Kut club met heerlijk voetbalquote:
Juist. Ik vrees alleen dat die kutzeeuw niet zo gaat spelen. Maar goed, we wachten het af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging vorig jaar uitstekend, bij voorsprong Tom de Mul erin en nu gewoon Leonardo!![]()
Slag op middenveld win je in die uitwedstrijden beter met een 4-1-2-1-2 dan met een 4-3-3.
4-3-3 met tien zoals we de laatste weken speelden, is zelfmoord bij PSV ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Ik vrees alleen dat die kutzeeuw niet zo gaat spelen. Maar goed, we wachten het af.
Why not?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:
argh, zondag misschien niet naar eindhoven
Een spurs fanquote:
Niet toegestaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bier etc meenemen in de trein/bus naar uitwedstrijden?
bus = grolsch kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bier etc meenemen in de trein/bus naar uitwedstrijden?
Ze hebben soms wel ander bier dan Grolsch hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
bus = grolsch kopen![]()
Trein mag je volgens mij niks mee, misschien broodje ofzo
Deze wedstrijd is uitverkocht voor Ajax supporters (wel uitverkocht dus)
Negen van de tien keer zelfs Heineken, en anders is optie B altijd nog Amstel, geloof ik. Wel zit ik op een of andere manier altijd in een bus waar ze geen chips hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel ander bier dan Grolsch hoor
Ik heb ook nog nooit chips gehad, bij NAC uit hadden we niet eens bier omdat we maar 10 minuten moesten, gierige hondenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zelfs Heineken, en anders is optie B altijd nog Amstel, geloof ik. Wel zit ik op een of andere manier altijd in een bus waar ze geen chips hebben.
I know, maar toch stel je wilt een pilsie en je moet aan de grolsch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel ander bier dan Grolsch hoor
Ja met de beker wel, ja was LZ, geen zin om terug met de bus naar A'dam te gaan, trein veel relaxterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, je was weer naar Lage Zwaluwe? Toen met de beker konden wij wel biertjes halen.
Ik kom niet uit A'damquote:
Dan zegt Kennedy de hele tijd. "Kijk dat kan ik ook..... Ja makkie .... Dat doe ik veel beter..... Man die hoekschoppen, wat een amateurs....."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
Dat de Ajax-selectie vanavond maar met z'n allen nederland 3 op heeft staan. Man, wat speelt Arsenal lekker zeg. Zitten overal op.
Zondag strijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |