quote:Maarten Fontein en Ajax gaan per direct uit elkaar. Dat is de uitkomst van verschillende gesprekken die dinsdag zijn gevoerd. Het is nu aan de advocaten van beide partijen om de zaak zo spoedig mogelijk ook financieel af te ronden. De algemeen directeur werd afgelopen zondag geschorst. (Algemeen Dagblad)
quote:Javier Martina traint vanaf komende week mee met het eerste elftal van Ajax. Trainer Adrie Koster is niet tevreden over de vleugelspitsen in zijn selectie en zag Martina al eerder aan het werk bij de beloften. (AT5)
Inderdaad. Aan de andere kant is het natuurlijk ook te gek voor woorden dat Ajax naar de mening van Koster vraagt, die volgend seizoen helemaal niets meer met Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef devv05 het volgende:
Het bevalt me helemaal niks die situatie met Koster, van mij mag ie oprotten. Enorme belangenverstrengeling dat kan nooit in ons voordeel zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef Nashje het volgende:
Mooi nieuws.
Nu begint trouwens de presentatie van Van Basten op Ajax TV.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan de andere kant is het natuurlijk ook te gek voor woorden dat Ajax naar de mening van Koster vraagt, die volgend seizoen helemaal niets meer met Ajax te maken heeft.
edit: Laat maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
gevunden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef Nashje het volgende:
Van Geel: Marco is de best denkbare trainer voor Ajax voor de komende jaren.
van Gaal. Maar ik zou iig niet hebben gezegd dat van Basten de best denkbare trainer is voor Ajax. Dat is wat overdreven. Het lijkt wel of hij met zo'n uitspraak de waardering van de supporters wil krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij er neergezet hebben?
Van Gaal is niet beschikbaar. Van de trainers die beschikbaar waren, vind ik San Marco de best denkbare trainer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef toma het volgende:
[..]
van Gaal. Maar ik zou iig niet hebben gezegd dat van Basten de best denkbare trainer is voor Ajax. Dat is wat overdreven. Het lijkt wel of hij met zo'n uitspraak de waardering van de supporters wil krijgen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb serieus 10 minuten zitten nadenken over wat SQD nou weer is.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
er komen nieuwe goede aankopen volgens marco
MARTIJN MEERDINK!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
er komen nieuwe goede aankopen volgens marco
Hij wilt een nieuw stadionquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Noshiba het volgende:
marco wilt het nog ff aanzien, maar al blijft het zo slecht gaan met de arena gaan ze serieus praten over kunstgras!
Eindelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Noshiba het volgende:
marco wilt het nog ff aanzien, maar al blijft het zo slecht gaan met de arena gaan ze serieus praten over kunstgras!
Nee, vanwege zijn uitzonderlijke voetbaltalent natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen omdat-ie bij FC Groningen speelt
Hele artikelquote:Van Basten maakte er tijdens zijn presentatie geen geheim van dat hij niet wil dat Ajax de komende jaren weer voldoende geld op de bank heeft, maar weinig kwaliteit op het veld. "Geld moet op het veld staan", stelde de nieuwe coach van de Amsterdammers. "We hebben bij de clubleiding het verzoek neergelegd om bepaalde versterkingen te kunnen halen en daarvoor hebben we een soort carte blanche gekregen. Althans, tot op zekere hoogte natuurlijk", haast hij zich te zeggen
Van Geel redt zichzelf weer uit de zoveelste onnozele uitspraak. Kan me nog een eisenpakket herinneren. En daar voldoet Van Basten niet helemaal aan.quote:
Het vertrouwen groeit gestaag, ook om mij heen lijkt iedereen er vertrouwen in te hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Nashje het volgende:
Niet dat ik ontevreden ben met Van Basten hoor, integendeel zelfs.
Er staat in ieder geval weer wat jeugd klaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Allemaal echte Ajax jongens straks.
Van Basten & co, in het bestuur en achter de schermen. Ongetwijfeld ook flink wat jeugd op het veld a la Van Gaal..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:48 schreef PLAE@ het volgende:
Wat zei die lapzwans van een nieuwe trainer over een ander stadion?
Precies. En dan niet talloze middelmatige aankopen die de groei van dat soort spelers in de weg staan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er staat in ieder geval weer wat jeugd klaar.
De Jong die al het een en ander heeft laten zien, evenals Van der Wiel. Daarnaast staan Anita, Martina en Van der Heijden klaar, en is het nog even aan zien met Donald en Sarpong.
Rodney doet het wel goed volgens mij. Real wilde hem hebben maar koos er voor om een contract te tekenen bij Ajaxquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies. En dan niet talloze middelmatige aankopen die de groei van dat soort spelers in de weg staan.
Weet iemand trouwens hoe het broertje van Sneijder het doet in de jeugd?
Goed, net een nieuw contract getekend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies. En dan niet talloze middelmatige aankopen die de groei van dat soort spelers in de weg staan.
Weet iemand trouwens hoe het broertje van Sneijder het doet in de jeugd?
quote:Huntelaar lag wat gevoeliger bij Van Basten. 'Ik heb inderdaad ooit gezegd tegen hem dat hij beter naar het buiteland kan. Echter, nu liever niet', zei hij met een kleine glimlach. Opvallend was dat Van Basten bij de vraag of hij niet spelers wilde behouden alleen over Heitinga begon. De keuze lijkt al gemaakt
Dit meen je toch niet. Echt, zet die fucking oogkleppen nou eens af.quote:Fontein stemt in met vertrek, Van Geel niet ter discussie
5 maart 2008
Ajax en Maarten Fontein koersen af op een snel akkoord over een vertrekregeling. De geschorste algemeen directeur stapt in dat geval met onmiddellijke ingang op bij de Amsterdamse club. Dat is de uitkomst van gesprekken die de partijen maandag hebben gevoerd, zo meldt AD Sportwereld.
Het is nu aan de advocaten om de zaak de komende dagen in financiële zin definitief af te ronden. Ook een nieuwe vergadering van de ledenraad leverde maandagavond geen gewijzigde standpunten op. De ledenraad is tevreden dat er in het geval van Fontein gehoor wordt gegeven aan conclusies uit het onderzoeksrapport van de commissie-Coronel.
De posities van twee andere Ajax-directeuren, Jeroen Slop (financiën) en Martin van Geel (technisch beleid), staan niet ter discussie. Vandaag presenteert Ajax om elf uur Marco van Basten officieel als de nieuwe hoofdtrainer voor volgend seizoen.
Mooi. De jeugd gaat weer de toekomst worden bij Ajax.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rodney doet het wel goed volgens mij. Real wilde hem hebben maar koos er voor om een contract te tekenen bij Ajax.
Joh, die wordt vleugellam gemaakt. Die zal echt niet meer zo belangrijk zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet. Echt, zet die fucking oogkleppen nou eens af.
O mijn godquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax-coach Koster gaf negatief advies over Amrabat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |