent, zul je me wel snappenquote:
Aandachtshoerquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als je wat ouder bent, zul je me wel snappen![]()
![]()
Zie daar! Je bent alweer een paar minuten ouder en het verstand begint al te komen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie het als een compliment![]()
Je last.fm is trouwens
Dus eerst zeg ik dat ik het 100% met je eens bent, dan noem je me onverstandigquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie daar! Je bent alweer een paar minuten ouder en het verstand begint al te komen!![]()
Ow verrek ik zie nu pas dat ik jouw eerste post in dit verband verkeerd gelezen hebquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus eerst zeg ik dat ik het 100% met je eens bent, dan noem je me onverstandigen dan moet ik je complimenten geven om m'n muziek leeftijd op te hogen?
je vergeet daft punkquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef On het volgende:
ik pas ook liever ja.
wat ik wel zou willen zien is:
Isis, Jesu, Mogwai, Aphex Twin, Portishead, Soulwax en Interpol.
Niet teveel gevraagt hoop ik.
Ik vergeef het je, maar alleen omdat Radiohead op 1 in je last.fm staat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow verrek ik zie nu pas dat ik jouw eerste post in dit verband verkeerd gelezen heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de jaren wordt een leesbril nodig zo blijkt...![]()
Gelukkig maar.... ik maakte me al zorgenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, maar alleen omdat Radiohead op 1 in je last.fm staat.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef AMDB het volgende:
Ik hoop op The Last Shadow Puppets, Franz Ferdinand, Muse, Daft Punk, Kings of Leon, Interpol, Wolfmother, Radiohead, The Prodigy, The Chemical Brothers en dEUS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |